Το πώς βρήκαν το βαγόνι και το μανιτάρι σηκώνει πολλή κουβέντα. Επάνω σε αυτήν τη σπουδαία ανακάλυψη άσκησαν την αντιπολίτευση τους στην κυβερνητική πολιτική στον τομέα των συγκοινωνιών.
Μου θύμισαν ένα άλλον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης που, μαζί με τις κάμερες, έψαχνε να βρει κατσαρίδες μέσα στα νοσοκομεία. Έκτοτε αυτή η μίζερη αντιπολιτευτική τακτική ονομάστηκε «αντιπολίτευση της κατσαρίδας». Δικαίως από σήμερα αλλάζει τίτλο. «Αντιπολίτευση του μανιταριού»...
Η πολιτική ένδεια του ΣΥΡΙΖΑ φανερώνεται από παρόμοιες ανόητες κινήσεις. Μόνον πολιτικοί που βρίσκονται σε απόγνωση μηχανεύονται τέτοια αντιπολιτευτικά σκετς. Θα είχε κάποιο νόημα η αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ στον τομέα των συγκοινωνιών, αν επί των ημερών του είχε να επιδείξει κάτι που να άντεχε σε μια στοιχειώδη σύγκριση με τα μέχρι στιγμής κυβερνητικά πεπραγμένα.
Είναι πράγματι σα να κλέβω εκκλησία όταν κάνω αυτές τις συγκρίσεις. Έχουμε και λέμε λοιπόν.
Μου θύμισαν ένα άλλον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης που, μαζί με τις κάμερες, έψαχνε να βρει κατσαρίδες μέσα στα νοσοκομεία. Έκτοτε αυτή η μίζερη αντιπολιτευτική τακτική ονομάστηκε «αντιπολίτευση της κατσαρίδας». Δικαίως από σήμερα αλλάζει τίτλο. «Αντιπολίτευση του μανιταριού»...
Η πολιτική ένδεια του ΣΥΡΙΖΑ φανερώνεται από παρόμοιες ανόητες κινήσεις. Μόνον πολιτικοί που βρίσκονται σε απόγνωση μηχανεύονται τέτοια αντιπολιτευτικά σκετς. Θα είχε κάποιο νόημα η αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ στον τομέα των συγκοινωνιών, αν επί των ημερών του είχε να επιδείξει κάτι που να άντεχε σε μια στοιχειώδη σύγκριση με τα μέχρι στιγμής κυβερνητικά πεπραγμένα.
Είναι πράγματι σα να κλέβω εκκλησία όταν κάνω αυτές τις συγκρίσεις. Έχουμε και λέμε λοιπόν.
Ο ΣΥΡΙΖΑ πούλησε το 2016 την ΤΡΕΝΟΣΕ σε ιταλική εταιρεία έναντι 45 εκατομμυρίων ευρώ.
Μέχρις εδώ, τίποτα το αξιοπερίεργο γιατί επρόκειτο για μια χρεοκοπημένη εταιρεία. Μπορούμε να πούμε πως πήρε και πολλά.
Όμως όταν την άνοιξη του 2013 η κυβέρνηση Σαμαρά –Βενιζέλου διαπραγματευόταν την πώληση της ίδιας εταιρείας με τίμημα 300 εκατομμυρίων ευρώ, τότε ο Α. Τσίπρας απειλούσε θεούς και δαίμονες. Σε συνέλευση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, στις 8 Απριλίου 2013, μιλούσε για «προμελετημένο και προσχεδιασμένο έγκλημα την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ», ενώ προειδοποιούσε τους υπευθύνους του ΤΑΙΠΕΔ ότι «θα λογοδοτήσουν ενώπιον του Ελληνικού λαού για τις υπογραφές τους».
Συνεπώς, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ στέρησε από το δημόσιο ταμείο 255.000.000 ευρώ, πουλώντας την ΤΡΕΝΟΣΕ με 45.000.000 ευρώ. Δια ταύτα τόσο ο κ. Παππάς όσο και ο κ. Γιαννούλης θα έπρεπε να ήταν πιο προσεκτικοί όταν ασκούν κριτική για την ΤΡΕΝΟΣΕ γιατί μας θυμίζουν τα δικά τους πεπραγμένα, που και οι ίδιοι φαντάζομαι θα θέλουν να ξεχάσουν.
Μια που το έφερε η κουβέντα ας μιλήσουμε και για τα έργα και τις ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ στον ΟΑΣΘ.
Όμως όταν την άνοιξη του 2013 η κυβέρνηση Σαμαρά –Βενιζέλου διαπραγματευόταν την πώληση της ίδιας εταιρείας με τίμημα 300 εκατομμυρίων ευρώ, τότε ο Α. Τσίπρας απειλούσε θεούς και δαίμονες. Σε συνέλευση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, στις 8 Απριλίου 2013, μιλούσε για «προμελετημένο και προσχεδιασμένο έγκλημα την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ», ενώ προειδοποιούσε τους υπευθύνους του ΤΑΙΠΕΔ ότι «θα λογοδοτήσουν ενώπιον του Ελληνικού λαού για τις υπογραφές τους».
Συνεπώς, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ στέρησε από το δημόσιο ταμείο 255.000.000 ευρώ, πουλώντας την ΤΡΕΝΟΣΕ με 45.000.000 ευρώ. Δια ταύτα τόσο ο κ. Παππάς όσο και ο κ. Γιαννούλης θα έπρεπε να ήταν πιο προσεκτικοί όταν ασκούν κριτική για την ΤΡΕΝΟΣΕ γιατί μας θυμίζουν τα δικά τους πεπραγμένα, που και οι ίδιοι φαντάζομαι θα θέλουν να ξεχάσουν.
Μια που το έφερε η κουβέντα ας μιλήσουμε και για τα έργα και τις ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ στον ΟΑΣΘ.
Όλοι οι ταξιτζήδες δίπλα στο «μπαμπά μην τρέχεις» είχαν και τη φωτογραφία του πατρός Παππά.
Με το ξεχαρβάλωμα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης έκαναν χρυσές δουλειές. Άγιος Χριστόφορος κάτω από το καθρεφτάκι, Άγιος Παππάς πάνω στο ντουλαπάκι.
Τον τελευταίο μήνα της παλιάς διοίκησης, τον Ιούλιο του 2017, κυκλοφορούσαν ημερησίως 363 λεωφορεία. Μετά από δύο χρόνια, τον Ιούλιο του 2019, κυκλοφορούσαν ημερησίως 261 λεωφορεία. Παρέλαβε η διοίκηση Παππά μηνιαίες εισπράξεις περί τα 4.000.000 ευρώ και παρέδωσε μηνιαίες εισπράξεις περί τα 2.400.000 ευρώ, που είναι ένα αρνητικό ρεκόρ στην ιστορία του Οργανισμού.
Σήμερα, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη έχουν προστεθεί εκατοντάδες λεωφορεία που εξυπηρετούν τους πολίτες. Λίγη λογική θα επέβαλλε στους δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να στρέψουν τον αντιπολιτευτικό τους οίστρο σε κάποιο άλλο θέμα, γιατί είθισται στο σπίτι του κρεμασμένου να μη μιλάνε για σκοινί.
* Τα μανιτάρια ψιλοκυβίνης, επίσης γνωστά ως «μαγικά» μανιτάρια, είναι μύκητες που περιέχουν ψυχοδραστικά αλκαλοειδή ινδόλης και ανήκουν στην κατηγορία: ψυχοδηλωτικά/ενθεογόνα.
Τον τελευταίο μήνα της παλιάς διοίκησης, τον Ιούλιο του 2017, κυκλοφορούσαν ημερησίως 363 λεωφορεία. Μετά από δύο χρόνια, τον Ιούλιο του 2019, κυκλοφορούσαν ημερησίως 261 λεωφορεία. Παρέλαβε η διοίκηση Παππά μηνιαίες εισπράξεις περί τα 4.000.000 ευρώ και παρέδωσε μηνιαίες εισπράξεις περί τα 2.400.000 ευρώ, που είναι ένα αρνητικό ρεκόρ στην ιστορία του Οργανισμού.
Σήμερα, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη έχουν προστεθεί εκατοντάδες λεωφορεία που εξυπηρετούν τους πολίτες. Λίγη λογική θα επέβαλλε στους δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να στρέψουν τον αντιπολιτευτικό τους οίστρο σε κάποιο άλλο θέμα, γιατί είθισται στο σπίτι του κρεμασμένου να μη μιλάνε για σκοινί.
* Τα μανιτάρια ψιλοκυβίνης, επίσης γνωστά ως «μαγικά» μανιτάρια, είναι μύκητες που περιέχουν ψυχοδραστικά αλκαλοειδή ινδόλης και ανήκουν στην κατηγορία: ψυχοδηλωτικά/ενθεογόνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου