Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Το νέο προεκλογικό σποτ του ΠΑΣΟΚ "τα 3 πασοκόσκυλα" must see

Το νέο προεκλογικό σποτ του ΠΑΣΟΚ
Τα 3 Πασοκόσκυλα

"Πού να αγοράσει ο κόσμος, ο τζίρος έχει πέσει 50%. Έκτακτοι φόροι, εισφορές, ενοίκια. 
Δυσκολέυτηκα πάρα πολύ. Αγχώθηκα. Αλλά κάποια στιγμή σκέφτηκα, τι νόημα έχει; (ε ναι, όσο να πεις τα λεφτά για να ζήσεις αποτελούν πολυτέλεια) Αυτή είναι η κατάσταση.(Αυτή, αυτή, σε όλη την Ευρώπη τα ίδια, μας τα πήραν οι εξωγήινοι) Πήρα όμως απόφαση να μην τα παρατήσω (για μια στιγμή με είχες αγχώσει).Είμαι καθυστερημένος"...




"Έχω οικογένεια (αχ τι συγκινητικό, μπράβο). Ο μισθός μου μειώθηκε και ξαναμειώθηκε. Και από πάνω να ακούω για τεμπέληδες δημοσίους υπαλλήλους; (κάποια στιγμή θα σπάσεις κι εσύ άνθρωπος είσαι) Πως να νιώθω; (Ευνοημένη ίσως;) Αλλά για τα παιδιά μου, οφείλω να ξαναψηφίσω ΠΑΣΟΚ. Ότι όλο αυτό κάπου οδηγεί (ε στην ευημερία και την ανάπτυξη θα οδηγεί, που αλλού;) Πως αν όχι αύριο, μεθαύριο, όλα θα φτιάξουν (ίσως να φτιάξουν και αντιμεθαύριο, μη σοκαριστείς, για μια μέρα δε χάλασε και ο κόσμος)"

"Σπούδασα μηχανικός. Όμως εδώ και 2 χρόνια είμαι άνεργος. (Ε η Νέα Δημοκρατία φταίει, το σκέφτεσαι;). Περιστασιακές δουλειές που έκανα δεν κράτησαν (νομίζω γι' αυτό λέγονται περιστασιακές). Γύρισα πίσω στο πατρικό μου. Είμαι θυμωμένος (σου είπα, μάζευε τα ρούχα σου, δεν είναι δούλα σου η μάνα σου). Απογοητευμένος. Σκέφτηκα να φύγω έξω (πάλι έξω; Όλη μέρα γυρίζεις, κάτσε και λίγο σπίτι, δεν έχουμε μηχανή που να κόβει λεφτά). Αλλά δε θέλω (αυτή η αποφασιστικότητα σου..) Θέλω να προσπαθήσω εδώ".

Και μετά την γεμάτη όραμα μουσική, ακολουθεί το σοφό κείμενο...


Ο δρόμος μας είναι δύσκολος (ε όχι αδικείτε την προσπάθεια σας), αλλά ασφαλής (όσο να'ναι κάνει κ η ομάδα ΔΙ.ΑΣ το κατιτις της). Ας ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας για μια Ελλάδα εκτός μνημονίου σε 3 χρόνια (εγώ λέω να φωνάξουμε καλύτερα τον Κάπτεν πλάνετ) Οι Έλληνες αγωνιζόμαστε και θα πετύχουμε (κάποιος να τους ενημερώσει ότι ξέρουμε την καταγωγή τους) ΠΑΣΟΚ αυτοδύναμη Ελλάδα (Εντάξει you've got to be kiddin me)

Δεν υπάρχουν σχόλια: