Τέλος, ο σταθμάρχης Λάρισας έδωσε προφορικά την άδεια για την αμαξοστοιχία IC-62, να αναχωρήσει από τον σταθμό Λαρίσης προς Νέους Πόρους, χωρίς να ακολουθήσει επιβεβαίωση από την πλευρά των μηχανοδηγών της IC-62.
Αυτή είναι η αλληλουχία των γεγονότων όσον αφορά την πλευρά του σταθμάρχη της Λάρισας.
Όσον αφορά το περίφημο άγνωστο καύσιμο, στην εικόνα της εμπορικής αμαξοστοιχίας λίγο πριν τη σύγκρουση, δεν αποτυπώνεται η παρουσία παράνομου φορτίου. Εκτιμάται ότι η πυρόσφαιρα που καταγράφεται στα βίντεο του δυστυχήματος παραπέμπει στην πιθανή ύπαρξη ενός άγνωστου υγρού καυσίμου. Ωστόσο, τόσο το σουηδικό RI.SI, όσο και οι εμπειρογνώμονες της Hellenic Train συμπέραναν ότι η πυρόσφαιρα θα μπορούσε να είχε προκληθεί από τα έλαια σιλικόνης των μετασχηματιστών των ηλεκτρικών μηχανών. Στο θέμα αυτό θα περιμένουμε και άλλες απαντήσεις, παρ’ όλο που οι απλοί νόμοι της Φυσικής και της Χημείας, ίσως και να δίνουν από μόνοι τους την απάντηση.
Όσον αφορά τον κρατικό ΟΣΕ τι να πρωτοπούμε;
Για τη σύμβαση 717 που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ; Για την περιορισμένη εποπτική ικανότητα της Ρυθμιστικής Αρχής; Γενικά για τη λειτουργία του οργανισμού; Ή για το γεγονός ότι είμαστε η μόνη χώρα της Ευρώπης στην οποία δεν κυριαρχεί η σιδηροδρομική μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων, προς όφελος των μεταφορικών εταιρειών, των ΚΤΕΛ και των εταιρειών υγρών καυσίμων.
Όλη η παθογένεια του σύγχρονου Ελληνικού Κράτους είναι συγκεντρωμένη σε τρία μόλις γράμματα: Ο.Σ.Ε.
Πίσω από αυτά τα τρία γράμματα συνυπάρχουν οι πολιτικές ευθύνες, οι υπουργικές ευθύνες, καθώς και οι ευθύνες των ανθρώπων που η δουλειά τους ήταν να παρέχουν ταχείες και ασφαλείς μεταφορικές υπηρεσίες σταθερής τροχιάς. Οι οποίοι, όπως αποδεικνύεται, δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους πνιγμένοι μέσα στη γραφειοκρατία, τη διαφθορά και την αναποτελεσματικότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου