Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Τα έμαθες τα νέα ...πατέρα;


Πολύ θυμωμένο σε είδα, Γιώργο, μ’ αυτήν την ιστορία με το κανό. Γιατί; Συνηθισμένος είσαι... Μια παραλλαγή ήταν του ατυχήματος με το ποδήλατο... Δεν είναι πρωτόγνωρα αυτά στα σπορ.

Σημασία έχει που σώθηκες...



Δεν είδα όμως να λες λέξη για τη... ρουκέτα που εξαπέλυσε ο δικός μας, ο Γιώργος Κασιμάτης, για τη συνταγματική παραβίαση που αποτελεί το «όχι» σου στον φίλο μας τον Παπούλια.

Μάλλον θύμωσες τόσο πολύ και μια που δεν μπορούσες να ξεπεράσεις αυτά που επεσήμανε ο κορυφαίος συνταγματολόγος μας, ξεθύμανες στο κανό για αποπροσανατολισμό...



Σιωπή τάφου όλα τα ΜΜΕ, ε; Δεν έχεις παράπονο. Σε στηρίζουν. Έθαψαν τη συνέντευξη του Κασιμάτη, γιατί έσπερνε ζιζάνια και σου δημιουργούσε πρόβλημα.

Τώρα αν σε χρέωσαν, αυτό θα φανεί όταν με το καλό γίνεις πρωθυπουργός.



Δεν αφήνεις την γκρίνια, πατέρα... Πες και κανέναν καλό λόγο. Δεν έμαθες ότι βγάλαμε αντιπρόεδρο στο Ευρωκοινοβούλιο;

Μου το είπαν. Αλλά μου είπαν και το άλλο. Ότι διαγκωνίζεται ο Λαμπρινίδης με τον Παπακωνσταντίνου γιατί δεν τον αποδέχεται ως επικεφαλής. Και ο παλιός φίλος του Σημίτη, που τον είχε βάλει και στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΤΕ, στην κρίσιμη εποχή της Ζήμενς, εκεί στις Βρυξέλλες και στο Στρασβούργο κάνει επαφές ως αρχηγός της ομάδας του ΠΑΣΟΚ. Και μπορεί να έκανε δώρο ένα αρκουδάκι (φαντάζομαι ότι δεν έμοιαζε του... Αρκούδου), αλλά αυτό είναι βιτρίνα, της κόντρας που έχει ανάψει.



Πάλι μια στο καρφί και μια και στο πέταλο, πατέρα... Πάντα μου ’κανες τη ζωή δύσκολη... Αλλά όλο πέφτεις έξω... Είδες να μου κουνιέται κανείς; Προσοχή ο Ευάγγελος. Κι όλα τα «παιδιά» του που σήκωσαν μπαϊράκι εκείνον τον μαύρο Σεπτέμβρη. Ούτε τολμά να μου βγάλει γλώσσα κανείς... Μόνο ψίθυροι ότι δεν βλέπω κανέναν τους... Ε, ν’ ακούγεται και καμιά φωνή αντίστασης... Για άλλοθι...



Α, και κάτι τελευταίο για να ευχαριστηθείς. Ροδόσταμο έσταζε για μένα η Σεγκολέν. Τι ότι είμαι δυναμικός, τολμηρός και ότι σύντομα θα είμαι πρωθυπουργός...

Τι; Ας φροντίσει πρώτα να σώσει τον εαυτό της και μετά φροντίζει για τους άλλους...

Ούτε και τώρα μια καλή λέξη δεν λες για μένα...

Χαλάλι σου... Χωρίς το όνομά σου που κληρονόμησα τι θα γινόμουν...


*

Δεν υπάρχουν σχόλια: