Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Μεγάλοι και περήφανοι χορηγοί

Μεγάλοι και περήφανοι χορηγοί
We respect the NOC decision. We’re terminating our assoc. w/ Ms Papachristou. Her comments don’t reflect the opinions of P&G.

Η Procter & Gamble σταμάτησε αμέσως τη χορηγία της στη Βούλα Παπαχρήστου. 
Οι πολυεθνικές έχουν «αισθήματα» μόνο στις διαφημίσεις. 
Οι πρωταθλητές ξεχνούν ότι δεν είναι ελεύθεροι άνθρωποι. 
Οι πρωταθλητές ανήκουν στις πολυεθνικές. Είναι σκλάβοι. Και δεν γίνεται να θαυμάζεις σκλάβους. Εκτός αν είσαι κι εσύ σκλάβος.
Η κυρία Παπαχρήστου, στην...
προσπάθειά της να δικαιολογηθεί, είπε «Πώς γίνεται να είμαι ρατσίστρια και να έχω Βούλγαρο προπονητή;». (Ασχολίαστο.)
Θα μπορούσε να πει «Πώς γίνεται να είμαι ρατσίστρια και οι χορηγοί μου να είναι ξένοι;». Βέβαια, ευτυχώς που δεν το είπε γιατί οι χορηγοί την σούταραν.
Αν και η Χρυσή Αυγή μοιάζει πρόθυμη να γίνει χορηγός της κυρίας Παπαχρήστου. Μένει να δούμε τι θα κάνει η ίδια και τι έμαθε από την περιπέτειά της.
Αν είναι έξυπνη, θα αρνηθεί κάθε στήριξη και σχέση με την Χρυσή Αυγή. Διαφορετικά, η κατρακύλα δεν θα έχει τελειωμό.
Εγώ, πάντως, περιμένω τον πρώτο Έλληνα πρωταθλητή που θα πιαστεί ντοπαρισμένος και θα δηλώσει: «Πώς γίνεται να είμαι ρατσιστής, αφού τα αναβολικά μου είναι από την Κίνα;».




pitsirikos

Δεν υπάρχουν σχόλια: