Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Πολύδωρας: Δεν φοβάμαι την διαγραφή..!

Ο Βύρων Πολύδωρας ζήτησε συνεργασία με τη Χρυσή Αυγή -Σάλος στη ΝΔ

Πως σχολίασε την κομματική γραμμή ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής

Στην τηλεόραση του Alpha μίλησε σήμερα ο Βύρων Πολύδωρας για την αναστάτωση που προκλήθηκε από τις χθεσινές του δηλώσεις. 
Ο κ. Πολύδωρας ουσιαστικά πέταξε το γάντι στον πρωθυπουργό κατά τη διάρκεια αφού στο ερώτημα αν φοβάται τη διαγραφή του απάντησε: «Δεν έχω φόβο, παρά μόνο φόβο Θεού. Δεν είναι η πρώτη φορά που βάλλομαι εκ των έσω. Το ενδεχόμενο αυτό κρίνω ότι με ελευθερώνει».
Στην επισήμανση ότι ο ίδιος κινείται «εκτός κομματικής γραμμής», ο κ. Πολύδωρας σημείωσε:...
«Εχω συνυπάρξει με επτά αρχηγούς. Δεν ήμουν άνθρωπος κασέτα με κανέναν από αυτούς. Δεν έχω δει κανένα όνειρο να είμαι το γραμμόφωνο κανενός αρχηγού».

Δεν υπάρχουν σχόλια: