Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

Ελεονώρα Μελέτη: Με στηρίζει ο σύζυγός μου – Πώς πήραμε την απόφαση να είμαι υποψήφια στις ευρωεκλογές

Για την απόφασή της να είναι υποψήφια στις ευρωεκλογές μίλησε στο “Ενώπιος Ενωπίω” η Ελεονώρα Μελέτη.
«Όλα έγιναν πάρα πολύ ξαφνικά και πάρα πολύ γρήγορα. Αυτό δεν σημαίνει όμως, ότι δεν έγινε και με ώριμη σκέψη. Γιατί αποφασίσαμε να αποδεχτούμε αυτή την πρόταση την πολύ τιμητική, κατά τ’ άλλα πρόταση… Ο άνδρας μου κάνει κάτι πολύ σημαντικόΟ άνδρας μου στηρίζει», είπε αρχικά.
Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Και οι δύο έχουμε καταλάβει. Έγινε με τρομερή επίγνωση, γνώση και συνειδητότητα τι ακριβώς σημαίνει να εκπροσωπείς τη χώρα σου το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο και με... τα πρακτικά ζητήματα έχοντας συζητήσει εκτενώς και έχουμε αποφασίσει από κοινού ότι αξίζει να γίνει, τουλάχιστον η προσπάθεια να διεκδικήσουμε την ευκαιρία που μας δόθηκε και να υλοποιήσουμε».

«Τι ήταν αυτό που με έκανε να πω το “ναι”; Αυτοί που γνωρίζουν ξέρουν πολύ καλά ότι εγώ τα τελευταία χρόνια, ειδικά αφότου έγινα και μητέρα έχω ιδιαίτερες ανησυχίες, ασχολούμαι πάρα πολύ με κοινωνικά ζητήματα, με θέματα που έχουν να κάνουν με την ψυχική υγεία, την ψυχική ανθεκτικότητα τις γυναίκες, μέσα από δράσεις…», τόνισε.
Για το αν είχε ατζέντα: «Είχα μία ανάγκη να σκύβω πάνω από κάποια ζητήματα και να τα αγκαλιάζω μέσα από διάφορες αρμοδιότητες. Είτε μέσα από την τηλεοπτική μου παρουσία είτε η δημοσιογραφική ιδιότητα είτε μέσα από τη συγγραφή μου κάποιων βιβλίων και τη συμμετοχή μου σε κάποιες δράσεις λίγο πιο οργανωμένες μέσα από επίσημους φορείς.
Ένιωσα λοιπόν, ότι αυτή η πρόταση ουσιαστικά, μου δίνει την ευκαιρία να ασχοληθώ και να καταπιαστώ με αυτά τα ζητήματα στα οποία νιώθω ότι έχω γνώση και αυτοπεποίθηση και μέσα πιο επίσημο φορέα», είπε μεταξύ άλλων.
Ο Νίκος Χατζηνικολάου την ρώτησε: «Αν έρθει ένας πολίτης και σου πει, “γιατί κυρά μου να σε στείλω στην Ευρωβουλή”, πες μας γιατί να σε στείλουμε στην Ευρωβουλή. Είσαι ικανή να κάνεις με αποτελεσματικότητα την δουλειά για την οποία θα σε στείλουμε;»
Η Ελεονώρα Μελέτη απάντησε: «Έχω σίγουρα την κοινωνική σπονδυλική στήλη, η οποία διέπεται από πολύ συναίσθημα, πολύ ενσυναίσθηση, πολύ κατανόηση και θεωρώ ταυτόχρονα ότι έχω και κάποιες άλλες κοινωνικές ικανότητες οι οποίες συνδυαστικά μπορούν να φέρουν ένα αποτέλεσμα. Έχω συγκεκριμένη ατζέντα με την οποία θέλω να καταπιαστώ και θέλω να επικεντρωθώ σε αυτήν».
«Θα στοχεύσω σε αυτές επιτροπές που είναι πολύ συγκεκριμένες που επικεντρώνονται κυρίως στη διαχείριση ζητημάτων που αφορούν στα ανθρώπινα δικαιώματα, στη θέση της γυναίκας, στην αντιμετώπιση της βίας, στα παιδιά και στον εργασιακό χώρο. Έχω γνώση, έχω κατάρτιση. Όλα αυτά τα κοινωνικά ζητήματα και είμαι 100% σίγουρη ότι τα γνωρίζω και μπορώ να τα διαχειριστώ και έχω και την κατάρτιση για τον κόσμο που δεν το γνωρίζει αυτό» υπογράμμισε η Ελεονώρα Μελέτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: