- Πού πας;
- Σύνταγμα.
- Διαβατήριο έχεις;
Με μια ανακοίνωση- κοροϊδία απαντάει η κρατική εταιρία συγκοινωνιών ΟΑΣΑ στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, που φρέναρε την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου επειδή περιέχει σχεδόν όλο το … βιογραφικό των επιβατών!
Αλλά, για να καταλάβει κανείς το φακέλωμα των πολιτών από την κρατική εταιρία πρέπει να ξέρει μερικά σκοτεινά σημεία του εισιτηρίου και της εταιρίας της ίδιας...
Ο ΟΑΣΑ, λοιπόν, είναι η εταιρία που έχει πληρώσει πανάκριβα το ηλεκτρονικό σύστημα και το έχει εγκαταστήσει σε λεωφορεία που κυκλοφορούν και λειτουργούν και σε λεωφορεία που είναι σε αχρηστία! Το καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι!
Τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ είναι περίπου 2.000. Από αυτά, τα περίπου 200 είναι σε αχρηστία. Πέραν κάθε επισκευής. Από τα υπόλοιπα, τα 500 περίπου επισκευάζονται με πατέντες και με ανταλλακτικά που αντλούνται από τα χαλασμένα, ελλείψει κονδυλίων. Γιατί δεν έχει κονδύλια;
Ο ΟΑΣΑ είχε έλλειμμα περίπου 80.000.000 ευρώ το 2016 και ζημιές πάνω από 50.000.000 ευρώ, αποτελέσματα σχεδόν διπλάσια από του 2015!
Το σύνολο των υποχρεώσεων του, πολλές από τις οποίες είναι ληξιπρόθεσμες, ξεπερνάει τα 90 εκατομμύρια ευρώ, με την επιχείρηση να χρωστάει στη ΔΕΠΑ 58 εκατομμύρια ευρώ, 18 εκατομμύρια στη ΔΕΗ και περίπου 9 εκατομμύρια στα ασφαλιστικά ταμεία. Σε καθοδική πορεία είναι και τα έσοδα των εταιρειών του ομίλου (με τη ΣΤΑΣΥ) που εμφανίζονταν μειωμένα κατά περίπου 20 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο οκτάμηνο του 2016.
Ένας μεγάλος αριθμός εκατομμυρίων από το έλλειμμα και τις ζημιές οφείλεται στις απώλειες από την παντελή απουσία ελέγχου των επιβατών για εισιτήρια. Τα μέσα είναι μπάτε σκύλοι αλέστε και για τα 2.000 λεωφορεία υπάρχουν … 27 ελεγκτές! Γιατί; Γιατί στα παλιά του τα παπούτσια ο Οργανισμός αν μπαίνει μέσα. Πληρώνει τα ελλείμματα ο κρατικός προϋπολογισμός. Δηλαδή εμείς!
Μ αυτή την εικόνα, η δημόσια επιχείρηση συγκοινωνιών αγόρασε το συγκεκριμένο σύστημα τηλεματικής, που περιλαμβάνει και τα μηχανήματα εισιτηρίων στα οχήματα. Σύμφωνα με τους εργαζόμενους κάθε τριάδα μηχανημάτων που εγκαθίσταται σε κάθε λεωφορείο ή τρόλεϋ κοστίζει 25.000- 30.000 ευρώ. Το «έξυπνο εισιτήριο» κοστίζει 40.000 ευρώ ανά όχημα. Μόνο που οι υπεύθυνοι της εταιρίας φρόντισαν να μπουν τα πανάκριβα μηχανήματα και στα λεωφορεία που είναι για πέταμα!
Πληρώσαμε παραπάνω απ όσα χρειαζόμασταν; Πληρώσαμε παραπάνω χρήματα απ όσα χρειάζονταν; Ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης είναι ο πιο αρμόδιος σε πρώτη φάση. Γιατί η δικαιολογία της εταιρίας ότι τα μηχανήματα θα μεταφερθούν στα νέα λεωφορεία «όταν αποκτηθούν» μοιάζει λίγο με δούλεμα. Τα κονδύλια ελάχιστα.
Αυτός, λοιπόν ο Οργανισμός, που δεν έχει ελεγκτές, που δεν ελέγχει ούτε τις δουλειές που γίνονται στα αμαξοστάσια με επαγγελματισμό, που αρνείται εδώ και χρόνια να ελέγξει την επιβίβαση των πολιτών για να μη χάνει έσοδα, από τη στιγμή που άνεργοι και αναξιοπαθούντες μπορούν να αποκτήσουν κάρτες ελεύθερης κίνησης, απαντάει στην Αρχή Προσωπικών Δεδομένων ότι:
«έχει καταστήσει δυνατή αποκλειστικά και μόνο την ανώνυμη στατιστική επεξεργασία των μετακινήσεων σύμφωνα με τον τύπο του κομίστρου καθώς δεν είναι δυνατόν να συσχετιστούν με προσωπικά στοιχεία των επιβατών που επιλέγουν την ηλεκτρονική κάρτα απεριορίστων διαδρομών για τις μετακινήσεις τους". Και
«διαθέτει όλη τη σχετική τεκμηρίωση για όλα τα απαραίτητα τεχνικά μέτρα που θα διασφαλίζουν πλήρως την ιδιωτικότητα των μετακινήσεων των επιβατών".
Τέλος, "διαβεβαιώνει ότι σε κάθε περίπτωση δεν θα υπάρχει δυνατότητα συσχέτισης της μετακίνησης με συγκεκριμένο φυσικό πρόσωπο, άρα και ταυτοποίησης, προασπίζοντας πλήρως τόσο την ιδιωτικότητα των χρηστών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όσο και το δικαίωμα του επιβατικού κοινού στην ανώνυμη μετακίνηση λαμβάνοντας υπόψη και την εμπειρία από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου έχει εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο".
Τι καταλαβαίνει ο αναγνώστης από αυτό; Ότι ο ΟΑΣΑ εγγυάται πως ο ίδιος δεν θα επεξεργαστεί, πουλήσει, νοικιάσει, αξιοποιήσει τα προσωπικά δεδομένα όσων βγάζουν εισιτήριο! Με τι εχέγγυο; Κανένα, όπως φαίνεται και από τη γεμάτη αόριστα λόγια απάντηση.
Τι θα δίνουμε για να παίρνουμε το εισιτήριο; Γράψτε:
Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης, Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, ημερομηνία γέννησης, αριθμό τηλεφώνου, αριθμό κινητού, email, φωτογραφία σε ηλεκτρονική μορφή κ.α!
Τι τα χρειάζεται όλα αυτά ένα εισιτήριο για να πάς από Ομόνοια στο Σύνταγμα; Πληροφορώ τους αναγνώστες ότι τα προσωπικά δεδομένα είναι πανάκριβα, έχουν τεράστια οικονομική αξία, διψάνε γι αυτά όλες οι κυβερνητικές υπηρεσίες και είναι ο τρόπος λειτουργίας της κοινωνίας του αύριο. Ήδη μας έχει φακελώσει για τα καλά κάθε μηχανή που χρησιμοποιούμε στο δίκτυο.
Λεπτομέρεια: Η ΣΤΑΣΥ, που περιλαμβάνει το μετρό, είναι εταιρία του Ομίλου ΟΑΣΑ. Η Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης ανακάλυψε ότι υπάλληλοι της εταιρίας έχουν υπεξαιρέσει, μόνο για το 2015, 1.156.321 ευρώ από κομπίνα με πώληση εισιτηρίων, ενώ η έρευνα για τα προηγούμενα χρόνια συνεχίζεται.
Αλλά, το ζουμί είναι αλλού. Η Επιθεωρήτρια αποδίδει την υπεξαίρεση «στη χαλαρότητα των διαδικασιών ελέγχου επειδή οι εκάστοτε Διοικήσεις είτε με την αδράνειά τους είτε με τη σιωπηρή ανοχή τους δεν διασφάλισαν τη διαδικασία και τα συμφέροντα του Οργανισμού, δημιουργώντας την αίσθηση της ατιμωρησίας»!
Ο ΟΑΣΑ, λοιπόν θα διασφαλίσει από μόνος του το απόρρητο όλων αυτών των στοιχείων που για άγνωστο ακόμα λόγο ζητάει από τους επιβάτες! Είπαμε, ΑΥΤΟ το Δημόσιο θέλει ξήλωμα. Ολόκληρο. Και να χτιστεί στη θέση του ένα που να δουλεύει για τους πολίτες, για το λαό. Και όχι για όσους το λυμαίνονται. Να δούμε πώς και πότε.
Μανόλης Μαυραντωνάκης
Πάμε να εξηγήσουμε στους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ κυβερνώντες πως γίνονται τα πράγματα. Πρώτα από όλα γιατί είναι ψηφιακά αναλφάβητοι και δεύτερον γιατί θέλουν να φακελώσουν κόσμο και κοσμάκη. Και τρίτον γιατί είναι ΗΛΙΘΙΟΙ.
Αυτή είναι μια κάρτα (ηλεκτρονικό εισιτήριο) στο Λονδίνο. Στην πρωτεύουσα της χώρας που είσαι φακελωμένος όσο πουθενά αλλού.
Ε λοιπόν στην κάρτα αυτή ούτε το όνομά μου γράφει, ούτε τον NIN (ΑΜΚΑ) ούτε χαρτιά μου ζήτησαν να την βγάλω ούτε τίποτε από όλα αυτά τα έξυπνα πρακτορικά της κυβέρνησης. Επίσης μπορείς να την αποκτήσεις σε κάθε μπακάλικο στους σταθμούς του μετρό σε σουπερ μαρκετ κλπ κλπ.
Ε λοιπόν στην κάρτα αυτή ούτε το όνομά μου γράφει, ούτε τον NIN (ΑΜΚΑ) ούτε χαρτιά μου ζήτησαν να την βγάλω ούτε τίποτε από όλα αυτά τα έξυπνα πρακτορικά της κυβέρνησης. Επίσης μπορείς να την αποκτήσεις σε κάθε μπακάλικο στους σταθμούς του μετρό σε σουπερ μαρκετ κλπ κλπ.
Η κάρτα δουλεύει ως εξής. Διαλέγω την διαδρομή που θέλω φορτώνω ένα ημερήσιο , εβδομαδιαίο, μηνιαίο εισιτήριο και κάνω την δουλειά μου. Μπορώ μάλιστα να έχω συνδυασμό δρομολογίων (ζωνών) . Ισχύει για όλα τα ΜΜΜ. Τρένα, λεωφορεία κλπ κλπ.
Την κάρτα μπορεί να την χρησιμοποιήσει όποιος θέλει. Μπορώ δηλαδή να την δώσω σε έναν φίλο μου να ταξιδέψει όσο εγώ είμαι στη δουλειά (ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ)
Την κάρτα μπορεί να την χρησιμοποιήσει όποιος θέλει. Μπορώ δηλαδή να την δώσω σε έναν φίλο μου να ταξιδέψει όσο εγώ είμαι στη δουλειά (ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ)
Έρχεται τώρα ο έξυπνος ΣΥΡΙΖΑΣ και σου λέει. Και τι θα κάνω με αυτούς που δικαιούνται έκπτωση; Πως θα τους πιστοποιήσω ;
Πάμε
Μαθητές. Τους πιστοποιεί το σχολείο και εφοδιάζει τους μαθητές του με τις ανάλογες κάρτες.
Άνεργοι: Τους πιστοποιεί ο ΟΑΕΔ (job center) και τους προμηθεύει με τις ανάλογες κάρτες.
Το ίδιο συμβαίνει με όλους όσους δικαιούνται κάποιου μειωμένου εισιτηρίου .
Σκέφτηκαν να τα κάνουν όλα αυτά στην Κυβέρνηση; Όχι.
Τι σκέφτηκαν ; Να ζητάνε τον ΑΜΚΑ κι ένα κάρο χαρτιά ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Γιατί; ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ και θέλουν να φακελώνουν τον κόσμο (άσχετα αν είναι ηλίθιοι που δεν ξέρουν να το κάνουν )
Τι σκέφτηκαν ; Να ζητάνε τον ΑΜΚΑ κι ένα κάρο χαρτιά ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Γιατί; ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ και θέλουν να φακελώνουν τον κόσμο (άσχετα αν είναι ηλίθιοι που δεν ξέρουν να το κάνουν )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου