Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Ο Αρκάς συγκλονίζει με το νέο σκίτσο για τη μεσαία τάξη [εικόνα]


Το νέο σκίτσο του Αρκά για τη μεσαία Ï„Î¬Î¾Î·Ο ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΕΝΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥ

Με ένα συγκλονιστικό σκίτσο, ο Αρκάς αποτυπώνει την οργή της μεσαίας τάξης επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Ο αγαπημένος σκιτσογράφος βάζει έναν άνδρα της μεσαίας τάξης, να μονολογεί, βγάζοντας το παράπονό του για τα όσα του καταμαρτύρησε η παρούσα διακυβέρνηση.
«Μου είπαν πως είμαι ο ταξικός εχθρός και πρέπει να πληρώσω. Δεν μίλησα...
 
Με γονάτισαν με θηριώδεις εισφορές και εκδικητική φορολογία. Δεν μίλησα. 
Όταν μου έσπασαν το μαγαζί με είπαν νοικοκυραίο, ακροδεξιό και φασίστα. Δεν μίλησα. 
Όταν καιγόταν το σπίτι μου και οι δικοί μου, με είπαν παράνομο και αυθαίρετο. Και πάλι δεν μίλησα…
Αλλά όταν ήρθε η ώρα ψήφισα! 
Τώρα μου λένε ότι αδίκησαν τη μεσαία τάξη και ήρθε ο καιρός να επανορθώσουν. ΤΩΡΑ! Ένα μήνα πριν τις εκλογές. 
Πάλι δεν μιλάω».


Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/politiki/o-arkas-sygklonizei-me-neo-skitso-gia-ti-mesaia-taxi

Δεν υπάρχουν σχόλια: