Οι αριθμοί που είχαν συγκυριακά κατρακυλήσει άρχισαν και πάλι να ανηφορίζουν προς την αυτοδυναμία («δεν το λέμε για να μην το γκαντεμιάσουμε» ακούγεται στους διαδρόμους του Μαξίμου) και, όπως ακούγεται, οι προετοιμασίες για να περάσει η κυβερνητική επικοινωνία στη δεύτερη φάση της ολοκληρώνονται.
Αυτή η δεύτερη φάση μπορεί να ξεκινήσει να... προβάλλεται αμέσως μετά το Πάσχα (αναζητείται ακόμη η ακριβής μέρα σε μια εορταστική ατμόσφαιρα) και θρυλείται πως θα είναι πλήρως προσανατολισμένη σε μια γενικευμένη σύγκριση ανάμεσα στις δύο κύριες πολιτικές προτάσεις (Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ), με βάση τα κυβερνητικά πεπραγμένα της κάθε μιας, αλλά και σε κάτι ακόμη. Στα πρόσωπα!
Οι ειδικοί του επικοινωνιακού επιτελείου του Μαξίμου είχαν εγκαίρως στα χέρια τους όλα τα στοιχεία που αποδείκνυαν τη βασιμότητα της πολιτικής εκτίμησης τους πως «στη διαδικασία της σύγκρισης μεταξύ των δύο κυβερνήσεων τόσο στο πολιτικό κομμάτι όσο και στα βασικά πρόσωπα αυτό που προκύπτει, στην προβολή στην κοινωνία, είναι μια σαφέστατη υπεροχή της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας». Εκεί ακριβώς λέγεται ότι θα επενδύσουν.
Σε αυτή την καμπάνια τον βασικό ρόλο θα έχει ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, απέναντι στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα. Αποτελεί, άλλωστε, το βασικό ατού της κυβέρνησης και έχει μετρηθεί πως προσδίδει αξιοπιστία στον κυβερνητικό λόγο ακόμη και σε περιόδους κρίσεων ( αυτή η στάση επιδοκιμάστηκε τόσο στις μεγάλες κρίσεις που προηγήθηκαν, όσο και στην τελευταία αυτή των Τεμπών) και, ταυτόχρονα, είναι το πρόσωπο που διεισδύει ευκολότερα σε άλλους χώρους, ειδικά στον κεντρώο.
Αυτή η δεύτερη φάση μπορεί να ξεκινήσει να... προβάλλεται αμέσως μετά το Πάσχα (αναζητείται ακόμη η ακριβής μέρα σε μια εορταστική ατμόσφαιρα) και θρυλείται πως θα είναι πλήρως προσανατολισμένη σε μια γενικευμένη σύγκριση ανάμεσα στις δύο κύριες πολιτικές προτάσεις (Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ), με βάση τα κυβερνητικά πεπραγμένα της κάθε μιας, αλλά και σε κάτι ακόμη. Στα πρόσωπα!
Οι ειδικοί του επικοινωνιακού επιτελείου του Μαξίμου είχαν εγκαίρως στα χέρια τους όλα τα στοιχεία που αποδείκνυαν τη βασιμότητα της πολιτικής εκτίμησης τους πως «στη διαδικασία της σύγκρισης μεταξύ των δύο κυβερνήσεων τόσο στο πολιτικό κομμάτι όσο και στα βασικά πρόσωπα αυτό που προκύπτει, στην προβολή στην κοινωνία, είναι μια σαφέστατη υπεροχή της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας». Εκεί ακριβώς λέγεται ότι θα επενδύσουν.
Σε αυτή την καμπάνια τον βασικό ρόλο θα έχει ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, απέναντι στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα. Αποτελεί, άλλωστε, το βασικό ατού της κυβέρνησης και έχει μετρηθεί πως προσδίδει αξιοπιστία στον κυβερνητικό λόγο ακόμη και σε περιόδους κρίσεων ( αυτή η στάση επιδοκιμάστηκε τόσο στις μεγάλες κρίσεις που προηγήθηκαν, όσο και στην τελευταία αυτή των Τεμπών) και, ταυτόχρονα, είναι το πρόσωπο που διεισδύει ευκολότερα σε άλλους χώρους, ειδικά στον κεντρώο.
Όμως, η καμπάνια θα επεκταθεί, όπως λέγεται, στα βασικά υπουργεία και στα πρόσωπα που τα διαχειρίστηκαν αυτά τα τέσσερα χρόνια σε αντιδιαστολή με τις «μνήμες» των πολιτικών που άσκησαν στην Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ οι αντίστοιχοι υπουργοί.Τα διλήμματα που προτείνεται να τεθούν θα υπακούουν στην λογική
« ή – ή» και για κάθε υπουργό της νυν κυβέρνησης θα επαναφέρεται στη μνήμη ο αντίστοιχος των κυβερνήσεων Σύριζα για να προκύψει αυτόματα η σύγκριση.
«Θέλετε να χειριστεί την εξωτερική πολιτική και τις διεθνείς συμμαχίες της χώρας ο Νίκος Δένδιας ή ο Νίκος Κοτζιάς με τις Πρέσπες;»
«Θέλετε να χειριστεί την εξωτερική πολιτική και τις διεθνείς συμμαχίες της χώρας ο Νίκος Δένδιας ή ο Νίκος Κοτζιάς με τις Πρέσπες;»
«Προτιμάτε στην μάχη για την ψηφιοποίηση του κράτους τον Κυριάκο Πιερρακάκη ή τον Νίκο Παππά;»
«Σταϊκούρας και Σκυλακάκης στην οικονομία ή Τσακαλώτος και Χουλιαράκης;»
«Στην άμυνα και στις Ένοπλες Δυνάμεις Παναγιωτόπουλος ή Καμμένος με Βίτσα;»
« Θα επενδύατε για την ενέργεια και τις ΑΠΕ στον Σκρέκα ή στον Σκουρλέτη και στον Φάμελο;»
« Στη μάχη κατά της ακρίβειας και στις μεγάλες επενδύσεις θέλετε τον Άδωνι Γεωργιάδη ή τον Γιώργο Σταθάκη;»
«Στην Παιδεία και στα πανεπιστήμια προτιμάτε να έχετε υπουργό τη Νίκη Κεραμέως ή τον Κωνσταντίνο Γαβρόγλου και τον Νίκο Φίλη;»
«Στην Παιδεία και στα πανεπιστήμια προτιμάτε να έχετε υπουργό τη Νίκη Κεραμέως ή τον Κωνσταντίνο Γαβρόγλου και τον Νίκο Φίλη;»
« Στη Δημόσια Τάξη Θεοδωρικάκος ή Γεροβασίλη με Τόσκα και Παπακώστα και … να κάνετε πως κοιμάστε;»
«Στο μεταναστευτικό Μηταράκης και φράχτης στον Έβρο με αποτροπές στη θάλασσα ή Τασία και Μουζάλας και μπάτε σκύλοι αλέστε κι αλεστικά μη δίνετε;»
«Στην Υγεία Κικίλιας και Πλεύρης ή Πολάκης και Ξανθός;»
«Στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης Στυλιανίδης ή … το χάος;»
Αυτό το είδος της επικοινωνίας με τους πολίτες στοχεύει να διεγείρει στα πρόσωπα των βασικών υπουργών των δύο κυβερνήσεων τα θετικά αντανακλαστικά της κοινωνίας στη δουλειά του κυβερνητικού επιτελείου της Νέας Δημοκρατίας απέναντι σε παγκόσμιες υγειονομικές και γεωπολιτικές κρίσεις.
Κρίσεις που πήραν έναν έντονο ενεργειακό χαρακτήρα και είχαν τεράστιες οικονομικές συνέπειες, οι οποίες στην πλειοψηφία τους αντιμετωπίστηκαν με επάρκεια και σε κάποιες περιπτώσεις με τεράστια επιτυχία ( π.χ. ο εμβολιασμός στην πανδημία του covid-19, το μεταναστευτικό, οι επενδύσεις και η οικονομική ανάκαμψη, η διεθνής εικόνα της χώρας και οι συμμαχίες της κ.λ.π.).
Ταυτόχρονα, επιδιώκει να υπενθυμίσει στους ψηφοφόρους (ειδικά στους αναποφάσιστους) πλευρές της κυβερνητικής πολιτικής που ίσως έχουν «χαθεί» στη λήθη, αλλά ήταν σημαντικές στην εξέλιξη τους και άλλες που συγκυριακά έβγαλαν τη χώρα από στενωπούς και χρειάστηκε να λειτουργήσουν μόνο για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Οι επιτελείς του Μαξίμου πιστεύουν βάσιμα πως η καμπάνια θα είναι αποτελεσματική και θα αυξήσει την συσπείρωση γύρω από τα νέο κυβερνητικό πρόγραμμα και τον πρωθυπουργό και θα αυξήσει τη διαφορά με τον ΣΥΡΙΖΑ, οδηγώντας έτσι τη Νέα Δημοκρατία πιο κοντά στον στόχο της Αυτοδυναμίας.
Ερωτήματα που κατάλληλα διατυπωμένα θα κατατεθούν ενώπιον των πολιτών και θα τους οδηγήσουν να συγκρίνουν (αυτός είναι ο στόχος) στα πρόσωπα των υπουργών τις πολιτικές που ασκήθηκαν στις δύο κυβερνήσειςΕννοείται, πως σε αυτό τον κατάλογο μπορούν να περιληφθούν όλοι οι υπόλοιποι κυβερνητικοί τομείς, είναι όπως φαίνεται μετρημένη η τεράστια διαφορά στην αποδοχή και την αξιοπιστία των υπουργών της νυν κυβέρνησης από διάφορα «έρμα» που είχαν αναλάβει να διαχειριστούν τις τύχες της χώρας στην τετραετία ( συν κάτι ψιλά) του ΣΥΡΙΖΑ.
Αυτό το είδος της επικοινωνίας με τους πολίτες στοχεύει να διεγείρει στα πρόσωπα των βασικών υπουργών των δύο κυβερνήσεων τα θετικά αντανακλαστικά της κοινωνίας στη δουλειά του κυβερνητικού επιτελείου της Νέας Δημοκρατίας απέναντι σε παγκόσμιες υγειονομικές και γεωπολιτικές κρίσεις.
Κρίσεις που πήραν έναν έντονο ενεργειακό χαρακτήρα και είχαν τεράστιες οικονομικές συνέπειες, οι οποίες στην πλειοψηφία τους αντιμετωπίστηκαν με επάρκεια και σε κάποιες περιπτώσεις με τεράστια επιτυχία ( π.χ. ο εμβολιασμός στην πανδημία του covid-19, το μεταναστευτικό, οι επενδύσεις και η οικονομική ανάκαμψη, η διεθνής εικόνα της χώρας και οι συμμαχίες της κ.λ.π.).
Ταυτόχρονα, επιδιώκει να υπενθυμίσει στους ψηφοφόρους (ειδικά στους αναποφάσιστους) πλευρές της κυβερνητικής πολιτικής που ίσως έχουν «χαθεί» στη λήθη, αλλά ήταν σημαντικές στην εξέλιξη τους και άλλες που συγκυριακά έβγαλαν τη χώρα από στενωπούς και χρειάστηκε να λειτουργήσουν μόνο για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Οι επιτελείς του Μαξίμου πιστεύουν βάσιμα πως η καμπάνια θα είναι αποτελεσματική και θα αυξήσει την συσπείρωση γύρω από τα νέο κυβερνητικό πρόγραμμα και τον πρωθυπουργό και θα αυξήσει τη διαφορά με τον ΣΥΡΙΖΑ, οδηγώντας έτσι τη Νέα Δημοκρατία πιο κοντά στον στόχο της Αυτοδυναμίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου