Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Το τουίτερ τρολάρει τον Τσίπρα για τα ΜΑΤ έξω από το γραφείο του

Οι χρήστες του twitter δεν άφησαν ασχολίαστη τη χθεσινή δήλωση του πρωθυπουργού στη Βουλή «δεν έχω κλούβες των ΜΑΤ έξω από το γραφείο και το σπίτι μου». 

Τα timelines γέμισαν φωτογραφίες με κλούβες των ΜΑΤ σε μορφή πολυκατοικίας να φράζουν τον δρόμο που βρίσκεται η κατοικία του πρωθυπουργού στην Κυψέλη, δεκάδες χιουμοριστικά σχόλια αλλά και επικριτικά, αφού η εικόνα της κλειστής Ηρώδου Αττικού είναι πια συνηθισμένη.
Φυσικά, δεν έλειψε και η εύρεση hashtag...  ήταν το σημερινό, με το οποίο "τρόλαραν" τον Αλέξη Τσίπρα...
Δεκάδες πολίτες βρήκαν την ευκαιρία να εκφράσουν το θυμό τους για το «ψέμα», όπως αναφέρουν του πρωθυπουργού στη Βουλή, αμφισβητώντας την απουσία αστυνομικών δυνάμεων έξω από την πρωθυπουργική κατοικία. 
Άλλοι έγραψαν για διαστρέβλωση της πραγματικότητας, από πλευράς του Αλέξη Τσίπρας, με σκοπό να στηρίξει τις θέσεις του απέναντι στον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Δείτε τα tweets

Δεν εξηγείται αλλιώς, το μυαλό του !
Εναλλακτικά είναι ο μεγαλύτερος πολιτικός απατεώνας που έχει περάσει από την χώρα.
74 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Δε μπορώ να καταλήξω αν τελικά μοιάζει με τον Πινόκιο ή με την Αστέρω λίγο πριν πάθει την παράκρουση και τρέχει στα βουνά φωνάζοντας το Θύμιο...
25 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό

20/11/18 Τσίπρας σε Σροίτερ: "Εγώ μένω στην Κυψέλη, εκεί οι γείτονές μου λένε «ευτυχώς που είσαι εσύ εδώ», γιατί είμαι εγώ εκεί και υπάρχει αστυνομική φύλαξη- "
69 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Δεν έχει κλούβα στο γραφειο του γιατί δεν έχει γραφείο.
Τα ξύνει μπροστά στη τηλεόραση με το κομπολογάκι.
17 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Για τις κλούβες είπε το πιο αυταπόδεικτο ψέμα!
Θα κολώσει να πει για όλα τα υπόλοιπα που είναι και δύσκολο να τα κατανοήσει το μέσο γίδι;
35 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Γιατί αυτά που βλέπετε είναι ολογραμματα. Έχουμε περάσει σε άλλη...διάσταση. Η χώρα βιώνει πια "τεχνολογικά θαύματα" !!
Άλλωστε θαύμα είναι που υπάρχουμε ακόμη..
46 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Βρε μπας και τα μπλε λεωφορεία που είναι έξω από το γραφείο μου να είναι κλούβες και να είπα πάλι μαλακία
82 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
Με ΣΥΡΙΖΑ μειώθηκε η εγκληματικότητα δήλωσε περισπούδαστα στη ο Τσίπρας....

Έχω και στοιχεία δήλωσε.. το μυαλό του Τσίπρα....δεν εξηγείται αλλιώς

( via @aektzougiapanta)
34 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό
δυστυχως για εκεινον ο @atsipras δεν εχει εικονα για το τι συμβαινει εξω, στην πραγματικοτητα. αυτα συμβαινουν σε οσους ζουν σε ενα γυαλινο πλασματικο, ιδανικα για εκεινους πλασμενο κοσμο
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Apostolos Darlas
Το μεγαλύτερο τρολ του ΣΥΡΙΖΑ τελικά πρέπει να ειναι ο λογογράφος του Τσίπρα.
«Δεν εχω κλούβες ΜΑΤ έξω απ το γραφείο μου εκτός αν κοιτάξετε στη γωνία »
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΖΑΧΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: