Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Ο Ζonke μιλάει αποκλειστικά

Σήμερα έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε στη σελίδα μας τον τραγουδιστή Zonke ο οποίος εκτός από πολύ ταλαντούχος, είναι πολύ προσγειωμένος και πολύ εξωστρεφής. 

Με αργά αλλά σταθερά βήματα εξελίσσεται σε έναν πολύ αξιόλογο καλλιτέχνη. Με χαρά και χαμόγελο μου παραχώρησε μια συνέντευξη...
 

Αρχικά πες μας λίγα πράγματα για σένα...Που γεννήθηκες και μεγάλωσες;

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Δράμα. Ασχολούμαι με το τραγούδι επαγγελματικά εδώ και 13 χρόνια. Έχω τραγουδήσει σε πολλές πόλεις της Ελλάδας όπως και στην Αθήνα και με επώνυμους καλιτέχνες.

Η μουσική πως προέκυψε στη ζωή σου;

Αγαπούσα από μικρός τη μουσική ήταν παιδικό μου όνειρο να ασχοληθώ με αυτήν. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου τραγουδούσα και τα σχόλια των γύρω μου ήταν πολύ θετικά και ενθαρρυντικά, ώσπου μου δώθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ επαγγελματικά. Η αρχή έγινε στο BOLERO LIVE στη Δράμα. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό, συγκυριακά βρέθηκαν στη ζωή μου άνθρωποι του χώρου οι οποίοι με πίστεψαν και με βοήθησαν στα πρώτα μου βήματα στο χώρο της μουσικής και τους ευχαριστώ γι'αυτό.

Έγινες ευρέως γνωστός μέσα από το τραγούδι «Ανοργασμικιά». Πως προέκυψε η συνεργασία με τον Γιάννη Μηλιώκα, να σου εμπιστευθεί την "Ανοργασμικιά" σε μια σύγχρονη διασκευή της;

Ο Γιάννης Μηλιώκας είναι ένας εξαιρετικός και ξεχωριστός καλλιτέχνης. Πολλές φορές στα τραγούδια του σατίριζε την εποχή του αλλά και αυτοσαρκαζόταν. Η "Ανοργασμικιά" έχει αυτά τα στοιχεία του χιούμορ, της διαφορετικότητας και του αυτοσαρκασμου, και επειδή καλλιτεχνικά μου άρεσε πάρα πολύ αυτό, επέλεξα να κάνω μια σύγχρονη διασκευή του τραγουδιού. Ήρθα σε επαφή με τον ίδιο και του εξήγησα το ύφος και τον τρόπο προσέγγισης της διασκευής (μουσικής) και έτσι μου εππιστεύθηκε το τραγούδι του και τον ευχαριστώ πολύ γι'αυτό.



Τι σημαίνει για σένα η μουσική;

Για εμένα η μουσική είναι όλη μου η ζωή. Τα πάντα! Η μέρα μου, η νύχτα μου, ο αέρας που αναπνέω, το οξυγόνο μου. Είναι έρωτας. Είναι δημιουργία.

Υπήρξε κάποιος καλλιτένης που αποτέλεσε πρότυπο για σένα;

Δεν μπορώ να πώ ότι είχα κάποιο πρότυπο, αλλά θαύμαζα πολλούς καλλιτέχνες. Ο καθένας είναι ξεχωριστός. Έχουμε μια πολύ καλή κληρονομιά στη μουσική μας και μπορούμε να αντλήσουμε αλλά και να μάθουμε από πολλούς καλλιτέχνες πολλά πράγματα. Γι'αυτό το λόγο δεν είχα κάποιο πρότυπο ποτέ. Η μουσική δεν έχει όρια και έτσι μπορούμε να κάνουμε πολλά νέα πράγματα και μου αρέσει ακόμα πιο πολύ όταν βλέπω επώνυμους καλλιτέχνες που πειραματίζονται με νλεες ιδέες. Όλοι συνεχώς μαθάινουμε στη μουσική.


Υπάρχει κάποιο μουσικό album που φέρει την υπογραφή σου; Ετοιμάζεις κάποια νεα δισκογραφική δουλειά;

Υπάρχει ένα ακόμη single, το "ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ", το οποίο κυκλοφόρησε έξι μήνες πριν το "ΑΝΟΡΓΑΣΜΙΚΙΑ". Είναι σε μουσική του Βεντούρη Κώστα και σε δικούς μου στίχους. Υπάρχουν συζητήσεις για μια νέα δουλειά αλλά προς το παρόν δεν θέλω να πώ κάτι παραπάνω.



Τι μουσική ακούς; Μουσικές επιρροές;

Χωρίς να  θέλω να φανώ κλισέ γενικά ακούω τα πάντα. Έχω ιδιαίτερη αγάπη στην Ελληνική μουσική, αλλά μου αρέσει να ακούω και ξένη διαφόρων ειδών, γιατί πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά στοιχεία και νέες ιδέες που μπορούμε να πάρουμε και να εμπλουτίσουμε τη μουσική μας.

Πώς περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;

Στον ελεύθερο χρόνο μου, μου αρέσει να γυμνάζομαι και να περνάω παρέα με καλούς φίλους.


Το τελευταίο διάστημα η κατάσταση στη χώρα μας όλο και επιδεινώνεται...Εσύ από τη μεριά σου πώς το βλέπεις;

Πιστεύω πως η κατάσταση είναι δύσκολη παντού και όχι μονο στη χώρα μας. Όλα θέλον κόπο, όλα θέλουν αγάπη, αλλά με υπομονή και επιμονή μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Είναι δύσκολες εποχές και σε όλους τους τομείς πρέπει να κρατάμε την αισιοδοξία μας και με συνεχή προσπάθεια από όλους οι κόποι ανταμοίβονται. Ένα μυστικό πιστεύω πως είναι η αγάπη. Αγάπη γι'αυτό που κάνουμε και προσπαθούμε. Ενωμένοι μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστά.

Αυτή τη περίοδο σε τί φάση σε πετυχαίνουμε επαγγελματικά;

Αυτή την περίοδο είμαι στο ΘΕΑΤΡΟ LIVE στη Δράμα. Είμαι στην πόλη μου, που είχα αρκετά χρόνια να εμφανιστώ και το χαίρομαι ιδιαίτερα.

Διαδικτυακά που μπορεί να σε βρεί κάποιος;

Στο Facebook στην προσωπική μου σελίδα ZONKE

Σε ευχαριστώ πολύ ZONKE για αυτήν την πολύ όμορφη αποκλειστική συνέντευξη στο proklitiko.gr. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία!


proklitiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: