ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΑΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΑΡΧΗΣ ΜΗΝΥΣΗ ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ
της Όλγας Γεριτσίδου του Γεωργίου, Εκπαιδευτικής Ψυχολόγου, κατοίκου Ν. Ηρακλείου Αττικής.
της Όλγας Γεριτσίδου του Γεωργίου, Εκπαιδευτικής Ψυχολόγου, κατοίκου Ν. Ηρακλείου Αττικής.
1. Γεωργίου Παπανδρέου του Ανδρέα, Πρωθυπουργού
2. Κυβερνήσεως Γ.Α. Παπανδρέου όπως προκύπτει :
a. Θεοδώρου Παγκάλου, αντιπροέδρου
b. Ιωάννης Ραγκούση, Υπουργού εσωτερικών, αποκέντρωσης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
c. Γεωργίου Παπακωνσταντίνου, Υπουργού Οικονομικών
d. Δημητρίου Δρούτσα, Υπουργού Εξωτερικών...
e. Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου, Αν. Υπ. Εξωτερικών με αρμοδιότητα Ε.Ε.
f. Ευαγγέλου Βενιζέλου, Υπουργού Εθνικής Άμυνας
g. Μιχαήλ Χρυσοχοΐδη, Υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας
h. Τίνας Μπιρμπίλη, Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
i. Άννας Διαμαντοπούλου, Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
j. Δημητρίου Ρέππα, Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
k. Λούκας Κατσέλη, Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
l. Ανδρέα Λοβέρδου, Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
m. Κώστα Σκανδαλίδη, Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
n. Χάρη Καστανίδη, Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
o. Χρήστου Παπουτσή, Υπουργού Προστασίας του Πολίτη
p. Παύλου Γερουλάνου, Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού
q. Δημήτρη Διαμαντίδη, Υπουργού θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας
r. Χάρη Παμπούκη, Υπουργού Επικρατείας και Επενδύσεων
s. Γεωργίου Πεταλωτή, Υφυπουργού Τύπου και Κυβερνητικού Εκπροσώπου
3. παντός ετέρου υπευθύνου ηθικού και φυσικού αυτουργού όπως ήθελε προκύψει από την διαδικασία
Σύμφωνα με τις διατάξεις του Συντάγματος της Ελλάδος ( άρθρο 111 παρ. 1 Σ, 120 παρ. 2, 3, 4 Σ ) ως Έλληνες Πολίτες υποχρεούμαστε να γρηγορούμε και να υπερασπίζουμε ανά πάσα στιγμή την τήρηση του Συντάγματος και την δέσμευση / υπακοή κάθε οργάνου, λειτουργού και αξιωματούχου του Ελληνικού Κράτους σε αυτό, καθ’ ότι ευθαρσώς υπαγορεύεται ότι το Σύνταγμα στηρίζεται στους Έλληνες Πολίτες για την ισχύ του.
Βάσει λοιπόν της επιταγής αυτής του Νόμου και καθ’ ότι ως Ελληνίδα Πολίτις φέρω αυτοδικαίως και προδήλως έννομο συμφέρον, Δικαίωμα και Υποχρέωση να συμβάλλω στην τήρηση του υπερ-νομικής φύσεως Συντάγματος μας ( εξ άλλου ως Πολίτης έχω Υποχρέωση και Δικαίωμα να αναφέρω κάθε διαπίστωση παράβασης αυτεπαγγέλτως διωκομένων πράξεων κατ’ άρθρον 40 ΚΠΔ ) από την στιγμή που υπέπεσε στην αντίληψη μου ότι τελούνταν και τελούνται εγκλήματα κατά του Πολιτεύματος, προδοσία της Χώρας και επιβουλή της ελεύθερης άσκησης Πολιτικών Δικαιωμάτων καθώς και της Δημοσίας Τάξης ( ήτοι επισήμως την 27η Ιουνίου 2008 ), εξήντλησα κάθε μέσον, αρχή και επίκληση προς τους κατά το Σύνταγμα τελούντες υπό Όρκον να το τηρούν, να το σέβονται και να το προστατεύουν ώστε να τους πληροφορήσω για την επικρατούσα κατάσταση ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ.
Συγκεκριμένα, μέσω του δικαστικού επιμελητή κ. Γ.Κ.Κόκκαλη διεμήνυσα με την από 26/6/2008 εξώδικη ΔΗΛΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ μου τόσο στον τότε πρωθυπουργό ( αρ. επίδοσης Β-3053 ) όσο και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κ. Παπούλια ( αρ. επίδοσης Β-305.. ) έξη (6) σημεία τα οποία υποθήκευαν το Κράτος μας και το καθιστούσαν υπόλογο και έρμαιο όσον αφορά την διαχείριση ασφαλείας του Κράτους, την πλήρη αδράνεια του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος, την παύση και ανάκληση θεμελιωδών Αρχών, Θεσμών και Προστασιών του Πολιτεύματος και βεβαίως την άρση της Λαϊκής Κυριαρχίας ( σχετικά 1 , 2 ). Εντός του κειμένου αυτού υπήρχε σαφής περιγραφή της συμπτωματολογίας των βασικών κλάδων κρατικής ευθύνης μαζί με σαφή υπόδειξη των άρθρων του Συντάγματος που καταπατούνταν, δεν εφαρμόζονταν και αποτελούσαν την συνολική αδράνεια του Πολιτεύματος μας καθώς και σιωπηρή άρση της Συνταγματικής προστασίας και εγγυήσεων υπέρ των Ελλήνων Πολιτών.
Καθ’ ότι τόσο η Κυβέρνηση όσο και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αποτελούν ( και ιδιαιτέρως ο Πρωθυπουργός ) ιδιαίτερα όργανα του Κράτους που οφείλουν να κινούνται αυστηρά μέσα στο πλαίσιο των νόμων ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ να εποπτεύουν την εφαρμογή των κανόνων του Δικαίου από την Δημόσια Διοίκηση και την λειτουργία των Υπηρεσιών του Κράτους ( άρθρο 82 Σ, ΠΔ Δαγτόγλου ο.π. σελ. 240, Επ. Σπηλιωτόπουλου, εγχειρίδιο Διοικητικού Δικαίου, 1991, σελ. 260 ), όπως επίσης το οφείλει και η Βουλή στα πλαίσια της ιδιότητας της ως ποινικό όργανο έρευνας και δίωξης των Κυβερνητικών ( άρθρο 86 Σ ), ήταν υποχρεωμένοι βάσει της προσκλήσεως μου και της διαμαρτυρίας μου στα πλαίσια του άρθρου 36 Σ να επιληφθούν και να ερευνήσουν κατηγορίες και ισχυρισμούς τέτοιου μεγέθους σοβαρότητος και κινδύνου.
2. Κυβερνήσεως Γ.Α. Παπανδρέου όπως προκύπτει :
a. Θεοδώρου Παγκάλου, αντιπροέδρου
b. Ιωάννης Ραγκούση, Υπουργού εσωτερικών, αποκέντρωσης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
c. Γεωργίου Παπακωνσταντίνου, Υπουργού Οικονομικών
d. Δημητρίου Δρούτσα, Υπουργού Εξωτερικών...
e. Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου, Αν. Υπ. Εξωτερικών με αρμοδιότητα Ε.Ε.
f. Ευαγγέλου Βενιζέλου, Υπουργού Εθνικής Άμυνας
g. Μιχαήλ Χρυσοχοΐδη, Υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας
h. Τίνας Μπιρμπίλη, Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
i. Άννας Διαμαντοπούλου, Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
j. Δημητρίου Ρέππα, Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
k. Λούκας Κατσέλη, Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
l. Ανδρέα Λοβέρδου, Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
m. Κώστα Σκανδαλίδη, Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
n. Χάρη Καστανίδη, Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
o. Χρήστου Παπουτσή, Υπουργού Προστασίας του Πολίτη
p. Παύλου Γερουλάνου, Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού
q. Δημήτρη Διαμαντίδη, Υπουργού θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας
r. Χάρη Παμπούκη, Υπουργού Επικρατείας και Επενδύσεων
s. Γεωργίου Πεταλωτή, Υφυπουργού Τύπου και Κυβερνητικού Εκπροσώπου
3. παντός ετέρου υπευθύνου ηθικού και φυσικού αυτουργού όπως ήθελε προκύψει από την διαδικασία
Σύμφωνα με τις διατάξεις του Συντάγματος της Ελλάδος ( άρθρο 111 παρ. 1 Σ, 120 παρ. 2, 3, 4 Σ ) ως Έλληνες Πολίτες υποχρεούμαστε να γρηγορούμε και να υπερασπίζουμε ανά πάσα στιγμή την τήρηση του Συντάγματος και την δέσμευση / υπακοή κάθε οργάνου, λειτουργού και αξιωματούχου του Ελληνικού Κράτους σε αυτό, καθ’ ότι ευθαρσώς υπαγορεύεται ότι το Σύνταγμα στηρίζεται στους Έλληνες Πολίτες για την ισχύ του.
Βάσει λοιπόν της επιταγής αυτής του Νόμου και καθ’ ότι ως Ελληνίδα Πολίτις φέρω αυτοδικαίως και προδήλως έννομο συμφέρον, Δικαίωμα και Υποχρέωση να συμβάλλω στην τήρηση του υπερ-νομικής φύσεως Συντάγματος μας ( εξ άλλου ως Πολίτης έχω Υποχρέωση και Δικαίωμα να αναφέρω κάθε διαπίστωση παράβασης αυτεπαγγέλτως διωκομένων πράξεων κατ’ άρθρον 40 ΚΠΔ ) από την στιγμή που υπέπεσε στην αντίληψη μου ότι τελούνταν και τελούνται εγκλήματα κατά του Πολιτεύματος, προδοσία της Χώρας και επιβουλή της ελεύθερης άσκησης Πολιτικών Δικαιωμάτων καθώς και της Δημοσίας Τάξης ( ήτοι επισήμως την 27η Ιουνίου 2008 ), εξήντλησα κάθε μέσον, αρχή και επίκληση προς τους κατά το Σύνταγμα τελούντες υπό Όρκον να το τηρούν, να το σέβονται και να το προστατεύουν ώστε να τους πληροφορήσω για την επικρατούσα κατάσταση ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ.
Συγκεκριμένα, μέσω του δικαστικού επιμελητή κ. Γ.Κ.Κόκκαλη διεμήνυσα με την από 26/6/2008 εξώδικη ΔΗΛΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ μου τόσο στον τότε πρωθυπουργό ( αρ. επίδοσης Β-3053 ) όσο και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κ. Παπούλια ( αρ. επίδοσης Β-305.. ) έξη (6) σημεία τα οποία υποθήκευαν το Κράτος μας και το καθιστούσαν υπόλογο και έρμαιο όσον αφορά την διαχείριση ασφαλείας του Κράτους, την πλήρη αδράνεια του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος, την παύση και ανάκληση θεμελιωδών Αρχών, Θεσμών και Προστασιών του Πολιτεύματος και βεβαίως την άρση της Λαϊκής Κυριαρχίας ( σχετικά 1 , 2 ). Εντός του κειμένου αυτού υπήρχε σαφής περιγραφή της συμπτωματολογίας των βασικών κλάδων κρατικής ευθύνης μαζί με σαφή υπόδειξη των άρθρων του Συντάγματος που καταπατούνταν, δεν εφαρμόζονταν και αποτελούσαν την συνολική αδράνεια του Πολιτεύματος μας καθώς και σιωπηρή άρση της Συνταγματικής προστασίας και εγγυήσεων υπέρ των Ελλήνων Πολιτών.
Καθ’ ότι τόσο η Κυβέρνηση όσο και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αποτελούν ( και ιδιαιτέρως ο Πρωθυπουργός ) ιδιαίτερα όργανα του Κράτους που οφείλουν να κινούνται αυστηρά μέσα στο πλαίσιο των νόμων ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ να εποπτεύουν την εφαρμογή των κανόνων του Δικαίου από την Δημόσια Διοίκηση και την λειτουργία των Υπηρεσιών του Κράτους ( άρθρο 82 Σ, ΠΔ Δαγτόγλου ο.π. σελ. 240, Επ. Σπηλιωτόπουλου, εγχειρίδιο Διοικητικού Δικαίου, 1991, σελ. 260 ), όπως επίσης το οφείλει και η Βουλή στα πλαίσια της ιδιότητας της ως ποινικό όργανο έρευνας και δίωξης των Κυβερνητικών ( άρθρο 86 Σ ), ήταν υποχρεωμένοι βάσει της προσκλήσεως μου και της διαμαρτυρίας μου στα πλαίσια του άρθρου 36 Σ να επιληφθούν και να ερευνήσουν κατηγορίες και ισχυρισμούς τέτοιου μεγέθους σοβαρότητος και κινδύνου.
Σε αυτό το σημείο οφείλω να αναφέρω ότι το ίδιο έγγραφο επιδόθηκε επισήμως και στον τότε Πρόεδρο της Βουλής ( σχετικό 3 ) ο οποίος και το προώθησε στα αρμόδια Υπουργεία ώστε να ενημερωθούν και να ενεργήσουν ( σχετικό 4 ). Ενέργειες βεβαίως που δεν έγιναν ποτέ και ούτε υπήρξε πίεση από τον Πρόεδρο της Βουλής προς τους αρμόδιους Υπουργούς σχετικά με αυτό.
Αντιθέτως, δεύτερη όχληση μου οδήγησε απλώς στην άκαρπη προώθηση της στα Υπουργεία ( σχετικά 5 και 6 )...
Εάν θέλετε να συνδράμετε σε αυτήν την προσπάθεια επικοινωνήστε με την μηνύτρια, την κυρία Όλγα Γεριτσίδου, (info@humansupport.gr )
Εάν θέλετε να συνδράμετε σε αυτήν την προσπάθεια επικοινωνήστε με την μηνύτρια, την κυρία Όλγα Γεριτσίδου, (info@humansupport.gr )
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_9715.html
http://kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=5189
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου