Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Στην τρόικά μου!

Η γλώσσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που εξελίσσεται. 
Οι περιπέτειες που περνάει σήμερα η όμορφη χώρα μας μας δίνουν μια χρυσή ευκαιρία να εμπλουτίσουμε τη γλώσσα μας και να δημιουργήσουμε νέες λέξεις και νέες εκφράσεις. 
Για παράδειγμα, η χυδαία έκφραση «στα αρ@ίδι@ μου» μπορεί να αντικατασταθεί από την πιο κομψή έκφραση «στην τρόικά μου».
Φυσικά, η έκφραση «στην τρόικά μου» θα συνεχίσει να συνοδεύεται από την ελληνοπρεπέστατη κάθετη κίνηση του χεριού προς τα ...καλαμπαλίκια.
Η έκφραση «στην τρόικά μου» μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιείται και από τις Ελληνίδες αν και δεν διαθέτουν τον απαραίτητο αριθμό εξωτερικών γεννητικών οργάνων. 
Μπορεί να χρησιμοποιείται από τις κυρίες ποιητική αδεία.
Στο φίλο μου τον Στέφανο που έχει σήμερα τα γενέθλιά του. Καλέ μου φίλε, ελπίζω το παραπάνω κείμενο να έλυσε την απορία σου για το τι στην ευχή κάνω στις διακοπές μου που ήδη βρίσκονται στον τρίτο μήνα. 
Όπως βλέπεις, το μυαλό μου είναι συνέχεια απασχολημένο με το πώς θα προοδεύσει η χώρα μας. 
Όλα για την πατρίδα.
http://pitsirikos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: