Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Ανοικτή επιστολή ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ στον κ. Τσίπρα

Σεβάσμιε και αξιότιμε Αρχηγέ της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

Ονομάζομαι (αποκρύπτω το ονοματεπώνυμο γιατί τό πήρα από αλλού) αρχιφύλαξ της ΕΛ.ΑΣ. με 20ετή ευδόκιμη υπηρεσία στις Μονάδες Αποκαταστάσεως Τάξεως, δηλαδή τα ΜΑΤ. Εγώ, κύριε πρόεδρέ μου, 22 χρονών παλικαρόπουλο ήμανε, έψαχνα μια δουλίτσα μετά το στρατό και ο μπάρμπας μου ο Φανούρης του Γκαβοθόδωρου από το Λιδορίκι με διόρισε στην Αστυνομία. Κι επειδή ήμουν 1,93 και 110 κιλά γιατί έκανα βάρη, με πήγανε σηκωτό στα ΜΑΤ, γιατί ποιον άλλο να πάνε, τον φίλο μου τον Ζαφειράκη που είναι 1,56 και μπήκε με τριπλό τακούνι στο Σώμα;... Μέσα στα 20 χρόνια που υπΕρετώ, είχα ένα σωρό πρωθυπουργούς, να ξεκινήσω από τον Κινέζο και να καταλήξω στον τωρινό. Ούλους σας φύλαξα από τις εκδηλώσεις αγάπης του Λαού σας. Ούλους, δεν άνοιξε ούτε ρουθούνι σε κανένα σας, μόνο εκείνο το ζαβό πήγε και έπιασε το χέρι του στην αλυσίδα του ποδηλάτου του, αλλά εγώ δεν ήμανε εκεί. Και σε ακούω προψές στην τηλεόραση να μας παρουσιάζεις σαν «πραιτωριανούς» και σαν «γορίλλες» και «τραμπούκους» και πολύ με πλήγωσες κυρ-Αλέξη μου, μα τη Μπαναϊα! Βρε συ, εγώ δεν ήμουν στις κλούβες, εκεί, Ηρώδου Αττικού και Βασ. Σοφίας, που είχαμε κλείσει το δρόμο και διώχναμε ακόμα και καροτσάκια με αναπήρους που ήθελαν να σε δούν; Εγώ δεν ήμουν μερόνυχτα αραγμένος εξω από το σπίτι του μπαρμπα – Αλέκου του Φλαμπουράρη και το φύλαγα για να μην το κάνουν προσάναμμα τα μπαχαλόπουλα από την Πλατεία; Εγώ δεν κατέβαζα από τη σκεπή της κλούβας τον Λαφαζάνη, όταν τα σπάσατε μεταξύ σας και έτρεχε στους πλειστηριασμούς για να τους μπλοκάρει; Εγώ δεν έδιωξα συνταξιούχους, απεργούς και διαδηλωτές για την πάρτη σου; Εγώ δεν έτρωγα μολότοφ έξω από το Πολυτεχνείο και στη Στουρνάρη και μου έλεγες να κάτσω να τις τρώω και να μην κουνιέμαι; Σε μένα δεν φόρτωσες εκείνο το σούργελο τον Τόσκα για Υπουργό επί 4 χρόνια, επειδή ο Λάμπρου δεν γούσταρε τον Πανούση, μέχρι που κατάφερε να κάψει το Μάτι; Εσύ δεν έλεγες ότι οι μολότοφ δεν είναι απαραίτητα κακές, εξαρτάται αν είσαι αυτός που τις ρίχνει ή αυτός που τις τρώει; Ε, εγώ τις έτρωγα και δεν έλεγα κουβέντα ρε φίλε! Εγώ δεν είχα αποκλείσει τη ΔΕΘ για να πεις τις μπαλαφάρες σου μακρυά από το Λαουτζίκο, εγώ δεν έκλεισα για τον Ομπάμα όλη την Αθήνα όταν μου είπες,
εγώ δεν καταχέριασα κάτι φουκαράδες που διαδήλωναν για τις Πρέσπες; Τι έχεις τώρα μαζί μου και «τραμπούκο» με ανεβάζεις και «ναζί» με κατεβάζεις. Μήπως φταίει ότι πια δεν είμαι ο δικός σου τραμπούκος; Και να προσθέσω εγώ: όχι ότι όλοι οι προηγούμενοι και οι τωρινοί μας χρησιμοποιούν διαφορετικά. Όλοι για την ίδια "βρωμοδουλειά" μας θέλουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: