Τρίτη 25 Μαΐου 2021

Προανακριτική: Νέες «βόμβες» από Καλογρίτσα - Οι αποκαλύψεις σπέρνουν πανικό στον ΣΥΡΙΖΑ

Με όσα συνέβησαν τις τελευταίες μέρες πριν από τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες, τη βίαιη και εκβιαστική, όπως αναφέρει, αποχώρησή του από το εγχείρημα αλλά και το SMS του Νίκου Παππά για την εγγυητική επιταγή των Χούρι της CCC, συνεχίστηκε για 4η μέρα η εξέταση του Χρήστου Καλογρίτσα στην Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής.
Ο «καπετάνιος» είχε «προαναγγείλει» για αποκαλύψεις που ξεκαθαρίζουν το τοπίο και τα πρόσωπα της όλης επιχείρησης απόκτησης του ΣΥΡΙΖΑ Channel...
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν πηγές της Προανακριτικής Επιτροπής, κατ’ εντολή του Ν. Παππά, τον «έστειλαν» να συναντήσει τον Β. Μαρινάκη και άλλους επιχειρηματίες.

Οι απαντήσεις Καλογρίτσα στη Προανακριτική

Θ. Πλεύρης: Εκτός από Κοντομηνά και Μαρινάκη συναντήσατε κι αλλά πρόσωπα κατ’ εντολη Νίκου Παππά;
Χ. Καλογρίτσας: Με έστελναν. Δεν πήγαινα. Είδα κι αλλά πρόσωπα. Τον κύριο Μαρινάκη δεν τον είχα δει ποτέ.
Πρώτη φορά τον είδα εκεί. Είδα πολλά.
Είδα άλλους επιχειρηματίες...
Μου είπε ο Μαρινάκης πως «ήμουν στο Μαξίμου το μεσημέρι και μίλησα με τον Νίκο για το θέμα».
Αυτό έγινε την ημέρα που είδα τον κύριο Μαρινάκη.
Σε άλλη στιγμή της κατάθεσης του αναφέρεται στον Κύπριο Αρτέμη Αρτεμίου, ο οποίος θεωρείται εξπέρ των off shore, έχει μακρά θητεία στο Κυπριακό ΕΣΡ.
Χ. Καλογρίτσας: Να σας πω και για τον Αρτεμίου. Είχαμε κάνει αρκετά ραντεβού. Κι από αυτή την πλευρά είχαμε πει πως θα μπορούσαμε να τα βρούμε τα χρήματα. Ναι. Είχα δει τον κύριο Αρτεμίου.
Θ. Πλεύρης: Άρα η οποία συνεννόηση με τον κύριο Μαρινάκη έγινε μεταξύ Μαρινάκη και Παππά κι εσείς εκτελούσατε απλά εντολές;
Χ. Καλογρίτσας: Σας το είπα. Εγώ υπάκουα τυφλά. Έδωσα το όνομα μου. Αυτά. Ήμουν ένα άγραφο sms - email. Αυτό ήμουν. Αντί να το στείλουν χρησιμοποιούσαν εμένα. 100% ο Παππάς είχε πει πως δεν υπάρχει συμφωνία, όταν δεν υπήρξε.
Θ. Πλεύρης: Ο κύριος Αρτεμίου έλεγε πως θα έβαζε ο ίδιος λεφτά ή για λογαριασμό τρίτων;
Χ. Καλογρίτσας: Ήταν ο Αρτεμίου, ο ίδιος ο κύριος Παππάς.
Είχε τον τρόπο λόγω των επαφών του να φέρει λεφτά.
Ο Αρτεμίου έλεγε πως 99% είχαν τα χρήματα και ο Παππάς έλεγε 100%. Τελικά δεν ευδοκίμησαν τα παραπάνω.
Μάλιστα την τελευταία Κυριακή με φώναξαν σε ένα σπίτι με τέσσερα πέντε άτομα. Συζητούσαν για το θέμα του, αν θα καταστρεφόμουν ή όχι χωρίς εμένα. Θυμάμαι μια γυναίκα. Ήταν ο Νίκος Παππάς και κάποιοι άλλοι. Η ομάδα του Νίκου και κάποιοι άλλοι. Είπαν πάμε να βρούμε τα χρήματα.
Είπαν κάποια ονόματα επιχειρηματιών ...δεν ήμουν εγώ στην ομάδα αυτή. Ήμουν πιο πέρα.
Με αφαίρεσαν από τη συζήτηση και θεώρησα πως με προσέβαλαν για αυτό. Το βράδυ υπογράφηκε η επιστολή αποχώρησης μου από το εγχείρημα. Την συνέταξε ο Παππάς και η ομάδα του. Όχι εγώ. Διαφώνησα μάλιστα επειδή είχα κάποιες προσωπικές αναφορές όμως μου είπαν «ή έτσι ή φεύγεις από εδώ». Με εκβίασαν. Και τελικά είπα «οκ έτσι».
Τη βραδιά αυτή περνούσα μεγάλη στεναχώρια. Ήταν και η γυναίκα μου. Μετά από αυτό με διώξανε. Μου δώσανε το Φιλί του Ιούδα και με διώξανε.

Θ. Πλεύρης: Από άλλο τρόπο να αποτυπώνονται έχετε στοιχεία; Υπάρχει κάτι ενδεικτικό;
Χ. Καλογρίτσας: Έχω μια γραμματέα 40 χρόνια που όμως τώρα δεν μπορεί. Αποτυπώνονται όμως.
Ο μάρτυρας Χ. Καλογρίτσας κάποια στιγμή δείχνει μηνύματα με Παππά για την εγγυητική.
Όπως φαίνεται στο sms o Χρήστος Καλογρίτσας γράφει στο μήνυμα προς τον Νίκο Παππά να επικοινωνήσει με τον Σάμερ Χούρι να πιέσει στο Λονδίνο «να το στείλουν κατά προτεραιότητα γιατί είναι για την ελληνική κυβέρνηση»! Μετά μιλήσανε μαζί στο τηλέφωνο.

«Έδωσα 3 εκατ. για να χρηματοδοτήσω το Documento»

Χ. Καλογρίτσας: Δεν προχώρησε αυτό το εγχείρημα. Τελικά πήγαν σε άλλη λύση. Μετά μου λέει ο Νίκος «πρέπει να βγει αμέσως εφημερίδα. Τώρα, τώρα, τώρα».

Μετά μου λέει πως πρέπει να βγει με τον Βαξεβάνη. Δεν τον ήξερα. Τον είχα δει σε μια βάπτιση. Μου είπαν πως «αφού δεν υπάρχει το όνομα σου στην τηλεόραση να μπεις».

Μπήκα τελικά. Για το Documento δάνεισα χρήματα.

Το χρηματοδότησα μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου που αποφάσισαν. Το λογιστήριο έχει αποδείξεις για 2,9 εκατ. ευρώ. Όπως όλοι ξέρετε όμως για τέτοια εγχειρήματα υπάρχουν και κάποια χρήματα «απ’ έξω». Το λογιστήριο τα έχει όλα αυτά. Επιβεβαιώνω πως έδωσα 3 εκατ. δανεικά.

Θ. Πλεύρης: Σας ζήτησε ο κύριος Παππάς να φύγετε από το ντοκουμέντο;

Χ. Καλογρίτσας: Ναι. Μου ζήτησε η ομάδα να φύγω. Θα διαβάσω κι άλλο sms με Παππά. Μα ρωτάει στις 19 Γενάρη 2017. «Τι έγινε με εφημερίδα»; «Νίκο μου όλα καλά». Παππάς: «περί κλεισίματος ακούω. ΠΡΟΣΕΞΕ»! «Νοικοκύρεμα. Όχι κλείσιμο» απαντώ. «Με το ΠΡΟΣΕΞΕ τι εννοείς»;

Τα «μαύρα» χρήματα που έδινε ο Καλογρίτσας στον Παππά για το Documento

Στην συνέχεια ο Χ. Καλογρίτσας αναφέρει σύμφωνα με πληροφορίες από την προανακριτική, πως έδινε «μαύρα» χρήματα για να χρηματοδοτήσει την εφημερίδα Documento καταθέτοντας πως, όταν ο Κ. Βαξεβάνης ήθελε λεφτά για να τρέξει τις εκκρεμότητες του έντυπου, ο Νίκος Παππάς, τα ζήταγε άμεσα από τον Χ. Καλογρίτσα ο οποίος ξεκάθαρα παραδέχεται στην κατάθεση του πως ήταν ο χρηματοδότης του Documento.

Χ. Καλογρίτσας: Για τη εφημερίδα DOCUMENTO υπογράψαμε χαρτιά. Το χρηματοδότησα. Έχω τιμολόγια.

Θ. Πλεύρης: Έχετε δώσει αφανή χρήματα;

Χ. Καλογρίτσας: Προφανώς δίναμε!

Θ. Πλεύρης: Πρωταγωνιστικό ρόλο είχε ο κύριος Παππάς ή ο κύριος Βαξεβάνης;

Χ. Καλογρίτσας: Ο Ν. Παππάς. Για τις χρηματοδοτήσεις.

Έλεγε ο Βαξεβάνης χρειάζομαι αυτά, κι ο Παππάς ενεργούσε. Μόνο από τον Παππά έπαιρνα εντολές. Σιγά μην έπαιρνα από τον Βαξεβάνη. Ο Παππάς ήταν από πίσω. Υπάρχουν χαρτιά για αυτά. Από την πρώτη ημέρα που με φωνάξανε έως και που με διώξανε υπάρχουν έγγραφα.

Το ραντεβού Θεοδωρικάκου - Τσίπρα για τις δημοσκοπήσεις

Η κατάθεση του «μπροστινού» του εγχειρήματος του πρώην υπουργού Ν. Παππά, Χ. Καλογρίτσα, συνεχίζεται στην προανακριτική επιτροπή, με αναφορές στον Τάκη Θεοδωρικάκο που εκείνη την περίοδο του 2015 ηγείτο μεγάλης εταιρίας δημοσκοπήσεων. Ο επιχειρηματίας μιλάει για τα ραντεβού μεταξύ του ίδιου και του Αλέξη Τσίπρα παρουσία του κ. Θεοδωρικάκου, για να μελετήσουν όπως σημειώνει, τις δημοσκοπήσεις.

Χ. Καλογρίτσας: Με τον Θεοδωρικάκο είχαμε δει και τον Τσίπρα πριν τις εκλογές του Ιανουαρίου 2015.

Άρα ο Τάκης κι εγώ καλούσαμε ακόμα και τον Νίκο και βλέπαμε τις δημοσκοπήσεις. Τότε συνεργαζόμασταν με τον κ. Θεοδωρικάκο. Έχω να τον δω πέντε χρόνια, ποτέ δεν μίλησα μαζί του για τηλεοπτικές άδειες. Αφού ξεκίνησε σύμβουλος του Μητσοτάκη, δεν έχουμε σχέσεις.

Χ. Καλογρίτσας : Ο Αρτέμης Αρτεμίου κρύβεται πίσω από το «κωδικοποιημένο» Α2

Στην εμπλοκή του δικηγόρου Αρτέμη Αρτεμίου, ο οποίος συνόδευσε τον Ν. Παππά στη Βενεζουέλα αναφέρθηκε ο Χ. Καλογρίτσας και εξήγησε ότι ουσιαστικά είχε γνώση του «εγχειρήματος» και λειτουργούσε μαζί με τον πρώην Υπουργό Επικρατείας ενώ άφησε να εννοηθεί πως πίσω από το Α2 στο σημειωματάριο του κρύβεται ο Αρτέμης Αρτεμίου.

Οι αποκαλύψεις Καλογρίτσα για τον Α. Αρτεμίου

Δ. Μαρκόπουλος: Ξεκαθαρίστε κύριε Καλογρίτσα.

Ο Α2 είναι αυτός που είπατε πριν; Ο Αρτέμης Αρτεμίου;

Χ. Καλογρίτσας: Ήμασταν σε συζητήσεις με τους Άραβες για τα χρήματα που θα έμπαιναν. Χρειαζόμασταν λεφτά τότε. 25 εκατ. ευρώ εμείς, 25 εκατ. ευρώ. Ο Αρτεμίου ήταν σε επικοινωνία.

Λ. Τσαβδαρίδης: Είπατε καθαρά πως ο Α2 ήταν ο Αρτεμίου.

Χ. Καλογρίτσας: Αρτεμίου , Αθανάσιου πολλά μπορεί...

Δ. Μαρκόπουλος: Το είπατε κύριε μάρτυρα. Αρτεμίου. Μην τα αλλάζετε.

Λ. Τσαβδαρίδης: Το είπε καθαρά!

Όλα συνδέονται και δένουν μεταξύ τους, όπως ο Ν. Παππάς με τον Α. Αρτεμίου μετά την σημερινή κατάθεση του μεγαλοεργολάβου. Την προηγούμενη εβδομάδα ο Χ. Καλογρίτσας είχε καταθέσει στην προανακριτική, λεπτομέρειες για τον κωδικό Α2 που έχει σημειώσει στην ατζέντα του.

Είχε ερωτηθεί και απαντήσει χαρακτηριστικά:

Στ. Κελέτσης: Άρα πως ήταν οι μετοχές του Παππά;

Χ. Καλογρίτσας: Όταν δεις το σημειωματάριο μου και τον κωδικό Α2, που είναι ένας με όνομα κι επώνυμο που άρχιζε από Α θα σας πω!

«Με πίεσαν να γράψω για τη Μαρέβα και τον Στουρνάρα»

Ο Χ. Καλογρίτσας στις σημερινές του αποκαλύψεις που αφορούν την εφημερίδα Documento για την οποία είπε ότι έδωσε 3 εκ ευρώ για να ξεκινήσει, μετά από ασφυκτικές πιέσεις του Νίκου Παππά αποκάλυψε τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε.

Όπως φέρετε να αναφέρει στην μαρτυρία του έφυγε από το όλο εγχείρημα, όταν του ασκήθηκαν πιέσεις να αρχίσει να γράφει «κουτσομπολιά και αποκαλύψεις» για τη σύζυγο του πρωθυπουργού κ. Μαρέβα και τη σύζυγο του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας Γιάννη Στουρνάρα.

Χ. Καλογρίτσας: Κάποια στιγμή διαφώνησα με τη γραμμή και είπα δεν θέλω να συνεχίσω γιατί θέλαμε να μπλέξουν τον γιο μου. Όταν είχα την «Πρώτη» έκανα αντιπολίτευση στον Παπανδρέου. Μου φέρνανε πολιτικοί και δημοσιογράφοι υλικό να γράψω κατά της Μιμής. Δεν έγραψα ποτέ.

Για τον Παπανδρέου έγραφα. Όχι κουτσομπολιά για τη γυναίκα του όμως.

Σε αυτή την ίδια κατεύθυνση είδα ότι μπαίνανε οι γυναίκες, όπως του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ή του Στουρνάρα.

Διαφώνησα τότε. Δεν ήθελα το όνομα του γιου μου σε αυτά. Ήλθε τότε ένα σημαίνων πρόσωπο από Μαξίμου. Με πίεσε.

Αρνήθηκα κι έφυγα.

lykavitos.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: