Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Μαχαιρίτσας: Φάγαμε μεγάλη απογοήτευση με τον Τσίπρα, ήμασταν λίγο άδικοι με τους προηγούμενους

Φωτογραφία: NDP
Φωτογραφία: NDP

«Η αλήθεια είναι ότι φάγαμε απογοήτευση μεγάλη με τον Τσίπρα», λέει σε συνέντευξή του ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας συμπληρώνοντας ότι «ήμασταν λίγο άδικοι με τους προηγούμενους».

Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του στο aixmi.gr ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας ερωτώμενος για τη διακυβέρνηση Τσίπρα απάντησε: 

«Η αλήθεια είναι ότι εδώ φάγαμε μία απογοήτευση μεγάλη, για έναν πολύ απλό λόγο. Γιατί όλα τα δοκιμάζαμε. όλα αυτά τα χρόνια κι ήταν τα ίδια, είπαμε ότι ίσως αυτό να ναι κάτι διαφορετικό. 
Το πίστεψε πολύ πιο έντονα ο κόσμος, όπως πίστεψε στο ΠΑΣΟΚ στην αρχή. Όταν πιστεύεις κάτι και το αγαπάς και δένεσαι συναισθηματικά μαζί του, μετά η απογοήτευση είναι μεγαλύτερη από τις άλλες περιπτώσεις. 
Ξέρετε τι γίνεται; 
Όταν βλέπεις αυτή την κατάσταση με τον Τσίπρα, καταλαβαίνεις ότι οι αποφάσεις δεν παίρνονται εδώ. Εδώ απλώς κάνουν τη δουλειά. Ε, τότε συνειδητοποιώ ότι ήμασταν λίγο άδικοι με τους προηγούμενους, τους οποίους ούτε τους ψήφισα ούτε ανήκω σε αυτήν την κατηγορία. 
Ζούμε έναν απόλυτο παραλογισμό. Λένε οι άνθρωποι της κυβέρνησης, θα τα περάσουμε τα μέτρα; Γκρινιάζουν, σκοτώνονται, φωνάζουν και μετά τα ψηφίζουν. 
Λένε οι άλλοι, δεν κλείσατε ακόμη την αξιολόγηση; 
Τσακιστείτε και κλείστε την, αλλά τα μέτρα δεν τα ψηφίζουμε. Αν δεν ψηφιστούν, δεν κλείνει η αξιολόγηση. Ο απόλυτος παραλογισμός. Ο κόσμος κάθεται σα χαζός και δεν ξέρει τι να κάνει. Μεταξύ των οποίων και εγώ».

Στη θέση της δημοσιογράφου ότι έρχονται εκλογές και ο κόσμος δεν ξέρει τι θα ψηφίσει, ο μουσικός σχολίασε πώς βλέπει το πρόβλημα από τη δική του πλευρά: 
« Τώρα είναι ένα τέρας, τώρα έχω να λογοδοτήσω και να έχω το άγχος για τα παιδιά μου, κι εγώ κι άλλοι, δεν είναι όπως ήμουν 20 χρονών. Σκέφτομαι τα παιδιά, σκέφτομαι την κόρη μου, τους φίλους της. 
Λέω, τα παιδιά τι θα γίνουν; Οι μισοί από αυτούς πήγαν να σπουδάσουν στο εξωτερικό και μένουν έξω, δεν γύρισαν καν. Αυτό είναι που με προβληματίζει. Τα παιδιά. Οι καινούριες γενιές τι θα αποφασίσουν. Ετοιμάζονται, με ποια όνειρα; Να πιάσουν μια δουλειά για 400 ευρώ; Με αυτόν τον πολιτισμό; 
Αυτά με τρομάζουν. Αλλιώς εγώ… φτάνω στα 60. Έκανα ό,τι ήταν να κάνω, τα έχω καλά με τον εαυτό μου, κάνω και τις αυτοκριτικές μου. Τα παιδιά όμως;», ενώ λίγο πιο κάτω συμπλήρωσε: 
«Δεν το κάνω με καμία διάθεση συμβιβασμού, δε θέλω να φορτώσω ευθύνες σε κανέναν προσωπικά, γιατί πλέον το έχω καταλάβει. Συνειδητοποίησα ότι ήμασταν άδειοι και με τους προηγούμενους. Δεν έχω καταλάβει τι θέλουν να κάνουν και σε παγκόσμιο επίπεδο. Να μαζέψουν τα λεφτά, να τα πάνε πού; Χρωστάει λένε, ένα τρισ το ένα κράτος, 500 δισ το άλλο. Πού τα χρωστάνε; Σε ποιους; Από τον πιο έξυπνο άνθρωπο, εκτός αν είσαι κολλητός του Βαρουφάκη και δεν ξέρω ποιανού άλλου μέχρι τον τελευταίο βλάκα, όλοι έχουν την ίδια απορία. Δουλευόμαστε; Δεν έχω καταλάβει τι γίνεται». 

Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας μίλησε και για την υπερφορολόγηση
«(...) ξέρετε ποια είναι η πλάκα; Ότι δε μαζεύονται λεφτά. Το αντίθετο. 
Ένα πολύ απλό παράδειγμα. 
Πήγαν τον ΦΠΑ από το 13 στο 23%. Κανένας δήμος δεν αγοράζει συναυλίες. Οι συναυλίες που κάνουμε είναι όλες δικές μας παραγωγές. Εγώ, λοιπόν, πληρώνοντας 23% ενώ με 13% ήθελα 1.000 εισιτήρια -εγώ με τον Κότσιρα– για να βγουν τα έξοδά μας, να πληρωθούν όλοι οι υπόλοιποι κι από κει και πέρα όσα παραπάνω εισιτήρια κάναμε να βγάζαμε κι εμείς, με το 23% βγαίνουν 1.600 εισιτήρια. Αυτόν τον αριθμό δεν τον κάνεις σε όλες τις πόλεις. Μπορείς να τον κάνεις σε δέκα. 
Αυτομάτως εκεί που κάναμε 30 συναυλίες θα κάνουμε 10. 
Χάνει, λοιπόν, το κράτος από το φόρο; Οι 30 άνθρωποι που δουλεύουν μαζί μου, μουσικοί, παραμουσικοί, ηχολήπτες, μέχρι και η κυρία που πουλάει έξω πασατέμπος, χάνουν κι αυτοί το μεροκάματό τους και σε συνάρτηση και τους φόρους; 
Έτσι γίνεται η οικονομία από χέρι σε χέρι». 

Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: