Γιατί κακά τα ψέματα, την ευθύνη την έχει πάντα αυτός που κυβερνά, ανεξάρτητα αν παρέλαβε έναν ΟΣΕ-χρέπι, διαλυμένο από την υποχρηματοδότηση και κάποια λαμόγια-συνδικαλιστές, έναν ΟΣΕ με ανεκπαίδευτους σταθμάρχες, έναν ΟΣΕ που ξεπουλήθηκε άρον άρον για ένα κομμάτι ψωμί σε αναξιόπιστους όπως φαίνεται αγοραστές, που έβλεπαν την Ελλάδα περίπου σαν τη Ζουαζιλάνδη, τσέπωναν τις επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές και έφερναν τρένα-σαπάκια που τα πούλαγαν στους ιθαγενείς ως δήθεν high speed “Ασημένια Βέλη”.
Αλλά και μιά τηλεδιοίκηση-ζουρλομανδύα όπου το μισό δίκτυο δεν «έβλεπε» το άλλο μισό γιατί τα συστήματα που είχαν εγκαταστήσει οι δύο εταιρίες επιλογής Σύριζα, δεν ήταν συμβατά μεταξύ τους.
Αυτά παρέλαβε ο Μητσοτάκης το καλοκαίρι του ‘19. Και ξεκίνησε φτου κι απ´ την αρχή.
Αλλά κανείς δε φρόντισε να ενημερώσει τότε τον κόσμο για το μαύρο χάλι των σιδηροδρόμων.
Και σύμφωνοι, δεν έγιναν και όλα σωστά ή την ώρα που έπρεπε από την παρούσα κυβέρνηση.
Αλλά τηλεδιοίκηση τουλάχιστον εγκαταστάθηκε σε όλο το δίκτυο έστω και τον Σεπτέμβριο του ‘23. Και έστω και μετά τα Τέμπη.
Υπήρξαν ωστόσο και απρόβλεπτα γεγονότα με τον Ντάνιελ να καταστρέφει ένα μεγάλο μέρος των πανάκριβων υποδομών στη Θεσσαλία που μόλις είχαν εγκατασταθεί.
Η βασική όμως ευθύνη αφορά στην αδράνεια που κάποιοι κυβερνητικοί έδειξαν, μην αντικρούοντας επαρκώς και εξ αρχής τα τερατώδη ψέματα και τις θεωρίες συνωμοσίας. Που με τον καιρό έγιναν κτήμα μεγάλης μερίδας της κοινωνίας που ούτως ή άλλως δε διακρίνεται και για τον ορθολογισμό της.
Και φτάσαμε στο σήμερα όπου η χώρα είναι σχεδόν σε παράλυση εδώ κι ένα μήνα και κάποιοι απειλούν με αυτοδικίες.
Οι απειλές και οι εκφοβισμοί εναντίον του εφέτη-ανακριτή και της ηγεσίας του Αρείου Πάγου, είναι ανατριχιαστικές και δείχνουν ότι ο όχλος ετοιμάζεται να πάρει το πάνω χέρι.
Αν η κατάσταση δεν ηρεμήσει σύντομα και αν η ατζέντα δεν αναστραφεί με θετικές ειδήσεις, το παιχνίδι είναι χαμένο.
Και τότε, η διετία 2010-11, θα μας φαίνεται κάτι σαν παιδική χαρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου