Και μάλιστα πιο πολλά από όσα καίνε κάθε τρείς και δύο οι παλαβωμένοι της Πατησίων έξω από το Πολυτεχνείο!
Μόνο που «τα δικά μας παιδιά» τα καίνε με βενζίνη και στουπιά ενώ η κυβέρνηση τα καίει με χαρτονομίσματα.
Και στις δύο περιπτώσεις το λογαριασμό τον πληρώνουμε εμείς. Ο λαός.
Τα «παιδιά» του ανεκδιήγητου υπουργού Προστασίας του Αέρα έχουν για ορμητήριο αίθουσες του Πολυτεχνείου, όπου ζουν και αποθηκεύουν τα πυρομαχικά τους με την ευγενική χορηγία...
του λαού.
Ο λαός πληρώνει τα καμένα, όχι μόνο τρόλεϋ, αλλά και κτήρια, μαγαζιά, αυτοκίνητα, φανάρια, πινακίδες κι ο,τι άλλο καίγεται στις επιδρομές των μπαχαλάκηδων ολοχρονίς. Από τους φόρους του λαού βγαίνουν οι ζημιές. Ποτέ από τις τσέπες της εξουσίας.
Είναι φανερό ότι οι επαναστάτες του πολυτεχνείου καταστρέφουν για το καλό του λαού. Δεδομένου ότι οι οικογένειες Βαρδινογιάννη, Αγγελόπουλου, Μητσοτάκη, Τσάκου, Ζολώτα, Βασιλάκη, Αποστολόπουλου, Μαρινάκη και Μπόμπολα έχουν βρεθεί σε αδιέξοδο, ανήμπορες πια να φτάσουν ασφαλείς στα σπίτια τους με τα τρόλεϋ και τα λεωφορεία από την Πατησίων.
Και καταστρέφοντας εντελώς ανενόχλητοι οι μπαχαλάκηδες προσπαθούν να επεκτείνουν τη ζώνη κατοχής τους από το πολυτεχνείο και τα Εξάρχεια, απέναντι, προς τη Μάρνη και την Γ’ Σεπτεμβρίου Περί αυτού πρόκειται. Να καταργήσουν με την τρομοκρατία την Πατησίων ως σύνορο. Γι αυτό καίνε τρόλεϋ, αλλά και λεωφορεία, τρομοκρατώντας τους πολίτες να μην ταξιδεύουν τα βράδια από τη λεωφόρο.
Γιατί προτιμούν τα τρόλεϋ; Γιατί είναι πιο αργά, πιο δυσκίνητα και γι αυτό πιο εύκολη λεία.
Η κυβέρνηση από την πλευρά της έχει ένα άλλο πιο σατανικό σχέδιο για τα τρόλεϋ, αλλά και για τα λεωφορεία:
Βάζει το λαό με φόρους να πληρώσει περίπου 100.000.000 ευρώ ελλείμματα για το 2016 και 2017 (σύμφωνα με τους προϋπολογισμούς της δημόσιας εταιρίας συγκοινωνιών ΟΣΥ) για να εισπράξει η ίδια τις ψήφους των οδηγών, του διοικητικού και τεχνικού προσωπικού και τη στήριξη των συνδικαλιστάδων του κλάδου.
Οι συνδικαλιστάδες, λοιπόν, στις συγκοινωνίες, χέρι- χέρι με τις διοικήσεις και τις κυβερνήσεις είναι συμμέτοχοι στο διπλό μεγάλο σκάνδαλο που γίνεται σε βάρος της τσέπης των πολιτών. Με τα ακυρωτικά μηχανήματα και με αυξήσεις μισθών, παρά τα τεράστια ελλείμματα!
1. Κατασπατάληση εκατομμυρίων ευρώ με τα νέα ακυρωτικά μηχανήματα. Που εγκαθίστανται τρία- τρία (!) σε κάθε όχημα αντί για ένα (1) δίπλα στον οδηγό, όπως γίνεται σε όλο τον πλανήτη, από το Μεξικό και τη Νορβηγία μέχρι το Βλαδιβοστόκ! Είμαι αυτόπτης.
Με διάταξη, ήταν υποχρεωτική και εδώ η επιβίβαση των επιβατών μόνο από την μπροστινή είσοδο από την 1/11/2014, ώστε να μπορεί ο οδηγός να βλέπει τις λαθροχειρίες. Η φιλολαϊκή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, όμως κατάργησε στην πράξη την πρόβλεψη ώστε να μπορεί ο λαός να πληρώνει με πρόσθετους φόρους τους χιλιάδες ανενόχλητους τζαμπατζήδες!
Η εγκατάσταση τριών ακυρωτικών δεν έχει κανένα έμπρακτο λόγο εκτός από την αύξηση του εξόδου του προϋπολογισμού του έργου, δηλαδή το φούσκωμα του λογαριασμού. Για ποιο λόγο; Ας τον βρει ο εισαγγελέας.
Επειδή, όπως μπορεί να καταλάβει και ο πιο βλάκας, η εισητηριοδιαφυγή, που προκαλεί κάθε χρόνο τρύπα εκατομμυρίων ευρώ στις συγκοινωνίες θα συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό, αφού δεν θα γίνεται κανένας έλεγχος στο μπες- βγες.
Ποιος αντιδρά στην εγκατάσταση της μπάρας ελέγχου σε όλες τις συγκοινωνίες, και στον έλεγχο εισόδου από τον οδηγό σε τρόλεϋ, λεωφορεία όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο; Οι συνδικαλιστάδες!
Το παραμύθι του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι του αέρα, γιατί τίποτε δεν εξασφαλίζει την εφαρμογή ενός μέτρου παρά μόνο ο έλεγχος. Οι ελεγκτές για τα χιλιάδες οχήματα είναι…27 όλοι κι όλοι!
Και εγκαθίστανται τα μηχανήματα ακόμα και σε κατεστραμμένα οχήματα στα αμαξοστάσια, χωρίς μέχρι αυτή τη στιγμή να έχει ξεκαθαριστεί ποιοι, με ποιες προδιαγραφές και με ποιο σκεπτικό έχουν εκπονήσει τη μελέτη, ποιος την ενέκρινε και με ποια κριτήρια εφαρμόστηκε, χωρίς ουσιαστικό όφελος!
Πόσο κοστίζει η λειτουργία τρόλεϋ και λεωφορείων; 217 εκατομ. ευρώ το 2016. Πόσα είναι τα έσοδά τους; 161 εκατομ. ευρώ! Πόσα ήταν τα έσοδα το 2015; 200 εκατομ. ευρώ! Και η σχέση εσόδων- εξόδων προβλέπεται να είναι ακόμα χειρότερη το 2017.
Ο λαός πρέπει να ξέρει ότι δεν γίνεται τίποτε στον προνομιούχο κλάδο των συγκοινωνιών που να μην το ξέρουν οι συνδικαλιστάδες, τίποτε δεν γίνεται χωρίς την έγκριση τους, για να μην πούμε πως ο,τι προτείνεται είναι της αρεσκείας τους με τη νοοτροπία της εδώ και 30 χρόνια ακλόνητης πασοκαρίας.
Και πρέπει να ξέρει ότι εκτός από τα ελλείμματα των 100 εκατομ. η κυβέρνηση έχει ορίσει επιδότηση ύψους 87 εκατομ. για τις Οδικές Συγκοινωνίες για το 2017(τρόλεϋ, λεωφορεία)!
2. Υπό αυτές τις συνθήκες και με την τεράστια τρύπα ελλείμματος, η Δημόσια υπηρεσία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ, ηλεκτρικός, τραμ, μετρό) υπέγραψε επιχειρησιακή σύμβαση με τους εργαζόμενους, που προβλέπει αυξήσεις 2%- 4%μ στους μισθούς από 1/6/2017 για τα επόμενα δύο χρόνια! Την οποία ενέκρινε το υπουργείο Εργασίας, σιγά μην έχανε τα ψηφαλάκια.
Είναι η δεύτερη συνεχόμενη ζημιογόνα χρονιά για τη ΣΤΑΣΥ, που έχει εξασφαλίσει και κρατική επιδότηση για το 2017! Επομένως, δεν υπάρχουν λεφτά για αυξήσεις και κάθε ευρώ αύξησης θα επιβαρύνει τον ήδη ελλειμματικό προϋπολογισμό, δηλαδή τους φόρους των πολιτών. Του λαού. Ελλειμματικός, γιατί εμφανίζει πλεόνασμα επειδή αποκρύπτει τη στάση πληρωμών που έχει κηρύξει στούς πιστωτές του!
Το πιο σημαντικό, όμως είναι ότι με τις προνομιούχες και επιλεκτικές αυτές αυξήσεις η κυβέρνηση δημιουργεί εργαζόμενους ενός ανώτερου θεού σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενους της χώρας, που βλέπουν τις αμοιβές τους να κατρακυλάνε. Όσοι εξακολουθούν και έχουν εργασία και δεν έχουν πεταχτεί στην ανεργία, όχι από την κρίση, αλλά από τις εγκληματικές πολιτικές που εφαρμόζουν οι ελληνικές κυβερνήσεις, με κορυφαία αυτήν.
Μα, να μην πάρουν αυξήσεις αυτοί οι εργαζόμενοι; Όχι, να μην πάρουν αν δεν υπάρχουν λεφτά για να πάρουν. Επειδή, μ αυτή τη συλλογιστική πρέπει να πάρουν αυξήσεις όλοι οι εργαζόμενοι και όχι μόνο όσοι έχουν μπάρμπα στην Κορώνη της κυβερνητικής ψηφοθηρίας.
Ή όλοι ή κανείς λοιπόν. Ή εισφέρουμε όλοι για να επιζήσουμε ή κανείς. Ή πληρώνουμε όλοι ή κανείς. Ή πληρωνόμαστε όλοι ή κανείς. Και ιδανικά ή εργαζόμαστε όλοι ή κανείς.
Αλλά δεν μπορεί με τα λεφτά αυτών που δεν έχουν πια και που καλούνται να πληρώσουν τη μάνα τους και τον πατέρα τους στο τέρας της υπερφορολόγησης να ευνοηθούν σκανδαλωδώς εργαζόμενοι του αμαρτωλού ευρύτερου δημόσιου για να εισπράττει ψηφαλάκια η κυβέρνηση.
Και δεν υπάρχει κανένας κοινωνικός αυτοματισμός σ αυτό το αίτημα. Υπάρχει πολιτική, οικονομική και κοινωνική αλητεία από την κυβέρνηση. Σε βάρος της συντριπτικής πλειονότητας του λαού.
Οι κυβερνήσεις δημιουργούν τους κοινωνικούς αυτοματισμούς ευνοώντας διαρκώς μειοψηφίες και δημιουργώντας έτσι απαιτήσεις από άλλες μειοψηφίες εργαζόμενων. Οι κυβερνήσεις χωρίζουν με τη ρουσφετολογία τους το λαό σε μειοψηφίες, που εξυπηρετούν για ψηφαλάκια, αντί να τον αντιμετωπίζουν όπως πρέπει: Με ισονομία και ισοπολιτεία. Αντί με αλητεία.
Τέλος, σ αυτή την αθλιότητα, που γίνεται με τις συγκοινωνίες και τις σκανδαλώδεις αυξήσεις είναι εκκωφαντική η απουσία αντίδρασης από την αντιπολίτευση. Καμιά έκπληξη! Τα ψηφαλάκια και τα ρουσφέτια είναι κοινή νοοτροπία στην ελληνική κομματοκρατία. Ποιος θα τολμήσει να συγκρουστεί με συνδικαλιστές και προνομιούχες συντεχνίες από το δημόσιο σύστημα, που ταϊζει κυβερνήσεις και αντιπολιτεύσεις.
Και συ περιμένεις να ‘ρθούν να σε σώσουν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου