Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

«Δεν βρίσκω παρηγοριά. Έχασα το παιδί μου για 1 ευρώ!»!

Συγκλονιστική η εξομολόγηση του τραγικού πατέρα - Τι αποκάλυψε για την κατάστασή του στους αστυνομικούς - Οργή και θρήνος στο Πανελλήνιο και στο σπίτι του 19χρονου

«Έχασα το παιδί μου γιατί κάποιος αποφάσισε να το “παίξει καπετάνιος” για ένα ευρώ».
Είναι η συγκλονιστική κραυγή του πατέρα του 19χρονου επιβάτη του τρόλεϊ που σκοτώθηκε το βράδυ της Τρίτης, στην προσπάθειά του να ξεφύγει από τον ελεγκτή που του ζήτησε εισιτήριο. 
Η υπόθεση έχει συγκλονίσει όλη τη χώρα. Στο σπίτι του νεαρού στο Περιστέρι κυριαρχεί η θλίψη. «Είμαστε όλοι σε πολύ κακή κατάσταση. Κυρίως η μητέρα του» , λέει...
στο newpost ο Ιωάννης Καναούτης.
Λίγο πριν φτάσει στο αστυνομικό τμήμα όπου έχει κληθεί για κατάθεση ο κ. Καναούτης δήλωσε συγκλονισμένος: «Δεν καταλαβαίνω γιατί συνέβησαν όλα αυτά. Ήταν δέκα η ώρα το βράδυ. Είχε μπροστά του ένα παιδί χωρίς εισιτήριο. Εντάξει, έκανε λάθος το παιδί. Δεν μπορούσαν να το αφήσουν να φτάσει μέχρι το σπίτι; Θα το κατέβαζαν κάτω μέσα στη νύχτα; Για ένα ευρώ»;

Ωστόσο ο Ιωάννης Καναούτης διαψεύδει τις πληροφορίες που ήθελαν το νεαρό γιο του να λέει στον ελεγκτή πως έχει δυο άνεργους γονείς. «Εργαζόμαστε και εγώ και η γυναίκα μου», λέει ο τραγικός πατέρας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ αναγνώστη με αφορμή τον θάνατο 18χρονου που πήδηξε από εν κινήσει τρόλεϊ επειδή δεν είχε εισιτήριο


Πριν από 3 χρόνια, καλοκαίρι όπως ήταν μπήκα στο μετρό από το Σύνταγμα για να πάω στον Αγ.Αντώνη.

Ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα για μένα και εντελώς στο κόσμο μου ξέχασα να πάρω εισιτήριο.

Στο Πανεπιστήμιο μπήκε μέσα στο βαγόνι ομάδα 4 ελεγκτών .Τότε έχασα το χρώμα μου ...Θυμήθηκα ότι δεν είχα εισιτήριο και ντράπηκα τόσο που θα γινόμουν ρόμπα .Με πλησίασε ένας(Ελεγκτής) ψηλός γεροδεμένος άντρας γκριζομάλλης γύρω στα 40 και μου είπε ," καλημέρα σας ,το εισιτήριο σας παρακαλώ " ,του απάντησα ότι δεν έχω γιατί ξεχάστηκα να βγάλω , χαμογέλασε και.......
μου είπε ότι είναι παράβαση ,κι ότι θα έπρεπε να του δώσω τη ταυτότητά μου για να καταγράψει πρόστιμο . Τότε έβαλα τα κλάματα ... Τότε ο ελεγκτής μου είπε ,μην κλαίτε σας παρακαλώ ,δεν τρέχει και τίποτα που δεν βγάλατε εισιτήριο και μου έδωσε και πάλι την ταυτότητά μου που είχα προλάβει και του είχα δώσει για να καταγράψει το πρόστιμο ... Σήκωσα το κεφάλι και τον είδα να μου χαμογελάει και να μου λέει και πάλι , μην κλαίτε ,δεν έγινε και τίποτα ,ταυτόχρονα απευθύνθηκε στους συναδέλφους του που συνέχιζαν τον έλεγχο στο βαγόνι και τους είπε ,συνάδελφοι ,έλεγχος τέλος ...
Ξαναγύρισε σε μένα και μου είπε βγάζοντας ένα εισιτήριο καινούριο από τη τσέπη του , πάρτε το και κατεβείτε στην Ομόνοια να το επικυρώσετε και να συνεχίσετε τη διαδρομή σας με το επόμενο τραίνο . Μα πως ,αναρωτήθηκα ? Χαμογέλασε πάλι και μου είπε ,ότι πάντα είχε στη τσέπη του εισιτήρια που τα πλήρωνε ο ίδιος για περιπτώσεις σαν τη δική μου , μου είπε επίσης ότι σε 2 μήνες θα τον απέλυαν κι ότι ίσως κι αυτός σε λίγο καιρό δεν θα είχε λεφτά για εισιτήριο ! Μέσα στο βαγόνι όλοι μας κοίταγαν κι είχαν αντιληφθεί το περιστατικό και ξέσπασαν σε χειροκροτήματα ,ο ελεγκτής κοκκίνισε από τη ντροπή του ,και φτάνοντας στην Ομόνοια είπε στους συναδέλφους του ,κατεβαίνουμε...Κατέβηκα κι εγώ για να χτυπήσω το εισιτήριο που μου είχε δώσει και την ώρα που βάδιζα δίπλα σε έναν από τους υπόλοιπους ελεγκτές ,του είπα σας ευχαριστώ πολύ ,να το πείτε και στον συνάδερφο σας ...Τότε μου απάντησε χαμογελώντας,έπεσες στον καλύτερο ελεγκτή και τον καλύτερο άνθρωπο στο μετρό ,να βγάζετε εισιτήριο γιατί δεν είναι όλοι έτσι ...
Γράφω αυτές τις γραμμές με αφορμή τον χαμό ενός 18χρονου χθες βράδυ στο Περιστέρι μετά από την έφοδο ελεγκτών και την παράνομη κατακράτηση του μικρού ντε και καλά για να του κοπεί το πρόστιμο ...
Να είναι καλά ,άνθρωποι σαν τον ελεγκτή που μου έδωσε το εισιτήριο ,αλλά όπως φαίνεται δεν είναι όλοι σαν κι αυτόν ...είχε δίκιο ο έτερος ελεγκτής !!!
Αναγνώστης