Είναι βέβαιο ότι στη συζήτηση της Δευτέρας, στη βουλή, για όσα σκανδαλώδη έχουν αποκαλυφθεί για την υπόθεση πώλησης πολεμικού υλικού στη Σαουδική Αραβία μέσω του κ. Βασ.Παπαδόπουλου, οι κύριοι Τσίπρας και Καμενος θα επιχειρήσουν να αποπροσανατολίσουν τη συζήτηση ώστε να κρυφτούν από τους πολίτες τα πραγματικά ερωτήματα που έχουν τεθεί,
όπως:
1) Κάποιος κύριος Παπαδόπουλος "εμφανίζεται στο ΥΠΕΘΑ ως πληρεξούσιος της Σαουδικής Αραβίας για την αγορά βλημάτων"...
όπως δήλωσε στην τηλεόραση ο Υπουργός κ. Καμένος. 1) Κάποιος κύριος Παπαδόπουλος "εμφανίζεται στο ΥΠΕΘΑ ως πληρεξούσιος της Σαουδικής Αραβίας για την αγορά βλημάτων"...
Σύμφωνα με την διεθνή πρακτική, το ραντεβού του "εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου" μιας ξένης χώρας με εκπρόσωπο του ΥΠΕΘΑ μιάς άλλης το κλείνει ο πρέσβη της χώρας που έχει εκδώσει την εξουσιοδότηση. Ο ίδιος πρέσβης συνοδεύει τον εξουσιοδοτούμενο στη συνάντηση και παραδίδει ιδιοχείρως το πληρεξούσιο, επιβεβαιώνοντας έτσι την νομιμότητα του. Εδώ όμως τα πράγματα δεν έγιναν έτσι.
Ένα πρωί κάποιος κ.Παπαδόπουλος χτυπάει την πόρτα του Υπουργείου και ανεμίζει ένα έγγραφο στην αραβική το οποίο ισχυρίζεται ότι είναι πληρεξούσιο για να αγοράσει 300.000 βλήματα. Οι αρμόδιοι τον υποδέχονται με ανοιχτές αγκάλες, όπως έκαναν οι καταστηματάρχες την "Μπλακ Φράιντεη" με τους πελάτες τους. Κανείς δε διερωτήθηκε 'αν ο "πελάτης" είναι αυτό που υποστηρίζει. Εξαίρεση απετέλεσε ένας Ταξίαρχος, ο οποίος φαίνεται ότι έπαιρνε πιο σοβαρά από τον Υπουργό το θέμα της πώλησης πολεμικού υλικού και την νομοθεσία, διεθνή και εθνική , που αφορά τέτοιες συναλλαγές. Ο κ. Ταξίαρχος συναισθανόμενος το βάρος της ευθύνης, επικοινώνησε, επισήμως, με το αρμόδιο Ελληνικό Προξενείο στη Σαουδική Αραβία και ζήτησε να επιβεβαιωθεί ότι το Βασίλειο της Σ.Α. είχε ορίσει τον κ. Παπαδόπουλο εκπρόσωπο του για την αγορά των συγκεκριμένων βλημάτων από τη χώρα μας. Μετά από έρευνα του Προξένου η απάντηση ήταν καταπέλτης. Ουδείς από τους αρμοδίους του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Σ.Α. γνώριζε τον κ. Παπαδόπουλο, ούτε τον είχαν εξουσιοδοτήσει να εκπροσωπήσει τη χώρα τους. Αντίθετα, τόνισαν, η κυβέρνηση του Βασιλείου της Σ.Α. κάνει απ΄ευθείας τις διαπραγματεύσεις με ξένες κυβερνήσεις και κλείνει η ίδια της συμφωνίες χωρίς την συμμετοχή τρίτων.
Το έγγραφο του Έλληνα Προξένου παραδόθηκε, οπωσδήποτε και στο Γραφείο του Υπουργού Άμυνας αλλά και στο Γραφείο του Υπουργού Εξωτερικών.
Την αμέσως επόμενη ημέρα, ο Υπουργός Άμυνας αγνοεί την διάψευση των Σαουδαράβων και δίνει εντολή να απογειωθεί στρατιωτικό αεροσκάφος (με τεράστιο κόστος) για να μεταφέρει στην Θεσσαλονίκη ανώτερο στέλεχος της αρμόδιας διεύθυνσης με εντολή να υπογράψει επί τόπου (εκεί στο αεροδρόμιο) την συμφωνία που επιθυμούσε ο κ. Παπαδόπουλος. Και εδώ γεννώνται τα ερωτήματα:
α) Γιατί αγνόησε ο κ. Καμένος το επίσημο έγγραφο του Ελληνικού Προξενείου;
β) Γιατί θύμωσε και επιτίμησε τον Ταξίαρχο που πήρε την πρωτοβουλία (την δουλειά του έκανε ο άνθρωπος) να ελέγξει την γνησιότητα όσων υποστήριζε ο κ. Παπαδόπουλος;
γ) Γιατί βιάστηκε ο Υπουργός να στείλει, την αμέσως επόμενη ημέρα, με στρατιωτικό αεροσκάφος εκπρόσωπο του για να υπογράψει στο...αεροδρόμιο συμφωνία με τον κ.Παπαδόπουλο; Τι φοβόταν; Τι ήθελε να προλάβει;
Ένα πρωί κάποιος κ.Παπαδόπουλος χτυπάει την πόρτα του Υπουργείου και ανεμίζει ένα έγγραφο στην αραβική το οποίο ισχυρίζεται ότι είναι πληρεξούσιο για να αγοράσει 300.000 βλήματα. Οι αρμόδιοι τον υποδέχονται με ανοιχτές αγκάλες, όπως έκαναν οι καταστηματάρχες την "Μπλακ Φράιντεη" με τους πελάτες τους. Κανείς δε διερωτήθηκε 'αν ο "πελάτης" είναι αυτό που υποστηρίζει. Εξαίρεση απετέλεσε ένας Ταξίαρχος, ο οποίος φαίνεται ότι έπαιρνε πιο σοβαρά από τον Υπουργό το θέμα της πώλησης πολεμικού υλικού και την νομοθεσία, διεθνή και εθνική , που αφορά τέτοιες συναλλαγές. Ο κ. Ταξίαρχος συναισθανόμενος το βάρος της ευθύνης, επικοινώνησε, επισήμως, με το αρμόδιο Ελληνικό Προξενείο στη Σαουδική Αραβία και ζήτησε να επιβεβαιωθεί ότι το Βασίλειο της Σ.Α. είχε ορίσει τον κ. Παπαδόπουλο εκπρόσωπο του για την αγορά των συγκεκριμένων βλημάτων από τη χώρα μας. Μετά από έρευνα του Προξένου η απάντηση ήταν καταπέλτης. Ουδείς από τους αρμοδίους του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Σ.Α. γνώριζε τον κ. Παπαδόπουλο, ούτε τον είχαν εξουσιοδοτήσει να εκπροσωπήσει τη χώρα τους. Αντίθετα, τόνισαν, η κυβέρνηση του Βασιλείου της Σ.Α. κάνει απ΄ευθείας τις διαπραγματεύσεις με ξένες κυβερνήσεις και κλείνει η ίδια της συμφωνίες χωρίς την συμμετοχή τρίτων.
Το έγγραφο του Έλληνα Προξένου παραδόθηκε, οπωσδήποτε και στο Γραφείο του Υπουργού Άμυνας αλλά και στο Γραφείο του Υπουργού Εξωτερικών.
Την αμέσως επόμενη ημέρα, ο Υπουργός Άμυνας αγνοεί την διάψευση των Σαουδαράβων και δίνει εντολή να απογειωθεί στρατιωτικό αεροσκάφος (με τεράστιο κόστος) για να μεταφέρει στην Θεσσαλονίκη ανώτερο στέλεχος της αρμόδιας διεύθυνσης με εντολή να υπογράψει επί τόπου (εκεί στο αεροδρόμιο) την συμφωνία που επιθυμούσε ο κ. Παπαδόπουλος. Και εδώ γεννώνται τα ερωτήματα:
α) Γιατί αγνόησε ο κ. Καμένος το επίσημο έγγραφο του Ελληνικού Προξενείου;
β) Γιατί θύμωσε και επιτίμησε τον Ταξίαρχο που πήρε την πρωτοβουλία (την δουλειά του έκανε ο άνθρωπος) να ελέγξει την γνησιότητα όσων υποστήριζε ο κ. Παπαδόπουλος;
γ) Γιατί βιάστηκε ο Υπουργός να στείλει, την αμέσως επόμενη ημέρα, με στρατιωτικό αεροσκάφος εκπρόσωπο του για να υπογράψει στο...αεροδρόμιο συμφωνία με τον κ.Παπαδόπουλο; Τι φοβόταν; Τι ήθελε να προλάβει;
2) Ο κ. Παπαδόπουλος υπέγραψε συμφωνία για 300.000 βλήματα.
Οι πραγματικοί εκπρόσωποι - αξιωματούχοι του Βασιλείου της Σ.Α. όταν επισκέφθηκαν το Υπουργείου Αμύνης τόνισαν ότι η χώρα τους ουδέποτε ενδιαφέρθηκε γιά 300.000 βλήματα, αφού χρειαζόταν μόνο 100.000 βλήματα; Πρόσθεσαν δε ότι δεν υπάρχει κανείς εκπρόσωπος τους.
Εδώ γεννώνται καινούργια ερωτήματα:
α) Γιατί δεν ζητήθηκε από τους Σαουδάραβες να δηλώσουν εγγράφως ότι δεν έχει εξουσιοδοτηθεί ο κ. Παπαδόπουλος για την αγορά των βλημάτων; Μήπως διότι τότε θα έπρεπε να ασκηθεί δίωξη εναντίον του εν λόγω κυρίου, όχι μόνο για πλαστογραφία και προσπάθεια εξαπάτησης αλλά και για σωρεία άλλων αδικημάτων;
β) Γιατί ο κ. Παπαδόπουλος υπέγραψε συμφωνητικό για αγορά 300.000 βλημάτων και γιατί επέμενε, όπως λέγεται, ότι η φόρτωση θα γινόταν σε πλοίο δικής του επιλογής;
γ) Μήπως διότι επεδίωκε να πάρει "Πιστοποιητικό Τελικού Χρήστη" (απαραίτητο για την πώληση πολεμικού υλικου) για 300.000 βλήματα, ώστε να "ξεφορτώσει τα 100.000 στην Σαουδική Αραβία κι τα υπόλοιπα να τα πουλήσει στη μαύρη αγορά; Να εξοπλίσει δηλαδή χώρες για τις οποίες υπάρχει διεθνές εμπάργκο ή τρομοκρατικές οργανώσεις;
Εδώ γεννώνται καινούργια ερωτήματα:
α) Γιατί δεν ζητήθηκε από τους Σαουδάραβες να δηλώσουν εγγράφως ότι δεν έχει εξουσιοδοτηθεί ο κ. Παπαδόπουλος για την αγορά των βλημάτων; Μήπως διότι τότε θα έπρεπε να ασκηθεί δίωξη εναντίον του εν λόγω κυρίου, όχι μόνο για πλαστογραφία και προσπάθεια εξαπάτησης αλλά και για σωρεία άλλων αδικημάτων;
β) Γιατί ο κ. Παπαδόπουλος υπέγραψε συμφωνητικό για αγορά 300.000 βλημάτων και γιατί επέμενε, όπως λέγεται, ότι η φόρτωση θα γινόταν σε πλοίο δικής του επιλογής;
γ) Μήπως διότι επεδίωκε να πάρει "Πιστοποιητικό Τελικού Χρήστη" (απαραίτητο για την πώληση πολεμικού υλικου) για 300.000 βλήματα, ώστε να "ξεφορτώσει τα 100.000 στην Σαουδική Αραβία κι τα υπόλοιπα να τα πουλήσει στη μαύρη αγορά; Να εξοπλίσει δηλαδή χώρες για τις οποίες υπάρχει διεθνές εμπάργκο ή τρομοκρατικές οργανώσεις;
Η Νέα Δημοκρατία, στη συζήτηση της Δευτέρας, πρέπει να επικεντρώσει τις τοποθετήσεις γύρω από τα συγκεκριμένα ερωτήματα και να μην παρασυρθεί σε άσκοπες συζητήσεις για τυχόν οικονομικό όφελος που θα είχε η χώρα από μία παράνομη και ύποπτη συναλλαγή.
Και φυσικά ας αγνοήσει τις άθλιες απειλές που Υπουργού Εξωτερικών κ. Κοτζιά προς τα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου περί φυλάκισης 10 ετών για διαρροή απορρήτων εγγράφων.
Ας του υπενθυμίσουν ότι η σχετική νομοθεσία έγινε για την προστασία του εθνικού συμφέροντος και όχι των κομπιναδόρων. Άλλωστε τα καθεστώτα που εξοβέλιζαν ως προδότη, όποιον δεν υπηρετούσε τους σκοπούς τους, ανήκουν πλέον στο μακρινό παρελθόν και δεν πρόκειται να διεμβολίσουν τις αρχές μιας Δημοκρατικής Πολιτείας, στη χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία.Και φυσικά ας αγνοήσει τις άθλιες απειλές που Υπουργού Εξωτερικών κ. Κοτζιά προς τα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου περί φυλάκισης 10 ετών για διαρροή απορρήτων εγγράφων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου