Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

Προγκίξτε τους ηλίθιους

Χθες ένας τύπος που με πέτυχε στο κέντρο, με καθήλωσε και επί μισή ώρα μου εξηγούσε πως όταν θα κυκλοφορήσει το εμβόλιο του κορονοϊού (που κατά την πεποίθηση του υπάρχει και το κρύβουν) θα μας φυτέψουν το τσιπάκι παρακολούθησης στο αίμα. 
Κι όσο μου μιλούσε, έγραψε στα social media του «αυτή την στιγμή στην οδό Ακαδημίας, τα ψέλνω στον Καμπουράκη»
Κατά τα λοιπά, φοβόταν μήπως ο Γκέιτς ή ο Σόρος τον θέσουν... υπό παρακολούθηση.
Έχουμε γεμίσει ηλίθιους, το γράφω ευθέως και δεν μ’ ενδιαφέρει καθόλου αντίδραση τους. Όχι ψεκασμένους ή παραπλανημένους ή συνωμοσιολόγους, αυτοί είναι επιεικείς και κατά βάση αθωωτικοί χαρακτηρισμοί που εν τέλει τους δίνουν χώρο να αναπτύσσονται και να εκφράζονται. Ο μοναδικός χαρακτηρισμός που τους πάει γάντι είναι ηλίθιοι. Και ως ηλίθιοι, είναι επικίνδυνοι. Και δεν με νοιάζει αν είναι επικίνδυνοι για τον εαυτό τους, με κόφτει πολύ όμως διότι καταλήγουν επικίνδυνοι για μένα και τους ανθρώπους μου.
Κρατάνε στο χέρι το έξυπνο κινητό τους, που αν το αποφασίσει ο εισαγγελέας μπορεί να δείξει που ακριβώς βρίσκονταν κάθε λεπτό του προηγούμενου τριμήνου, διαρκώς σηκώνουν πληροφορίες και φωτογραφίες για το που είναι και τι κάνουν για να το μάθει όλος ο κόσμος, αλλά το μόνο που τους καίει είναι ο αγώνας εναντίον του εμβολίου. Θα μου πείτε πως όπως πάνε τα πράγματα ενδέχεται να κάνουν αγώνα στο κενό καθώς εμβόλιο δεν φαίνεται στον ορίζοντα, όμως η τραγωδία είναι ότι για να φθάσουν να λένε αυτά τα πράγματα, το μυαλό τους έχει πάρει ένα εντελώς λανθασμένο δρόμο που επιδρά στα πάντα κι όχι μόνο στο θέμα του κορονοϊού.

Μπορεί να είμαι υπερβολικός, αλλά έχω συναντήσει τόσο πολλούς γύρω μου, που αρχίζω πραγματικά να ανησυχώ για το μέλλον μας ως κοινωνία. Όταν ένα ικανό κομμάτι του πληθυσμού αρνείται να σκεφτεί και να πράξει ορθολογικά πάνω σ’ ένα μείζον πρόβλημα δημόσιας υγείας, είναι δυνατόν να το κάνει στην δουλειά του, στις κοινωνικές του σχέσεις ή στις πολιτικές του επιλογές; Κοντολογίς, μπορεί κάποιος να είναι ηλίθιος μόνο στο ζήτημα του κορονοϊού, αλλά στα υπόλοιπα να είναι κανονικός; Συμπαθάτε με, αλλά εγώ το αποκλείω. Άρα δεν κάνει ζημιά μόνο στην υπόθεση της πανδημίας, κάνει όπου βρεθεί κι όπου σταθεί.

Δεν ξέρω τι κάνετε εσείς όταν πέφτετε πάνω σε τέτοιους, εγώ πάντως τον τελευταίο καιρό τους προγκίζω κανονικά. Παλιότερα χαμογελούσα ή αδιαφορούσα, όμως το κακό έχει πλέον παραγίνει. Τώρα τους την πέφτω άσχημα. Δεν γίνεται οι ανόητοι να είναι οι μόνοι που μιλάνε, ενώ οι ορθολογιστές άνθρωποι που προσπαθούν να κρατήσουν όρθια την κοινωνία και την οικονομία να κάθονται απαθείς να τους ακούνε. Νισάφι πια.

Όταν ακούω κάποιον αν μου λέει ότι κορονοϊός δεν υπάρχει, ότι οι εντατικές και τα πτώματα είναι κατασκευασμένα πλάνα, ότι τα lock dawn είναι προϊόντα κάποιας παγκόσμιας συνωμοσίας για να μας φτωχύνουν ή να μας παρακολουθήσουν, του λέω ευθέως ότι είναι ηλίθιος. 
Και προκαλώ και τους γύρω να κάνουν το ίδιο. 
Ε δεν θα βγούμε δα και στην παρανομία εμείς για να παριστάνουν οι ηλίθιοι τους κανονικούς. Διότι όσο βρίσκουν ελεύθερο πεδίο, τόσο δηλητηριάζουν μυαλά. Ας νιώσουν λίγο άσχημα, ας αντιληφθούν ότι δεν είναι οι έξυπνοι της παρέας αλλά μια μειοψηφία ανόητων. Όχι για να αλλάξουν μυαλά, αλλά για να σωπάσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: