Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Γυμνή για το Paris Match η Μόνικα Μπελούτσι [εικόνες]

Γυμνή για το Paris Match η Μόνικα Μπελούτσι [εικόνες]Η Μόνικα Μπελούτσι είναι και φέτος, στη Μόστρα της Βενετίας, η πραγματική σταρ της νέας ταινίας του Εμίρ Κουστουρίτσα.

Στα 51 της, η Μόνικα Μπελούτσι είναι πιο όμορφη από ποτέ και φωτογραφίζεται γυμνή στην πισίνα για το γαλλικό περιοδικό Paris Match, το οποίο την απαθανατίζει και δεν βρίσκει λόγια για να την περιγράψει...

«Το άνοιγμα του λευκού της πουκάμισου σε αφήνει να δεις την αρχή του στήθους της. Σηκώνει τα μανίκια, κάνει ζέστη. Στην κουζίνα του υπέροχου σπιτιού της, η Μόνικα ετοιμάζει έναν καφέ ιταλικό. Στον τοίχο βρίσκεται μια μεγάλη φωτογραφία της Σοφία Λόρεν. "Είναι συγκλονιστική. Οχι;", ρωτάει».

Δείτε μια απίστευτη σκηνή από την ταινία του Εμίρ Κουστουρίτσα:


Η συνέντευξη της Μόνικα Μπελούτσι στο Paris Match αναφέρεται στην πορεία της, στην καριέρα της, στον έρωτα. Κάποια στιγμή τη ρωτάει ο δημοσιογράφος:
«Είδαμε τον Βενσάν Κασέλ (σ.σ.: ο πρώην σύζυγός της)  με μια νεαρή γυναίκα δίπλα του. Ενώ εσείς, από τη στιγμή που χωρίσατε, πριν από τρία χρόνια, τίποτα, σιωπή...»
«Η εικόνα μου ζει τη ζωή της, εγώ τη δική μου. Σαν ηθοποιός έχω μια δημόσια εικόνα. Σαν γυναίκα, έχω ανάγκη να κρατάω τον μυστικό μου κήπο για να προστατεύομαι και για να προστατεύω τα παιδιά μου. Βλέπετε αυτή την κούκλα με ένα χρυσό φόρεμα και μάσκα νεκρού που βρίσκεται στο τζάκι μου; Την αγόρασα στο Μεξικό, όταν κάναμε την διαφήμιση της ταινίας Τζέιμς Μποντ. Για τους Μεξικανούς, αυτή η κούκλα συμβολίζει τη μεγαλύτερη γιορτή τους, τη γιορτή των νεκρών, με την οποία ξεκινάει, εξάλλου, και η ταινία Spectre. Είναι το τέλος και η νέα αρχή. Ακριβώς όπως νιώθω κι εγώ αυτή τη στιγμή...».


Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: