Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Δήλωση Αντρίκου για δημοσιεύματα που τον εμπλέκουν με CDS

http://www.pressgr.com/wp-content/uploads/2011/05/andrikos-yorgos-nicos.jpgΑπορρίπτει τους ισχυρισμούς που περιλαμβάνονται σε δημοσίευμα εφημερίδας (Ελευθεροτυπία) με γραπτή του δήλωση, ο "καθηγητής" Αντρίκος Α. Παπανδρέου, σύμφωνα με τους οποίους φέρεται να έχει σχέση με ελληνικά ή και άλλα CDS... λες και υπήρχε περίπτωση να το παραδεχθεί αν ισχύει. Ο Αντρίκος θεωρεί του δημοσιεύματος και το χαρακτηρίζει "παραπλανητικό" τον τίτλο εντός εισαγωγικών αποκάλυψη, επιφυλασσόμενος για κάθε νόμιμο δικαίωμά του... βέβαια ο Αντρίκος ενώ είναι λαλίστατος σε σχέση με το δημσσίευμα της "Ε" και του olympia.gr, για τα CDS,... κάνει την πάπια και δεν έχει βγάλει σφήνα για το άλλο θέμα της i4cense που αποκάλυψε ο φίλος olympia.gr, που αποτελεί μείζον ηθικής σημασίας θέμα όταν ο αδερφός του Πρωθυπουργού έχει εταιρία (ΜΚΟ;) η οποία δεν έχει γραφεία στην Ελλάδα, στεγάζεται σε ένα δωμάτιο στην Ελβετία, δεν ξέρει κανείς αν έχει ΑΦΜ, τι πληρώνει, αν πληρώνει για ότι διοργανώνει εδώ στην Ελλάδα και σε ποιους λογαριασμούς κατατίθενται οι χορηγίες που παίρνει απ'όλες σχεδόν τις ΔΕΚΟ κατά τ'αλλα όπου σταθούν και όπου βρεθούν μας γκαστρώνουν με το "νόμιμο και ηθικό" της ΝΔ...


Όλη η δήλωση του Αντρίκου, για να γελάσετε, έχει ως εξής:

"Η σημερινή "αποκάλυψη" της Ελευθεροτυπίας αναφέρεται στην συμμετοχή μου σε μια Επιτροπή Στρατηγικής ενός κεφαλαίου Αειφορίας της Unigestion το οποίο ονομάζεται Unigestion-Ethos Environmental Sustainability L.P.. Όπως είναι δημόσια γνωστό και από την συμμετοχή μου σε παρουσιάσεις καθώς και από το βιογραφικό μου, είμαι μέλος αυτής της επιτροπής από το Γενάρη του 2009. Συνεπώς δεν αποτελεί κάποια είδηση την οποία εσκεμμένα είχα αποκρύψει. Τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής είναι διακεκριμένοι ειδικοί στο χώρο τους.


Ο ρόλος της επιτροπής που συνεδριάζει μόνο μια φορά το χρόνο είναι να παρέχει στρατηγική ενημέρωση για τις περιβαλλοντικές κατευθύνσεις στο χώρο των εναλλακτικών μορφών ενέργειας και της αειφόρου ανάπτυξης. Η συμμετοχή μου συνδέεται άμεσα με την ιδιότητα μου ως ακαδημαϊκού στα ζητήματα της περιβαλλοντικής οικονομικής.


Ο ρόλος αυτός είναι αυστηρά προσδιορισμένος και δεν έχει οποιαδήποτε σχέση, όπως παραπλανητικά υποδηλώνει ο τίτλος της εφημερίδας, με ελληνικά ή άλλα CDS. Γενικότερα, όπως και στο παρελθόν έχω δηλώσει, δεν έχω ουδεμία σχέση με CDS.

Για όλα τα ανωτέρω επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: