Τρίτη 28 Ιουνίου 2022

Οργή Πλεύρη για τους υπαινιγμούς Πολάκη: Ας ζούσε η μητέρα μου και ας μην κληρονομούσα τίποτα (Βίντεο)

Για αθλιότητα κάνει λόγο ο υπουργός Υγείας μετά την ανάρτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ για το πόθεν έσχες του
Οργισμένη ήταν η απάντηση του Θάνου Πλεύρη στον Παύλο Πολάκη μετά τους υπαινιγμούς του για τις αλλαγές στο πόθεν έσχες του υπουργού Υγείας.
«ΘΑΝΑΣΗ ΠΛΕΥΡΗ! Για πες μας πως τα 4 γίναν 32 και τα 323 φτάσαν τα 452;;;», έγραψε στο Facebook ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αναφερόμενος στα ακίνητα και τις καταθέσεις του υπουργού Υγείας και συνοδεύοντας την ανάρτησή του με σχετικά γραφήματα...

Για αθλιότητα έκανε λόγο ο κ. Πλεύρης επισημαίνοντας ότι το 2020 έχασε τη μητέρα του σε τροχαίο και πως θα προτιμούσε να μην είχε κληρονομήσει τίποτα και να ζούσε η μητέρα του.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του Θάνου Πλεύρη:

“Έχω αποφασίσει να μην ασχολούμαι με τον Παύλο Πολάκη διότι όποιος ασχολείται μαζί του λερώνεται. Σήμερα ωστόσο πρέπει να απαντήσω στην αθλιότητα του. Διερωτάται πως φαίνεται αύξηση του περσινού μου Πόθεν Έσχες τη στιγμή που αναφέρεται ότι πρόκειται για κληρονομιά.

Δυστυχώς τον Ιούνιο του 2020 έχασα τη μητέρα μου σε τροχαίο, γεγονός που είναι γνωστό και στο πλέον αδαή. Θα προτιμούσα να μην είχα κληρονομήσει τίποτα και να ζούσε η μητέρα μου”.

Δείτε το video ΕΔΩ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: