Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Πανούσης: Μου είχε ζητηθεί να είμαι έτοιμος σε ενδεχόμενο Grexit

Πανούσης: Μου είχε ζητηθεί να είμαι έτοιμος σε ενδεχόμενο Grexit - Κεντρική Εικόνα
Σε αποκαλύψεις προέβη ο αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών για την προστασία του Πολίτη Γιάννης Πανούσης.
Ο Υπουργός ερωτώμενος αν η κυβέρνηση είχε πάρει μέτρα για ενδεχόμενο GREXIT απάντησε «εμένα μου είχε ζητηθεί να προετοιμαστώ και ήμουν έτοιμος»...

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου «πόσους είχατε βάλει έξω από το Νομισματοκοπείο», ο Πανούσης απάντησε «αυτό δεν ισχύει, κανένα» και συνέχισε «ξέρετε, στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται, υπήρχε κίνδυνος στο Αιγαίο, είναι και οι τζιχαντιστές».
Αναφερόμενος για την κυβέρνηση τόνισε με νόημα «έχουμε τρικομματική κυβέρνηση» εννοώντας ότι υπάρχουν 2 ομάδες στο ΣΥΡΙΖΑ.
parapolitika

Δεν υπάρχουν σχόλια: