Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Παγκόσμιος πρωταθλητής ξιφασκίας με αμαξίδιο: «Όλοι ασχολήθηκαν με τον Τσιτσιπά - Μόνο η Μαρέβα με συνεχάρη» (εικόνα)

«Η θέληση που έχω για ζωή και το πείσμα για να τα καταφέρνω είναι αυτά που με έκαναν να γίνω πρωταθλητής» 
τόνισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής ξιφασκίας με αμαξίδιο, Πάνος Τριαντάφυλλου, στο Action24.
«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα εδώ γιατί δίνεται η δυνατότητα μέσω της δική μου διάκρισης να προβληθεί παραπάνω ο χώρος των αναπήρων αθλητών και το άθλημα.
Μόνο η σύζυγος του πρωθυπουργού η κ. Μαρέβα Μητσοτάκη έκανε μία ανάρτηση στο Twitter και μου έδωσε συγχαρητήρια. Δε με ενόχλησε ότι... δεν μου έδωσαν συγχαρητήρια και ότι το ενδιαφέρον εστιάστηκε στο Τσιτσιπά.
Αντιλαμβάνομαι την αξία του Τσιτσιπά και αυτό που κατάφερε να κάνει. Μέχρι τώρα όταν φέρναμε μετάλλια δεν υπήρχε καν η προβολή σε μας.
Έτυχε τώρα μέσω της δικής μου διάκρισης και μέσω της διάκρισης του Τσιτσιπά που έγιναν με διαφορά 2-3 ημερών να γίνει μία σύγκριση και να πουν πολλοί γιατί έγινε τόση προβολή για τον Τσιτσιπά και όχι για τον Τριαντάφυλλου.
Την προβολή την χρειάζονται όλοι οι αθλητές, τα συγχαρητήρια πρέπει να δίνονται σε όλους τους αθλητές που φέρνουν καλές διακρίσεις και όχι μόνο μεταλλεία. Ακόμα και αν είναι στην τέταρτη ή στην πέμπτη θέση», ανέφερε ο Πάνος Τριαντάφυλλου.

Δείτε την ανάρτηση της Μαρέβας Γκραμπόφσκι - Μητσοτάκη:

Δεν υπάρχουν σχόλια: