Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΒΟΜΒΑ Λαφαζάνη: Δεν είμαστε έτοιμοι να κυβερνήσουμε - video



Απίστευτη παραδοχή του Κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ που δίνει αβάντα στην κυβέρνηση
Πολιτικό … ατόπημα ή κρίση ειλικρίνειας; 
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ είπε πριν από λίγο στο πρωινό του ΑΝΤ1 ότι «δεν είμαστε έτοιμοι να κυβερνήσουμε».
Όταν η αντιπολίτευση κάνει τέτοιες δηλώσεις … δείχνοντας πόσο πιστεύει στα επιχειρήματά της....

Στην επόμενη δήλωση ο κ. Λαφαζάνης μπορεί να είναι πιο ξεκάθαρος και να ακολουθήσει την γραμμή του Πάγκαλου δηλώνοντας  
«Όλοι μαζί με το Σαμαρά» ή  
«Ο Σαμαράς είναι η μόνη λύση» κ.ά που μπορεί να σκεφτεί και ο ίδιος προκειμένου να αβαντάρει την κυβέρνηση. 

Σχόλιο Ε Μ ΠΡΟ Σ : Αν δεν είσαι έτοιμος να κυβερνήσεις, μπορείς να είσαι ικανός να κρίνεις μια κυβέρνηση; 
Δηλαδή
1. Δεν πιστεύω ότι τα επιχειρήματα μου είναι δυνατά ώστε να τα κάνω πράξη.
2. Αναγνωρίζω ότι κάποιος άλλος είναι καλύτερος στην διακυβέρνηση του τόπου
(ποιός;).
3. Δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη στις ικανότητες μου.
4. Δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη στις ικανότητες των άλλων ομοιδεατών μου.
5. Αναγνωρίζω ότι αυτά που λέω τα λέω για να πάρω τις ψήφους των ανοήτων
(βλ. λαικιστής).
6. Αναγνωρίζω ότι εξαπατώ το 27% που μας εμπιστεύθηκε την ψήφο του γιατι του προσφέρω κάτι στα λόγια που είναι αδύνατον να το υλοποιήσω.

Αυτή η δήλωση πρέπει να γίνει η σημαία της κυβέρνησης. 

Τελικά μόνο για το μπάχαλο είναι ικανοί.
Ο μήνας άρχισε καλά.
Καλό μήνα..!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: