Η παρούσα κυβέρνηση, αφού συνειδητά, μας έβαλε σε τριμερή κατοχή, ούτε καν μονομερή, με αφορμή το μνημόνιο οδηγεί την χώρα σε μια ισοπέδωση του ελληνικού λαού και όχι των ντόπιων καρτέλ με βήμα ταχύ!
Έχουν γράφει αρκετά για, μισθούς ,συντάξεις, απολύσεις και άλλα ,εδώ όμως θα αναφερθώ για τον μύθο των κλειστών επαγγελμάτων!
Εδώ και αρκετό καιρό ,ο πράσινος μιντιακός στρατός ,με αφορμή τους φορτηγατζήδες ,έχουν αναλάβει εργολαβικά να μας απελευθερώσουν από τον οχθρό!
Ποία είναι η αλήθεια τελικά; Όλα αυτά τα "κλειστά επαγγέλματα" είναι ήδη διπλασία από τον μέσο όρο της ΕΥΡΩΠΗΣ!
Αν πας, μέχρι την ΕΥΕΛΠΊΔΩΝ (ΔΙΚΑΣΤΉΡΙΑ), θα δεις την πληθώρα των δικηγόρων ,που ψάχνουν πελάτη ,την τελευταία στιγμή! Πόσο κλειστό είναι ένα επάγγελμα όταν υπάρχει πληθώρα δικηγόρων;
Στην γειτονιά μου έχει παράρτημα ΙΚΑ!
Πρόσεξε τώρα. Δίπλα του έχει φαρμακείο, απέναντι το ίδιο , σε ακτίνα δε λιγότερο από 1 χιλιόμετρο άλλα τρία! Είναι κλειστό;
Πόσα ταξί έχει ΑΘΗΝΑ;
Περισσεύουν ήδη και το βλέπεις στις πιάτσες! Μηχανικοί κ.λ.π!
Τα παραδείγματα είναι πολλά .
Και σε μια αγορά ήδη μικρή σε σχέση με την ΕΥΡΩΠΗ αλλά και με την επερχόμενη συρρίκνωση θα επιδεινώσει ακόμη την παραπαίουσα αγορά!
Γιατί το κάνουν όμως;
Θέλουν ,με αφορμή το μνημόνιο ,δημιουργία νέων καρτέλ μέσω εταιρειών αλλά USA, διότι οι άνθρωποι είναι αμερικανόφιλοι!
Καρτέλ ,που θα διαλύσουν την μικρομεσαία οικογένεια, που ζει από τέτοια επαγγέλματα και θα την παραδώσει σε νέες οικογένειες!
Θέλουν να εφαρμόσουν αμερικάνικο μοντέλο, όπου τα καρτέλ, τράπεζες, πετρέλαια, αλυσίδες τροφίμων θα κονομάνε εις βάρος μας!
Το δε παραμύθι περί τιμών δεν ισχύει και το ξέρουμε!
Έτσι ο μιντιακός στρατός θα εντείνει την παραπληροφόρηση για να σε πείσει ότι όλα γίνονται για το καλό σου!
Άπλα μην τον πιστεύεις!
Νίκος Δ. Καράς
4 σχόλια:
Το θέμα δεν είναι ο αριθμός των φαρμακείων και οι άδειες των ταξί αλλά ο τρόπος που δίνονται οι άδειες. Ο τρόπος που μεταπωλείται με "φιρμάνι" το δικαίωμα, ο τρόπος που εκβιαστικά τιμολογείται το δικαίωμα σε χιλιάδες ευρώ. Στη Βαρκελώνη όπου τα ταξί δεν είναι περισσότερα από της Αθήνας, η ταρίφα είναι 8 φορές μικρότερη, ακριβώς γιατί η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ταξί δεν στοιχίζει 200.000 ευρωπουλακια. Αν θέλετε να ζείτε ως Ευρωπαίοι μάθετε να σκέφτεστε σαν Ευρωπαίοι.
τι σχεση εχει λοιπον σχολιαστη ανωθεν η μεθοδολογια αδειοδοτησης με την πληρη χαοτικοποιηση των επαγγελματων της μεσαιας ταξης?
απλα ειναι το προσχημα αν δεν αντιλαμβανεσαι.
σκοπος ειναι απλα να δημιουργηθουν καρτελ πολυεθνικων η μη εταιριων που θα εχουν λεοντεια μεριδια αγορας και θα τιμολογουν αναποφευκτα με εναρμοσνισμενες πρακτικες.
Ωστε ως ολιγοπωλια να μεγιστοποιουν τα κερδη.
αρα πανακριβα τα τιμολογια θα ειναι μεσοπροθεσμα.
ετσι συμβαινει παντου στη γη και παντοτε σαν εφαρμοστηκαν αυτα τα ιδεολογηματα.
δογματα που απλα συγκεντρωνουν το πλουτο των εθνων σε ισχυρα λομπι που νομοθετουν και πιεζουν.
καλη τωρα οπωσ εδω τωρα...
H απάντηση στην καρτελοποίηση των ΑΕ είναι οι συνεταιρισμοί.
Δουλεύουν άψογα στην Μεγ. Βρετανία τόσο στα ταξί όσο και στα φαρμακεία.
Ο "μύθος" με τα "κλειστά επαγγέλματα"!
Δημοσίευση σχολίου