Οι δηλώσεις του Mάριου Ηλιόπουλου: 

«Μεγάλη τιμή, μεγάλη μέρα σήμερα. Στον Ναό της ΑΕΚ, σ αυτό το απίστευτο γήπεδο, την Αγιά Σοφιά. Την οποία όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν πως δεν είμαι άνθρωπος που γλείφει. Αυτόν τον Ναό, τον Ναό της ΑΕΚ, μόνο ο Δημήτρης Μελισσανίδης μπορούσε να τον τελειώσει με όλες τις δυσκολίες που μπήκαν. Γνωρίζετε πως δεν γλείφω. Έχω έρθει και σε κόντρες. Το επαναστατικό προφίλ και ο τρόπος που σκέφτομαι, δεν μασάω τα λόγια μου. Τα λέω όπως τα νιώθω. Ο Δημήτρης Μελισσανίδης, ο μεγαλύτερος παράγοντας που πέρασε από το ελληνικό ποδόσφαιρο τα τελευταία τριάντα χρόνια, που βλέπει μπροστά.

Ο Μελισσανίδης είναι ένας κολοσσός που θα μείνει στην ιστορία της ΑΕΚ, ως ευεργέτης της. Η τιμή που μου έκανε να μου δώσει τα ηνία της ΑΕΚ, θυμίζοντάς μου πως είναι ένα από τα παιδιά του κι η μεγάλη του αγάπη. Ο πήχης είναι πολύ ψηλά, γιατί λέγοντάς μου πολύ συχνά όλο αυτό, η παράδοση των ηνίων έχει μεγάλη ευθύνη.

Η παιδεία και η υγεία είναι δύο αλληλένδετα πράγματα, που τα έχει ανάγκη οποιαδήποτε σύγχρονη χώρα. Η παιδεία είναι κάτι που χωρίς αυτό δεν μπορεί να προχωρήσει μια χώρα, η υγεία είναι κάτι που δεν μπορεί να περιφρουρήσει αυτά που φτιάχνεις. Ο αθλητισμός είναι αναπόσπαστο κομμάτι της παιδείας. Μέχρι σήμερα δεν δόθηκε η απαραίτητη σημασία από την Πολιτεία σε μεγάλα γεγονότα. Παροδικά θυμήθηκαν ότι υπάρχει κι ο αθλητισμός, ότι υπάρχει η αριστεία στον αθλητισμό. Δυστυχώς είμαστε μια χώρα χωρίς υποδομές.

Προσωπικά έχω δεσμευτεί στον Δημήτρη Μελισσανίδη ότι έχω όραμα και για την Ακαδημία, γιατί εκεί είναι τα ταλέντα που διψούν για διάκριση και είναι το κομμάτι που θέλουμε να χτίσουμε και να επενδύσουμε. Κάτι που δεν είναι σύνηθες, εκτός εξαιρέσεων, στην Ελλάδα.

Η ταχύτητα και ο πρωταθλητισμός είναι κομμάτια της ζωής μου, του DNA μου. Με τη βοήθεια του Θεού έχω καταφέρει μέχρι σήμερα αυτά που οραματίστηκα, αυτά για τα οποία έδωσα την ψυχή μου. Στους αγώνες στίβου, στα μαθητικά μου χρόνια, κι εν συνεχεία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με 14 φορές πρωταθλητής κι έχοντας το ρεκόρ σχεδόν σε όλα τα βουνά της χώρας. Επαγγελματικά η SeaJets που ξεκίνησε ως μια μικρή εταιρεία, σήμερα είναι το μεγάλο κεφάλαιο της ελληνικής ακτοπλοΐας, με δανεισμό σχεδόν μηδενικό. Είναι ο βασικός πυλώνας του ελληνικού τουρισμού.

Σύντομα, με την ίδρυση του Ιδρύματος Τάκης Ηλιόπουλος, του αείμνηστου πατέρα μου, θα γίνουν δράσεις που θα έχουν σχέση με την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και με τον αθλητισμό.

Θα ήθελα να σας πω ότι δεν με ενδιαφέρει η καρέκλα, αλλά να είμαι αρχιστράτηγος στη μάχη. Θέλω να κλείσω, λέγοντας δύο πράγματα ακόμα. Να θυμόμαστε τις ρίζες μας, όπως τις τιμά με συγκινητικό τρόπο ο Δημήτρης Μελισσανίδης. Γιατί όποιος δεν το κάνει, δεν ξέρει να προστατεύσει τις αξίες του. Η ΑΕΚ είναι η ομάδα με την πιο ένδοξη ιστορία, γιατί μετά από καταστροφές, με διωγμό, με προσφυγιά, κατάφερε να ενώσει ανθρώπους και διαδικασίες για να γίνει αυτό που είναι σήμερα.

Ανεξάρτητα με το ποια ομάδα υποστηρίζει ο καθένας, η ΑΕΚ είναι στην ψυχή όλων των Ελλήνων. Θα δώσω την καρδιά, το μυαλό, την ψυχή και το είναι μου για να κατακτώ τίτλους, όπως έκανα όλα αυτά τα χρόνια. Γιατί η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ιδέα, την οποία πρέπει να την κρατάμε φυλαχτό και να μείνει στους αιώνες των αιώνων. Ζήτω η ΑΕΚ».