Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Μητσοτάκης σε Τσίπρα: «Η δική μου οικογένεια εξορίστηκε στη Χούντα, άλλοι έκαναν δουλίτσες» (Video)

Με έντονο τρόπο απάντησε στον Αλέξη Τσίπρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη δευτερολογία του πρωθυπουργού, κατά την οποία ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε επίθεση εναντίον του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας.
«Ποιος έχει καθορίσει εδώ και 3,5 χρόνια το επίπεδο της πολιτικής αντιπαράθεσης το γνωρίζετε εσείς. Βάλατε τα άθλια έντυπά σας να χτυπήσουν τη σύζυγό μου γιατί δεν μπορούσατε να το κάνατε σε εμένα. Και όταν μιλάτε για οικογένεια, θα τα ακούσετε για το πως έκανε λεφτά η οικογένειά σας στη Χούντα. Μη μου κουνάτε το δάχτυλο», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Αναφερόμενος στο θέμα με τις διακοπές του πρωθυπουργού σε κότερο, ο...
πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε: «Ήσασταν τόσο κουρασμένος, όπως μας είπε η κ. Παναγοπούλου, και πήγατε σε ένα σκάφος να ξεκουραστείτε. Κρύψατε πού πήγατε για διακοπές. Γιατί πήγατε διακοπές 25 ημέρες μετά το Μάτι. Γι' αυτό το κρύψατε. Επειδή είστε πρώτη φορά αριστερά νομίζετε πως όλοι σας χρωστάνε».
«Ο κ. Μαρινάκης ούτε κουμπάρος μου είναι, ούτε στο σκάφος του πάω. Προερχόμαστε από διαφορετικές οικογένειες. Έχω το πλεονέκτημα να είμαι από πολιτική οικογένεια, που εξορίστηκε στη Χούντα, άλλοι έκαναν δουλίτσες. Και επειδή το είδα από μέσα απομυθοποίησα την εξουσία. Εσείς όχι. Εσείς την γνωρίσατε εκ των υστέρων», πρόσθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Δείτε ολόκληρη την δευτερολογία του Κυριάκου Μητσοτάκη: 




Δεν υπάρχουν σχόλια: