Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Τι απαντά ο Συρμόγλου για το “Έργο Πολιτών”

Δεν ήταν Μη Κυβερνητική Οργάνωση

Με τον ισχυρισμό ότι το «Έργο Πολιτών» δεν ήταν Μη Κυβερνητική Οργάνωση αλλά κρατικός οργανισμός που ιδρύθηκε από τη Βουλή ο Στέλιος Συρμόγλου να εξηγεί πως πέρασαν από τα χέρια της διοίκησης του 7,5 εκατ. ευρώ για το ελάχιστο έργο που κατέγραψε στο πόρισμα του ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης, Λέανδρος Ρακιντζής.
Όσο για το πρόσωπό του και πως επελέγη είπε ότι «ήμουν προσωπική επιλογή του Κώστα Καραμανλή.
Ερωτηθείς για το έργο που παρήγαγε το «Έργο Πολιτών» υποστήριξε ότι ...«σκοπός ήταν η ανάπτυξη του εθελοντικού ιδεώδους και η καταγραφή όλων των εθελοντικών οργανώσεων» προσθέτοντας ότι «είχε συντάξει ένα πλαίσιο για τη ρύθμιση της κοινωνίας των πολιτών».
Παραδέχθηκε, επίσης, μιλώντας στο Σκάϊ, ότι «ναι εισέπραττα 9.500 ευρώ μεικτά αλλά μιλάμε για το 2004 και όχι για το 2014 που οι μισθοί είναι της τάξης των 200 και 300 ευρώ».

Πρόσθεσε, δε, ότι όντως το «Έργο Πολιτών» πήρε 7,5 εκατ. ευρώ από το κράτος αλλά, όπως είπε, ήταν επιχορήγηση από το υπουργείο Πολιτισμού βάσει του ιδρυτικού νόμου και για να ανταποκριθεί στους καταστατικούς του στόχους.

Τέλος, για το έλλειμμα των 500.000 ευρώ που άφησε όταν αποχώρησε από τη θέση του το απέδωσε στην άρνηση του τότε υπουργού Πολιτισμού, Μιχάλη Λιάπη, να χορηγήσει την τελευταία από τις δόσεις της επιχορήγησης.

parapolitika

1 σχόλιο:

Stathis είπε...

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ κ. ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

Δεν μπορεί, όμως, να μην υπάρχει καμιά συναίσθηση συλλογικής ευθύνης απέναντι στα εκατομμύρια των πολιτών που μας εμπιστεύτηκαν. Δεν μπορεί να συνεχίζονται συμπεριφορές που μας αδικούν όλους κατάφωρα, που ναρκοθετούν τις κοινές μας προσπάθειες, που διασπούν την ενότητά μας, που μας πλήττουν πολιτικά.
Υπάρχουν όρια στην ανοχή συμπεριφορών που ζημιώνουν και την Παράταξη και τον Τόπο μας. Ο καθένας ας αναλάβει, στα ίσια, τις ευθύνες του. Απέναντί σας, απέναντι στην Παράταξη και, πάνω απ΄όλα, απέναντι στον Τόπο.
Είμαστε εδώ για να προάγουμε το συλλογικό καλό. Είμαι εδώ γιατί θέλω να υπηρετώ την Παράταξη και τον Τόπο μου. Δεν ήταν για μένα -και δεν είναι ποτέ- αυτοσκοπός η πρωθυπουργία. Ξέρετε και τις ιδέες μου και τις αρχές μου. Δεν με δεσμεύει τίποτα άλλο, παρά μόνο η καθαρή λαϊκή εντολή να εφαρμόσουμε την πολιτική μας. Την εντολή αυτή οφείλουμε να τη σεβόμαστε. Και να τη σεβόμαστε όλοι μας. Όλοι οι υπουργοί, όλοι οι βουλευτές, όλοι όσοι υπηρετούν σε κρατικές θέσεις. Όλα τα στελέχη του κόμματός μας. Όλοι!
Οφείλουμε, λοιπόν, να ανταποκριθούμε, στη συμφωνία που κάναμε με τους πολίτες. Όλοι στην πρώτη γραμμή. Να αντισταθούμε στις συμμαχίες των συμφερόντων, που απαιτούν να μην αλλάξει τίποτα. Όλοι κοντά στον πολίτη. Να προχωρήσουμε τις αλλαγές που έχει ανάγκη ο Τόπος. Να πάμε την Ελλάδα μπροστά.
Δεν πρόκειται να υποκύψω στις πιέσεις εκείνων που επιλέγουν τη στασιμότητα της Χώρας. Δεν συμβιβάζομαι με αντιδράσεις ιδιοτέλειας. Δεν παίζω με το μέλλον του Τόπου.
Η επιλογή μου είναι δεδομένη. Είμαι αποφασισμένος να προχωρήσω στο δρόμο που πίστεψα και πιστεύω, στο δρόμο που μαζί συμφωνήσαμε και μαζί χαράξαμε, ιδίως, στο δρόμο που επέλεξαν οι πολίτες.
Η δική μου απόφαση είναι αυτή. Και η απόφαση αυτή είναι αδιαπραγμάτευτη. Δεν δέχομαι εκβιασμούς. Δεν δέχομαι απόπειρες, που στόχο έχουν να επιβάλουν πολιτικές ξένες προς την εντολή του Λαού.
Δίλημμα δεν έχω κανένα. Όχι στο συνεχές πριόνισμα της Κυβέρνησης. Όχι στην υπονόμευση. Όποιος έχει άλλα σχέδια, ας με αμφισβητήσει στα ίσια. Ας ανατρέψει, ας ρίξει την Κυβέρνηση. Ξεκαθαρίζω τη θέση μου απέναντι σε όλους, προς κάθε κατεύθυνση. Ασκώ την πολιτική που επέλεξαν οι πολίτες, την πολιτική που χρειάζεται η Πατρίδα μας.
Είμαι εδώ αφοσιωμένος σε σταθερές αρχές και αξίες. Είμαι εδώ με ξεκάθαρη αντίληψη για τα δημόσια αξιώματα. Είμαι εδώ για να υπηρετώ την Πατρίδα μου. Είμαι εδώ για να υπηρετώ όλους τους πολίτες. Είμαι εδώ γιατί πίστεψα και πιστεύω σ' ένα καλύτερο αύριο για όλους.
Σεπτέμβριος 2008