Σύμφωνα με πληροφορίες ο Νόμος Παππά ήταν στην ουσία η συνέχεια του Βασικού Μετόχου*, είναι δηλαδή ένας Νόμος Παπ-Πάκη.
Ο Βηματοδότης περιγράφει μια σκηνή από την Πρωτοχρονιά του 2016 στο Προεδρικό Μέγαρο.
Προσέρχεται που λέτε ο υπ. Επικρατείας Νίκος Παππάς στο Προεδρικό Μέγαρο και με το που αντικρύζει τον Πάκη κάνει μια βαθιά υπόκλιση...
ως ένδειξη σεβασμού.
ως ένδειξη σεβασμού.
-Τι γίνεται Νίκο θα τελειώσουμε φέτος με τις τηλεοπτικές άδειες; ρωτάει ο Πάκης.
Πάντα με την βοηθειά σας κε Πρόεδρε.
Πράγματι ο Νίκος Παππάς σε όλη την διάρκεια της προετοιμασίας του Νόμου επισκέπτονταν διαρκώς τον Προκόπη Παυλόπουλο στο Προεδρικό Μέγαρο. Ετσι γεννήθηκε ο Νόμος ΠαπΠάκη. Ο Πρόεδρος θέλησε να πάρει την ρεβάνς για το στραπάτσο του Βασικού Μετόχου. Και ο Παππάς πίστευε ότι ο Πρόεδρος που βρίσκεται σε συνταγματική φόρμα καθώς υπέγραψε με προθυμία όλες τις απαιτήσεις του 3ου Μνημονίου ήταν ο πλέον σιγουράτζας συνταγματολόγος για κάτι τόσο μεγάλο.
Τελικά ο δικαστές πέταξαν τον Νόμο στα βράχια με αποτέλεσμα η Ολγα Γεροβασίλη να περάσει μια εφιαλτική νύχτα on camera.
O Βηματοδότης θα περιγράψει ως εξής την Νύχτα του Μεγάλου Στραπάτσου:
Πιο χαμηλά δεν μπορούσε να πέσει. Η Ολγα Γεροβασίλη ανέλαβε να βγάλει το φίδι από την τρύπα και να διαβάσει αυτή, μετά την απόφαση του ΣτΕ, ένα ακραία διχαστικό κείμενο, που της το έγραψαν προφανώς άλλοι, για να εξηγήσει τα ανεξήγητα, να πουλήσει λαϊκισμό, να εκφράσει οργή και, το σημαντικότερο, να επιτεθεί σχεδόν κλαίγοντας και με τρεμάμενη φωνή από νεύρα στη Δικαιοσύνη. Ο προφανής θυμός τής έβγαλε άγχος και σαρδάμ. Στα δύσκολα, η κυβερνητική εκπρόσωπος (που εκπροσωπεί και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό) πήρε κάτω από τη βάση. Θα τη θυμούνται για πολλά χρόνια για αυτό.
Ειπώθηκε ότι το στήσιμό της, εκεί γύρω στα μεσάνυχτα, μπροστά στον τηλεοπτικό φακό τής (πάντοτε πιστής στο Μαξίμου) ΕΡΤ, ήταν επιπέδου του ντεκόρ του Λεβέντη στο «Κανάλι 67» ή ακόμα χειρότερα, ότι δηλαδή ήταν επιπέδου εκπομπών… «Ειρηνοδικείου» της πάλαι ποτέ trash tv. Εκείνη την ώρα που διάβαζε το διάγγελμα, στο Μέγαρο Μαξίμου βρίσκονταν πίσω από τις κάμερες τόσο ο Πρωθυπουργός όσο και ο Νίκος Παππάς, συνεπικουρούμενοι από τον λογογράφο του κ. Τσίπρα Δ. Τζανακόπουλο και τον γενικό γραμματέα της κυβέρνησης Μιχ. Καλογήρου. Οι πάντες φαίνονταν σαν χαμένοι στο διάστημα. Κυρίως ο κ. Παππάς, ο οποίος ήθελε και αυτός να βγει στην τηλεόραση, να δώσει εξηγήσεις, να απειλήσει για άλλη μια φορά, αλλά και να δείξει πως ούτε καν κατάλαβε την απόφαση του ΣτΕ.
Το πρωθυπουργικό διάγγελμα (με τη φωνή της Ολγας) για την απόφαση του ΣτΕ, πέραν του αχρείου λαϊκισμού που επιχείρησε να κάνει, με τα 15.000 παιδιά που δεν θα πάνε στους παιδικούς σταθμούς και τους 4.000 νοσηλευτές που δεν θα διοριστούν στα νοσοκομεία, αποτελούσε ευθεία βολή κατά της Δικαιοσύνης. Οταν το άκουγες ξανά και ξανά με ψυχραιμία (η ΕΡΤ το μετέδωσε σε μία ώρα 13 φορές), αντιλαμβανόσουν ότι η κυβέρνηση εκείνη την ώρα κήρυττε τον πόλεμο εναντίον της Δικαιοσύνης.
Αλλά ακούγοντας αποσβολωμένος τις δηλώσεις της Ολγας, θυμήθηκα τη σιγουριά του κ. Τσίπρα στη ΔΕΘ, ότι αποκλείεται το ΣτΕ να βγάλει αντισυνταγματικό τον νόμο Παππά.
Πράγματι ο Νίκος Παππάς σε όλη την διάρκεια της προετοιμασίας του Νόμου επισκέπτονταν διαρκώς τον Προκόπη Παυλόπουλο στο Προεδρικό Μέγαρο. Ετσι γεννήθηκε ο Νόμος ΠαπΠάκη. Ο Πρόεδρος θέλησε να πάρει την ρεβάνς για το στραπάτσο του Βασικού Μετόχου. Και ο Παππάς πίστευε ότι ο Πρόεδρος που βρίσκεται σε συνταγματική φόρμα καθώς υπέγραψε με προθυμία όλες τις απαιτήσεις του 3ου Μνημονίου ήταν ο πλέον σιγουράτζας συνταγματολόγος για κάτι τόσο μεγάλο.
Τελικά ο δικαστές πέταξαν τον Νόμο στα βράχια με αποτέλεσμα η Ολγα Γεροβασίλη να περάσει μια εφιαλτική νύχτα on camera.
O Βηματοδότης θα περιγράψει ως εξής την Νύχτα του Μεγάλου Στραπάτσου:
Πιο χαμηλά δεν μπορούσε να πέσει. Η Ολγα Γεροβασίλη ανέλαβε να βγάλει το φίδι από την τρύπα και να διαβάσει αυτή, μετά την απόφαση του ΣτΕ, ένα ακραία διχαστικό κείμενο, που της το έγραψαν προφανώς άλλοι, για να εξηγήσει τα ανεξήγητα, να πουλήσει λαϊκισμό, να εκφράσει οργή και, το σημαντικότερο, να επιτεθεί σχεδόν κλαίγοντας και με τρεμάμενη φωνή από νεύρα στη Δικαιοσύνη. Ο προφανής θυμός τής έβγαλε άγχος και σαρδάμ. Στα δύσκολα, η κυβερνητική εκπρόσωπος (που εκπροσωπεί και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό) πήρε κάτω από τη βάση. Θα τη θυμούνται για πολλά χρόνια για αυτό.
Ειπώθηκε ότι το στήσιμό της, εκεί γύρω στα μεσάνυχτα, μπροστά στον τηλεοπτικό φακό τής (πάντοτε πιστής στο Μαξίμου) ΕΡΤ, ήταν επιπέδου του ντεκόρ του Λεβέντη στο «Κανάλι 67» ή ακόμα χειρότερα, ότι δηλαδή ήταν επιπέδου εκπομπών… «Ειρηνοδικείου» της πάλαι ποτέ trash tv. Εκείνη την ώρα που διάβαζε το διάγγελμα, στο Μέγαρο Μαξίμου βρίσκονταν πίσω από τις κάμερες τόσο ο Πρωθυπουργός όσο και ο Νίκος Παππάς, συνεπικουρούμενοι από τον λογογράφο του κ. Τσίπρα Δ. Τζανακόπουλο και τον γενικό γραμματέα της κυβέρνησης Μιχ. Καλογήρου. Οι πάντες φαίνονταν σαν χαμένοι στο διάστημα. Κυρίως ο κ. Παππάς, ο οποίος ήθελε και αυτός να βγει στην τηλεόραση, να δώσει εξηγήσεις, να απειλήσει για άλλη μια φορά, αλλά και να δείξει πως ούτε καν κατάλαβε την απόφαση του ΣτΕ.
Το πρωθυπουργικό διάγγελμα (με τη φωνή της Ολγας) για την απόφαση του ΣτΕ, πέραν του αχρείου λαϊκισμού που επιχείρησε να κάνει, με τα 15.000 παιδιά που δεν θα πάνε στους παιδικούς σταθμούς και τους 4.000 νοσηλευτές που δεν θα διοριστούν στα νοσοκομεία, αποτελούσε ευθεία βολή κατά της Δικαιοσύνης. Οταν το άκουγες ξανά και ξανά με ψυχραιμία (η ΕΡΤ το μετέδωσε σε μία ώρα 13 φορές), αντιλαμβανόσουν ότι η κυβέρνηση εκείνη την ώρα κήρυττε τον πόλεμο εναντίον της Δικαιοσύνης.
Αλλά ακούγοντας αποσβολωμένος τις δηλώσεις της Ολγας, θυμήθηκα τη σιγουριά του κ. Τσίπρα στη ΔΕΘ, ότι αποκλείεται το ΣτΕ να βγάλει αντισυνταγματικό τον νόμο Παππά.
Θυμήθηκα επίσης τον Πρωθυπουργό να καλεί τους δικαστές στο Μαξίμου και να τους υπόσχεται αυξήσεις. Και μετά από όλα αυτά, η Ολγα εμφανίστηκε στον τηλεοπτικό φακό, ετοιμοπόλεμη εναντίον της Δικαιοσύνης και άκρως συγκινημένη, μπας και μεταπείσει κανέναν… «κοψοχέρη».
Κι αυτό γιατί σήμερα πλέον οι δημοσκόποι ανοίγουν το στόμα τους καθώς διαπιστώνουν την ραγδαία πτώση του ΣΥΡΙΖΑ.
Οι πληροφορίες του Βηματοδότη θέλουν το κυβερνών κόμμα να βρίσκεται στο 7%!
Κι αυτό γιατί σήμερα πλέον οι δημοσκόποι ανοίγουν το στόμα τους καθώς διαπιστώνουν την ραγδαία πτώση του ΣΥΡΙΖΑ.
Οι πληροφορίες του Βηματοδότη θέλουν το κυβερνών κόμμα να βρίσκεται στο 7%!
Η πανωλεθρία του ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να συγκριθεί μόνο με την αντίστοιχη του ΠΑΣΟΚ που πήγε από το 45% στο 13%. Μιλάμε για πραγματικό όλεθρο.
Κι ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ καταποντίζεται στο 7% ο Πάνος Καμμένος ανάμεσα σε Αριέλ Σαρόν και Φράνσις Φορντ Κόππολα αφού παρουσίασε μια παρέλαση υπερπαραγωγή βάζοντας κάμερες παντού και φυσικά στο ελικόπτερο με την όμορφη πιλότο πέρασε τη νύχτα με κομμάντος σε μονάδα της Πέλλας. Οι ΑΝΕΛ βρίσκονται στο 4% και τους χωρίζουν πλέον μόλις 3 μονάδες από τον ΣΥΡΙΖΑ!
Οι δημοσκόποι προκαλούν τρόμο στο Μαξίμου.
Οι δημοσκόποι προκαλούν τρόμο στο Μαξίμου.
Στο μεταξή η νέα έρευνα της αμερικανικής δικαιοσύνης για τα emails της Χίλαρυ φέρνει πιο κοντά το Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο και η ιδέα ότι ο Ομπάμα θα βρεθεί στην σκιά του καθώς θα επισκέπτεται την Αθήνα κάνει το μέλλον της Ελλάδας ακόμη πιο σκοτεινό…
http://kourdistoportocali.com
http://kourdistoportocali.com
* Σχόλιο Ε Μ ΠΡΟ Σ : Ο Βασικός Μέτοχος του Κ. Καραμανλή επ' ουδενί πρέπει να συγχέεται με τον νόμο της σημερινής κυβερνήσεως, για τους τηλεοπτικούς σταθμούς
Ο νόμος, για τον βασικό μέτοχο, που έφερε, προς ψήφιση, η, τότε, Κυβέρνηση Κ. Καραμανλή ήταν - όπως, άλλωστε, έκριναν, τελικά, και τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, στα οποία προσέφυγε η, τότε, κυβέρνηση - συνταγματικότατος, σε αντίθεση με τον νόμο της σημερινής κυβερνήσεως, ο οποίος, εξ αρχής και πασιφανώς, δεν ήταν σύμφωνος, προς τα, υπό του Συντάγματος, οριζόμενα, για την συγκεκριμένη περίπτωση.Στην κάθε περίπτωση, πάντως, επ' ουδενί πρέπει να συγχέεται ο νόμος, για τον βασικό μέτοχο, της Κυβερνήσεως Κ. Καραμανλή, με τον νόμο της σημερινής κυβερνήσεως, για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, διότι, αν και αμφότεροι οι νόμοι αφορούν το .....τηλεοπτικό, κατά βάση, τοπίο, στην πραγματικότητα, ουδεμία σχέση έχει ο ένας νόμος με τον άλλον, αφού αποβλέπουν σε εντελώς διαφορετικούς στόχους, σκοπούς και εξυπηρετούν διαφορετικές επιδιώξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου