​Σύμφωνα με όσα λέει το περιβάλλον της Ραχήλ Μακρή, το εξώδικο ο δικαστικός επιμελητής δεν κατάφερε να το επιδώσει καθώς κανείς δεν το παραλάμβανε έτσι το θυροκόλλησε στα γραφεία του κόμματος στη Συγγρού.
Λίγη ώρα αργότερα, οι ΑΝΕΛ εξέδωσαν ανακοίνωση στην οποία επισήμαναν τα εξής: "Κατόπιν αιτήματος βουλευτών των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και εντολής του προέδρου κ. Πάνου Καμμένου, η κ. Ραχήλ Μακρή έχει κληθεί να δώσει εξηγήσεις στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. Η πορεία της θα κριθεί από την Κοινοβουλευτική Ομάδα και στη συνέχεια από την Επιτροπή Δεοντολογίας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Δεν θα συνδράμουμε περαιτέρω στην προσπάθεια αυτοπροβολής της".
Ακολουθεί το εξώδικο έγγραφο. ​
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΔΗΛΩΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Ραχήλ Μακρή, βουλευτού του κινήματος των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων», κατοίκου Αθηνών, οδός Βουλής αρ.4
ΚΑΤΑ
Του κ. Παναγιώτη Καμμένου, Προέδρου του κινήματος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, ως εκπροσώπου του κινήματος και Προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδος

Κύριε Πρόεδρε,
Με έκπληξη ενημερώθηκα από δημοσιογράφους (και πιο συγκεκριμένα από το Α.Π.Ε.) ότι έχω παραπεμφθεί από εσάς στην Επιτροπή Δεοντολογίας του Κινήματος που θα συνεδριάσει την ερχόμενη Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014, με τον ισχυρισμό, τον οποίο διατυπώσατε –κατά την προσφιλή σας συνήθεια- στα ΜΜΕ, ότι: «Την ημέρα που παρουσιάζαμε τα "κόκκινα" δάνεια παρασύρθηκε σε έναν υβριστικό διάλογο προς στελέχη των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ μέσω του facebook»
Αν και δεν μου προκαλεί καμία κατάπληξη πλέον ο ασυνήθης και εξωθεσμικός -μη συνάδων με τα κοινοβουλευτικά ήθη- τρόπος με τον οποίο και αυτή την φορά ενεργήσατε, σας επαναφέρω στην τάξη, υπενθυμίζοντάς σας τις προβλεπόμενες διαδικασίες που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας της κατά το άρθρο 30 Επιτροπής Δεοντολογίας του κινήματός μας:
Η (πενταμελής) Επιτροπή Δεοντολογίας συγκαλείται σε περίπτωση παραβάσεων ή συμπεριφορών που θίγουν τις αρχές, τις αξίες και την πολιτική του Κινήματος και κοινοποιεί «αιτιολογημένη αναφορά της» στον Πρόεδρο και την Κοινοβουλευτική Ομάδα.
Δεδομένου ότι ουδέποτε μου κοινοποιήθηκε τέτοιο έγγραφο, με το οποίο με παραπέμπετε στην Επιτροπή Δεοντολογίας, σας ζητώ εντός των επόμενων τριών (3) ημερών από την επίδοση της παρούσας, να μου γνωρίσετε εγγράφως τα ακόλουθα:
Α. Πότε συνεκλήθη η Επιτροπή, και με πρωτοβουλία τίνος εκ των (ανεξάρτητων) μελών της;
Β. Ποιο είναι το σκεπτικό της παραπομπής μου, που κρίθηκε (sic) ως απαραίτητη για τον «πειθαρχικό μου έλεγχο», για μια ανάρτηση στο facebook,  όπου δεν αναφερόμουν ονομαστικά σε κανένα βουλευτή ή στέλεχος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, αλλά χρησιμοποιούσα γενικούς και αφηρημένους χαρακτηρισμούς για να στιγματίσω προσβλητικές και αήθεις συμπεριφορές εναντίον μου;
Γ. Με ποιο έγγραφο και πότε μου κοινοποιήθηκε η σχετική «παραπομπή» μου;
Σημειωτέον ότι η κατά το άρθρο 30 παρ.1 εδάφιο 3 του καταστατικού του Κινήματος παραπομπή μέλους, κοινοποιείται με αιτιολογημένη αναφορά στον Πρόεδρο και την Κοινοβουλευτική Ομάδα.
Αντ’ αυτού, η Γεν. Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας μου απέστειλε πρόσκληση για συμμετοχή στην συνεδρίασή της, στις 7 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 15:00, ώστε να δώσω εξηγήσεις «γιά δημόσιες αναρτήσεις μου που προσβάλλουν συναδέλφους βουλευτές» !
Μετά ταύτα, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ για την προπεριγραφείσα αντισυναδελφική, αντιδεοντολογική και αντιδημοκρατική συμπεριφορά σας, η οποία με θίγει και προσβάλλει, ως άτομο και ως πολιτικό, βαρύτατα.
Σας ΚΑΛΩ να μου γνωρίσετε την απόφαση σας για το εάν θα κριθώ από την Επιτροπή Δεοντολογίας, όπως δηλώνετε εσείς, από την Κοινοβουλευτική Ομάδα, όπως προκύπτει από το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της κ. Κουντουρά ή καλούμαι να απολογηθώ και στα δύο όργανα και πότε, καθώς οι συνεδριάσεις τους ταυτίζονται ημερολογιακά.
Εάν οι δηλώσεις σας για την παραπομπή μου στην Επιτροπή Δεοντολογίας, δεν στερούνται ουσιαστικού περιεχομένου, σας ΚΑΛΩ να μου κοινοποιήσετε ΠΑΡΑΥΤΑ την υποτιθέμενη «αιτιολογημένη αναφορά» αυτής της Επιτροπής, όπως ορίζει το καταστατικό του Κινήματος.
Ειδάλλως θα σας καταγγείλω δημόσια για πρωτοφανή αντικαταστατική συμπεριφορά, που με στοχοποιεί και με υπονομεύει προσωπικά και πολιτικά.
Τέλος, ΚΑΛΩ με την παρούσα εσάς προσωπικά και όλα τα μέλη και τα στελέχη του Κινήματος ή και μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδος, στα οποία οφείλετε να κοινοποιήσετε την παρούσα, να αποστείτε εφεξής οιασδήποτε δηλώσεως, σχολίου ή υπαινιγμού, διά μέσω του Τύπου ή των ΜΜΕ, ή των κοινωνικών δικτύων, που θα αφορά το πρόσωπό μου, καθώς σε αντίθετη περίπτωση θα αναγκαστώ να λάβω τα απαραίτητα νόμιμα μέτρα για την προστασία της πολιτικής αλλά και προσωπικής μου αξιοπρέπειας.
Ραχήλ Μακρή

Βουλευτής Νομού Κοζάνης
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα στον Πρόεδρο του Κινήματος «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ» που εδρεύει στην Καλλιθέα, επί της οδού Χαροκόπου 2 & Συγγρού 196 - 17671‎, προς γνώσιν του και για τις νόμιμες συνέπειες αντιγράφοντάς την ολόκληρη στην έκθεση επίδοσης που θα συντάξει.
Αθήνα 01/10/2014

Η Παραγγέλλουσα