Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Γιατί ο Ψινάκης αποκαλεί «κουκλίτσα» τον πρώην δήμαρχο Μαραθώνα - Απίστευτοι διάλογοι στο δημοτικό συμβούλιο [βίντεο]

Γιατί ο Ψινάκης αποκαλεί «κουκλίτσα» τον πρώην δήμαρχο Μαραθώνα -Απίστευτοι διάλογοι στο δημοτικό συμβούλιο [βίντεο]

Μεγάλη ένταση επικράτησε το απόγευμα της Πέμπτης στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Μαραθώνα υπό τη σκιά των δηλώσεων του Ηλία Ψινάκη περί «πτώχευσης», αλλά και τις καταγγελίες για πάρτι από την προηγούμενη αρχή.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης σφοδρή ήταν η αντιπαράθεση του νυν δημάρχου Μαραθώνα με τον προκάτοχό του Ιορδάνη Λουίζο, τον οποίο αποκάλεσε «κουκλίτσα» ενώ σε αρκετά σημεία η συζήτηση ξέφυγε αρκετά.
Χαρακτηριστικά οι διάλογοι:

"Είτε θέλω είτε όχι, το παιχνίδι το παίζω ανοιχτά", είπε ο Δήμαρχος Μαραθώνα, Ηλίας Ψινάκης, απευθυνόμενος στον πρώην Δήμαρχο, Ιορδάνη Λουίζο.
Λουίζος: "Έχει χάσει την ευρηματικότητά του".
Ψινάκης: "Σιγά μην πέσω εγώ στη φάκα από την κουκλίτσα".
Λουίζος: "Σας κρίνουν τώρα. Αχ κύριε Ψινάκη, ούτε ξέρετε τι σας περιμένει".
Ψινάκης: "Εσείς ξέρετε τι σας περιμένει. Οι δικοί μου χειροκροτούν, δεν βρίζουν. Αν θέλετε, μπορώ να φέρω τον μισό Μαραθώνα, να σας λιντσάρουν".
Λουίζος: "Σε λίγο ούτε ο σωματοφύλακάς σας..."
Ψινάκης: "Το φωνάζει ο κλέφτης το έχετε δει;... Οι απερχόμενοι 16χρονο πάρτι μου άφησαν μία βόμβα, να σκάσει στα χέρια μου κι εγώ από χθες τους την έβαλα εκεί που έπρεπε να τους τη βάλω".


Δεν υπάρχουν σχόλια: