Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Ρουκέτα Nτόρας κατά Καμμένου: «Προσέξτε πως έχετε μαζέψει τα λεφτά σας…» (όλοι οι διάλογοι)

Ρουκέτες Ντόρας κατά Καμμένου στην ολοκλήρωση της πολύωρης συζήτησης στην Βουλή για την Εξεταστική Επιτροπή κατά του υπουργού Εθνικής Αμύνης.

Όπως αποκάλυψε η κ. Μπακογιάνη ο Πάνος Καμμένος είχε «πολλές κοινωνικές συναντήσεις με τον Βαγγέλη Μαρινάκη στο γραφείο και στο σπίτι του» ενώ τον γνωστό εφοπλιστή επισκεπτόταν και η σύζυγος του Προέδρου των ΑΝΕΛ.
Μετά την ομιλία του Πάνου Καμμένου ο οποίος έκανε προσωπική αναφορά στη Ντόρα Μπακογιάννη και στις σχέσεις της με τον εφοπλιστή Ευάγγελο Μαρινάκη, η βουλευτής της ΝΔ πήρε τον λόγο χαρακτηρίζοντας τον τζάμπα μάγκα που κρύβεται πίσω από τις φούστες του Αλέξη Τσίπρα...


Η πρώην υπουργός συνέχισε λέγοντας: «Ο κ. Καμμένος ανέφερε ότι είμαι φίλη του κ. Μαρινάκη. Με έχει παντρέψει και έχω βάλει λάδι στο γιό του. Προς αποκατάσταση της αλήθειας, αλλά επειδή εγώ θυμάμαι τις εξαιρετικές σχέσεις Καμμένου Μαρινάκη. Είχα κοινωνικές σχέσεις με τον κ. Μαρινάκη αλλά ο κ. Καμμένος ο οποίος δεν είχε αυτού του είδους την κουμπαριά, τον επισκέπτετο στο γραφείο του. Και όταν βρισκόσασταν σε αδυναμία, στέλνατε και την σύζυγο. Στη ζωή αυτή το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.»
Κλείνοντας, σε αυστηρό ύφος, τόνισε: «Και επειδή τα νταηλίκια καλό είναι να μπορεί να τα υποστηρίξει κανείς. Αν έχετε στοιχειώδη δημοκρατική ευαισθησία, αυτό που είπατε από το έδρανο θα το πείτε και από εκεί».
Απαντώντας μάλιστα στις καταγγελίες Καμμένου για το πόθεν έσχες της είπε:  
«Εμένα δεν με εκπλήσσει η χυδαιότητα του κ. Καμμένου» είπε η κυρία Μπακογιάννη και πρόσθεσε: «Έχω την υποχρέωση να ρωτήσω, όταν βγήκε το θέμα με το πόθεν έσχες προσήλθα σε αυτή τη Βουλή και ζήτησα από τους συναδέλφους έναν-έναν να ψηφίσουν υπέρ της άρσης της ασυλίας μου. Κι επειδή ο Μανόλης Γλέζος ζει, σας λέω ότι με ρώτησε, είσαι σίγουρη ότι θέλεις να ψηφίσουμε για την άρση της ασυλίας μου; Και πήγα στο δικαστήριο και αθωώθηκα πανηγυρικά και όχι μπήκε στο αρχείο κ. Καμμένε».
«Εσείς λοιπόν προσέξτε κ. Καμμένε γιατί εμένα με έχουν ψάξει άνθρωποι άλλου επιπέδου.
Σας διαβεβαιώ ότι μετά το Βουκουρέστι με έψαξαν άνθρωποι άλλου επιπέδου…
«Με τον τρόπο που έχετε μαζέψει τα λεφτά σας, προσέξτε διότι μιλήσατε και τα πρακτικά γράψανε και δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα παρά να μην έχεις καν το θάρρος να πεις σε αυτούς τους ατυχείς συναδέλφους, που οι μισοί από αυτούς είναι μουγγοί σήμερα, ότι τους δίνεις τη δυνατότητα να ψηφίσουν τη σύσταση της Εξεταστικής…» τόνισε η βουλευτής της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη απευθυνόμενη στον Πάνο Καμμένο αλλά ο υπουργός Εθνικής Άμυνας δεν ανταπάντησε…
Οι επίμαχοι διάλογοι Μπακογιάννη – Καμμένου
«Τζάμπα μάγκας είναι αυτός που σηκώνεται από τα έδρανα και προκαλεί να γίνει προκαταρκτική επιτροπή και στην εξεταστική κρύβετε πίσω από τις φούστες του κ. Τσίπρα» είπε η κυρία Μπακογιάννη, προκαλώντας τις διαμαρτυρίες των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ. «Ωραία, πίσω από τα παντελόνια του κ. Τσίπρα, αν σας ενόχλησε η φούστα» συνέχισε.
«Ο Καμμένος ανέφερε ότι είμαι φίλη με τον κ. Μαρινάκη. Λάθος. Είμαι κουμπάρα του. Με έχει παντρέψει και έχω βάλει λάδι στον γιο του, που σήμερα είναι 18 ετών. Όμως, από το 1996 θυμάμαι τις εξαιρετικές σχέσεις Καμμένου – Μαρινάκη. Εγώ είχα κοινωνικές σχέσεις με τον κ. Μαρινάκη και είναι γνωστό, καθώς μεταδόθηκε ο γάμος μου live, αλλά ο κ. Καμμένος, ο οποίος δεν είχε αυτού του είδους την κουμπαριά, γιατί επισκεπτόταν τον κ. Μαρινάκη στο γραφείο του. Έτσι δεν είναι, κ. Καμμένε; Όταν το τελευταίο διάστημα είχατε δυσκολίες κ. Καμμένε, γιατί στέλνατε στο γραφείο του κ. Μαρινάκη και την σύζυγό σας; Έτσι δεν είναι; Επειδή το ψέμα έχει κοντά ποδάρια, κ. Καμμένε, τα νταηλίκια καλό είναι να τα υποστηρίζεις . Γι’ αυτό να λέτε ό,τι θέλετε με προσοχή και σεβασμό. Αν έχετε στοιχειώδη σεβασμό σηκωθείτε και πείτε αυτό που λέγατε. Να πείτε στους βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ να ψηφίσουν την εξεταστική για να μην γίνετε ρόμπα».
Ντ. Μπακογιάννη: Εμένα δεν με εκπλήσσει η χυδαιότητα του κ. Καμμένου. Όταν έγινε η ιστορία του πόθεν έσχες και επειδή εγώ φορώ παντελόνια προσήλθα στην Βουλή και ζήτησα από τους συναδέλφους να ψηφίσουν υπέρ της άρσης της ασυλίας μου. Ο Μανώλης Γλέζος με ρώτησε αν θέλει να ψηφίσουμε όλοι υπέρ της άρσης και του είπα ναι. Πήγα στο δικαστήριο και αθωώθηκα πανηγυρικά. Δεν μπήκε στο αρχείο, αθωώθηκα. Εσείς προσέξτε γιατί εμένα με έχουν ψάξει άνθρωποι άλλου επιπέδου. Πριν και μετά το Βουκουρέστι με έψαξαν άνθρωποι όχι του δικού σας επιπέδου.
Με τον τρόπο που έχετε μαζέψει τα λεφτά σας, προσέξτε διότι μιλήσατε και τα πρακτικά γράψανε και δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα παρά να μην έχεις καν το θάρρος να πεις σε αυτούς τους ατυχείς συναδέλφους, που οι μισοί από αυτούς είναι μουγγοί σήμερα, ότι τους δίνεις τη δυνατότητα να ψηφίσουν τη σύσταση της Εξεταστικής
Π. Καμμένος: Μου αρκεί ότι τα χρήματα που βρέθηκαν στο πόθεν έσχες σας, κατατέθηκαν από ναυτιλιακή που κατά τύχη έχει έδρα τις εταιρείες Μαρινάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: