Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

ΟΛΟΚΛΗΡΗ η σοκαριστική συνομιλία Παππά - Μιωνή που κατατέθηκε στη Βουλή (έγγραφα)

Σοκ προκαλεί το ηχητικό ντοκουμέντο που κατέθεσε στην Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής ο Σάμπυ Μιωνής από τη συνομιλία του το 2016 με τον Νίκο Παππά σχετικά με τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο.
Στη συνομιλία ο τότε υπουργός Επικρατείας αναφέρει στον επιχειρηματία Σάμπυ Μιωνή σχετικά με τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο: 
«Ο Παπαγγελόπουλος έχει τη δική του ατζέντα» και ότι «ξέρω, καταλαβαίνω και μαθαίνω» ότι «κάποιοι βγάζουν λεφτά» και, μάλιστα, «πολλά λεφτά» και ότι «έκανε το δικό του outsourcing»...
απομαγνητοφωνηση-12
Ακόμα, αναφέρεται πως ο Νίκος Παππάς του ζήτησε να «να βγει να μιλήσει» ο δικηγόρος Σταύρος Παπασταύρου για τη σύζυγο του Κυριάκου Μητσοτάκη Μαρέβα Γκραμπόφσκι.
απομαγνητοφωνηση-15
Συγκεκριμένα, ο Σάμπυ Μιωνής:
- Στη συνομιλία αυτή (21.5.2016) ο Νίκος Παππάς, απαντώντας στο ερώτημά μου «πώς διαβάζεις τον Παπαγγελόπουλο», μου είπε ξεκάθαρα ότι «ο Παπαγγελόπουλος έχει τη δική του ατζέντα» και ότι «ξέρω, καταλαβαίνω και μαθαίνω» ότι «κάποιοι βγάζουν λεφτά» και, μάλιστα, «πολλά λεφτά». Επιπλέον, μου ανέφερε ότι ο Παπαγγελόπουλος «έκανε το δικό του outsourcing».
- Ο Νίκος Παππάς δεν έχει απολύτως καμία σχέση με οποιαδήποτε πράξη εκβίασης. Αντιθέτως, προσπάθησε να είναι μέρος της λύσης, χωρίς να έχει οποιαδήποτε σχέση με το πρόβλημα. Όμως γνώριζε. Γνώριζε, όπως και πολλοί άλλοι, ότι ο Δημήτριος Παπαγγελόπουλος και η ομάδα του «είχαν τη δική τους ατζέντα» και «έβγαζαν πολλά λεφτά», όπως ο ίδιος μου είπε.
Στην ίδια συνομιλία, ο Νίκος Παππάς, για άλλη μία φορά, μου ζήτησε «να βγει να μιλήσει» ο δικηγόρος Σταύρος Παπασταύρου, για την σύζυγο του τότε αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και σημερινού Πρωθυπουργού, κυρία Μαρέβα Γκραμπόφσκι.
Θεωρώ άδικο και ανήθικο να στοχοποιείται ένας αθώος και να του ζητείται, σαν αντάλλαγμα, να καταθέσει ψευδώς εναντίον άλλου αθώου προσώπου με το οποίο συνδέεται φιλικά. Ο κ. Παπασταύρου, ασφαλώς, δεν δέχτηκε ποτέ να μπει σε αυτή τη συλλογιστική και, ίσως αυτός να ήταν ένας από τους λόγους που, στην περίπτωσή του, υπήρξε πλήρης κατάλυση του τεκμηρίου αθωότητας και δημιουργία ουσιαστικά τεκμηρίου ενοχής, σε σωρεία διαδικασιών, στις οποίες τελικώς δικαιώθηκε.
- Πήρα την απόφαση να καταγράψω τη συνομιλία μου με τον Νίκο Παππά τον Μάιο του 2016, για να προστατεύσω εμένα, τους συνεργάτες μου και την οικογένειά μου και να αποδείξω τον εκβιασμό που δεχόμουν, ελλείψει άλλου μέσου έννομης προστασίας μου.
- Δύο μήνες νωρίτερα, στις 10 Μαρτίου 2016, ο Δημήτριος Παπαγγελόπουλος με είχε εκβιάσει, ευθέως, στο γραφείο του Νίκου Παππά, ζητώντας να πληρώσω δήθεν «έξοδα» στον Ιωάννη Φιλιππάκη, όταν δεν του όφειλα τίποτα. Από τη στιγμή που αρνήθηκα κατηγορηματικά να πληρώσω και σε λιγότερο από σαράντα ημέρες, έλαβαν χώρα, μεταξύ άλλων, τα εξής αντίποινα:
- Πήρα την απόφαση να καταγράψω τη συνομιλία μου με τον Νίκο Παππά τον Μάιο του 2016, για να προστατεύσω εμένα, τους συνεργάτες μου και την οικογένειά μου και να αποδείξω τον εκβιασμό που δεχόμουν, ελλείψει άλλου μέσου έννομης προστασίας μου.
Δύο μήνες νωρίτερα, και συγκεκριμένα στις 10 Μαρτίου 2016, ο Δημήτριος Παπαγγελόπουλος με είχε εκβιάσει, ευθέως, στο γραφείο του Νίκου Παππά, ζητώντας να πληρώσω δήθεν «έξοδα» στον Ιωάννη Φιλιππάκη, όταν δεν του όφειλα τίποτα.
απομαγνητοφωνηση-01
απομαγνητοφωνηση-02
απομαγνητοφωνηση-03
απομαγνητοφωνηση-04
απομαγνητοφωνηση-05
απομαγνητοφωνηση-06
απομαγνητοφωνηση-07
απομαγνητοφωνηση-08
απομαγνητοφωνηση-09
απομαγνητοφωνηση-10
απομαγνητοφωνηση-11
απομαγνητοφωνηση-12
απομαγνητοφωνηση-13
απομαγνητοφωνηση-14
απομαγνητοφωνηση-15

Δεν υπάρχουν σχόλια: