Όσο περνάνε οι μέρες, όλο και περισσότεροι καταλαβαίνουν γιατί ο Σωκράτης Κόκκαλης ανακίνησε από το πουθενά το ζήτημα του γηπέδου «Καραϊσκάκη».
Η ουσία της υπόθεσης, σε ότι έχει να κάνει με την οικονομική της διάσταση, είναι πως το γήπεδο Καραϊσκάκη, το οποίο κόστισε στον Σωκράτη Κόκκαλη 20 εκατομμύρια ευρώ (όπως ο ίδιος έχει υποστηρίξει) πωλήθηκε στην συνέχεια στους Μαρινάκη και Λαυρεντιάδη για 35 εκατομμύρια ευρώ.
Δηλαδή μέσα από αυτή την αγοραπωλησία ο Σωκράτης Κόκκαλης, εμφανίζεται να βάζει στο… παντελόνι το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 15 εκατομμυρίων ευρώ.
Υπάρχει και μια δεύτερη και εξίσου σημαντική πτυχή στην υπόθεση αυτή.
Το πιθανό «σέρβις» που όλη η πιάτσα εκτιμά, πως προσφέρει το αφεντικό της ΙΝΤΡΑΛΟΤ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ κλπ, προς την Κυβέρνηση και προσωπικά προς τον Τσίπρα.
Και το οποίο έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, τον πλέον στοχοποιημένο επιχειρηματία από το Καθεστώς Τσίπρα – Καμμένου.
Έτσι και μέσω της υπόθεσης του γηπέδου Καραϊσκάκη, είναι εμφανές πως οι γνωστοί κύκλοι του Μαξίμου επιχειρούν να βάλουν ακόμη μια τρικλοποδιά στον Μαρινάκη. Χωρίς επιτυχία βεβαίως, όπως φαίνεται και εκ του αποτελέσματος…
Οι κινήσεις πάντως του Σωκράτη Κόκκαλη και ο αποδεδειγμένα πλέον στενός εναγκαλισμός του με το Μέγαρο Μαξίμου είναι πολύ πιθανό να συνδέονται και με το στήσιμο του σκηνικού της Νέας Διαπλοκής στο κομμάτι των Δημοσίων Έργων που αποκάλυψε πριν από λίγες μέρες ο Lykavitos.gr.
Δείτε τι γράψαμε
Το αμαρτωλό τρίγωνο της Νέας Διαπλοκής Μαξίμου - Σπίρτζης - Κόκκαλης σε νέες περιπέτειες
Με σκανδαλώδεις μεθοδεύσεις το αμαρτωλό τρίγωνο Μαξίμου, υπουργείο Δημοσίων Έργων και Τράπεζα Αττικής επιχειρούν να διασώσουν τον κουμπάρο του Χρήστου Σπίρτζη, Καλογρίτσα και να προωθήσουν τα έργα που πήρε χαριστικά η χρεοκοπημένη εταιρεία του στη διαπλεκόμενη με το σύστημα εξουσίας Intracat, συμφερόντων του Σωκράτη Κόκκαλη.
Όλα άρχισαν όταν ο Χρήστος Σπίρτζης με μία σκανδαλώδη απόφαση έσπασε το έργο της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος σε μικρά κομμάτια. Με τις πλάτες της Τράπεζας Αττικής και δίνοντας μεγάλες εκπτώσεις την εργολαβία ανέλαβε η εταιρεία του Χρήστου Καλογρίτσα που είναι επιχειρησιακά και οικονομικά χρεοκοπημένη και αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της.
Για να γλιτώσουν από τις ποινικές ευθύνες ο Καλογρίτσας, η Τράπεζα Αττικής και ο Σπίρτζης ανέλαβε να καθαρίσει την μπουγάδα ο γνωστός βαρόνος των δημοσίων έργων πρώην διευθύνων σύμβουλος του "Άκτωρα", Κούτρας, ο οποίος συνεταιρίστηκε με την Intracat του Σωκράτη Κόκκαλη.
Το Μαξίμου, η Τράπεζα Αττικής και ο Σπίρτζης με μία σειρά παράνομων μεθοδεύσεων που θα προκαλέσουν νέες καθυστερήσεις στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου, καθώς και απώλεια πόρων, επιχειρούν με πειρατικό τρόπο να περάσουν τα έργα του Καλογρίτσα στηνIntracat του Σωκράτη Κόκκαλη που διατηρεί προνομιακές σχέσεις με το σύστημα και αποτελεί τη νέα διαπλοκή.
Τον λόγο έχει η Δικαιοσύνη…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου