Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Είμαι σίγουρος ότι δεν το γνωρίζετε κ. Πρωθυπουργέ..!


Αγαπητέ κ. Αντ. Σαμαρά 

Επειδή πολύ φοβάμαι ότι οι αρμόδιοι σύμβουλοι σας δεν σας ενημερώνουν επαρκώς θα μου επιτρέψετε να απευθυνθώ στη λογική και την πολιτική σας ευφυΐα. 
Σύμφωνα με τους δικούς σας νόμους όσοι χρωστούν άνω των 5 χιλ. ευρώ στην εφορία κι άνω των 20 χιλ. ευρώ στον ΟΑΕΕ αντιμετωπίζουν ποινικές διώξεις κι είναι παράνομοι. 
Οι συμπολίτες μας που εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία φθάνουν σήμερα στο 1 εκατ και μέσα στο επόμενο εξάμηνο εκτιμάται ότι θα έχουν ξεπεράσει το 1,5 εκατ. 
Δεν υπάρχει άλλη περίπτωση παγκοσμίως που το 25% του ενεργού πληθυσμού να βρίσκεται...
υπό καθεστώς συνεχούς απειλής ποινικής διώξεως και να αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να βρεθεί στο αυτόφωρο ένα πάσα στιγμή. Ακόμα κι από ένα τυχαίο έλεγχο της τροχαίας μπορεί να συλληφθεί ένας οφειλέτης και να οδηγηθεί στο αυτόφωρο. 
Είμαι βέβαιος ότι δεν το γνωρίζετε η δεν το έχετε συνειδητοποιήσει. Διότι άλλως είμαι βέβαιος ότι θα παρεμβαίνατε για να απαλλάξετε την κοινωνία από αυτό τον παράλογο βραχνά. 
Κι είμαι βέβαιος ότι δεν θέλετε να μείνετε στην ιστορία ως ο πρωθυπουργός που κατέστησε παράνομους το 25% του πληθυσμού, κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ άλλοτε στην Ελλάδα. 
Ούτε στη διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου ούτε στη δικτατορία των συνταγματαρχών.


1 σχόλιο:

manos είπε...

ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ.....