Οι ηγέτες έρχονται από το μέλλον και είναι πολύ θυμωμένοι…
Αν αυτό που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες δεν είναι κατοχή και σκλαβιά τότε τι είναι;
O “σκληρός ”, της Τρόικας Σ. Ντερούζ, σε συνέντευξη του στο Βήμα της Κυριακής δηλώνει πως χωρίς το μνημόνιο η ύφεση θα ήταν μεγαλύτερη, δίνει εντολή για συγχωνεύσεις στον τραπεζικό τομέα, με κεντρικό το ρόλο του ξένου χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου.
O “σκληρός ”, της Τρόικας Σ. Ντερούζ, σε συνέντευξη του στο Βήμα της Κυριακής δηλώνει πως χωρίς το μνημόνιο η ύφεση θα ήταν μεγαλύτερη, δίνει εντολή για συγχωνεύσεις στον τραπεζικό τομέα, με κεντρικό το ρόλο του ξένου χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου.
Ζητά στην ουσία την ιδιωτικοποίηση της Αγροτικής Τράπεζας και ομολογεί ότι η…
“τρόικα” αποφάσισε το νέο «δώρο» των 25 δισ. ευρώ στις τράπεζες.
Τα στελέχη της τρόικας μάλιστα δεν κρύβουν τον προβληματισμό τους για τις δημοτικές εκλογές που θα διεξαχθούν το Νοέμβριο στη χώρα μας, αλλά κυρίως προβληματίζονται για το ενδεχόμενο να στηθούν διπλές κάλπες, με τη διενέργεια και εθνικών εκλογών.
“τρόικα” αποφάσισε το νέο «δώρο» των 25 δισ. ευρώ στις τράπεζες.
Τα στελέχη της τρόικας μάλιστα δεν κρύβουν τον προβληματισμό τους για τις δημοτικές εκλογές που θα διεξαχθούν το Νοέμβριο στη χώρα μας, αλλά κυρίως προβληματίζονται για το ενδεχόμενο να στηθούν διπλές κάλπες, με τη διενέργεια και εθνικών εκλογών.
Θεωρούν δε ότι και μόνο η διενέργεια τώρα διπλών εκλογών θα μπορούσε να εκτροχιάσει τα έξοδα. Σε ότι αφορά την πιθανότητα ανασχηματισμού, πληροφορίες αναφέρουν πως το κλιμάκιο δεν ενθουσιάζεται πολύ με την ιδέα, δεδομένου ότι έχουν αποκτήσει πολύ καλές σχέσεις συνεργασίας με τα τωρινά κυβερνητικά στελέχη. Σημειώνεται ότι στη χώρα μας θα εγκατασταθεί γραφείο του ΔΝΤ, με σκοπό να παρακολουθείται η κατάσταση της οικονομίας, αλλά και οι πολιτικές συνθήκες στη χώρα.
Φαίνεται καθαρά ότι η «τρόικα», πλέον, αποφασίζει και κατευθύνει τις τύχες της χώρας. Με άλλα λόγια δεν έχουμε δικαίωμα ούτε να ασκήσουμε το δημοκρατικό μας δικαίωμα δηλαδή τη θέλησή μας να αποφασίσουμε ποιοι θέλουμε να μας κυβερνήσουν.
Αυτό λέγεται κυβέρνηση κατοχής. Μάλιστα σε λίγο καιρό θα εγκατασταθούν μόνιμα σε γραφεία στην Αθήνα (κομαντατούρ !!!)για να παρακολουθούν άμεσα τις οικονομικές αλλά και πολιτικές εξελίξεις στη χώρα.
Πολλοί θα σπεύσουν να πουν πως έτσι που τα είχαμε κάνει καλά να πάθουμε. Αλήθεια; Και τι είναι αυτό που είχαμε κάνει και μας αξίζει η σκλαβιά;
Κάποιοι ειδικά τα τελευταία χρόνια οδήγησαν έτσι τα πράγματα ώστε την 23η Απριλίου 2010 ημέρα Παρασκευή από το ακριτικό Καστελόριζο ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε , ότι έδωσε την εντολή στον υπουργό Οικονομικών, να καταθέσει επίσημο αίτημα προσφυγής της Ελλάδος στο μηχανισμό στήριξης. Δηλαδή με λίγα λόγια ανοίξαμε την πόρτα στη δικτατορία του ΔΝΤ. Εντελώς συμπτωματικά την Παρασκευή 21 Απριλίου 1967 τα τανκς βγήκαν στους δρόμους και η Δημοκρατία μπήκε στον… γύψο.(Ανατριχιαστική σύμπτωση).
Δανειστήκαμε. Ο λαός δεν ήξερε για ποιους ακριβώς λόγους και με ποιους όρους. Όπως λένε οι επιφανείς οικονομολόγοι κάθε πολιτικής απόχρωσης τα χρέη σε δάνεια αναγνωρίζονται ως χρέη , αλλά τα χρέη στους κερδοσκόπους γιατί να αναγνωριστούν ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ .ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΟΥ.
Το επιχείρημα αυτό πρέπει όμως να το στηρίξει και ο ανάλογος ηγέτης.
Να δεχθούμε ότι η νεοελληνική κοινωνία (κυβερνώντες και κυβερνόμενοι) διακατέχεται από ένα πλήθος νεοπλουτικά σύνδρομα,είναι εμβολιασμένη με αρχές άκρατου καταναλωτισμού, επιδειξιμανίας, αδιαφορίας, συμμετέχει ενεργά σε αυτό που λέμε διαφθορά. Ακόμα κάθε μέλος της υπηρετεί το εγώ του αδιαφορώντας για το σύνολο της κοινωνίας.
Τα παραπάνω χαρακτηριστικά προδίδουν μια κοινωνία αλλοτριωμένη , παραδομένη στην απολαυστική ηδονή του εύκολου πλουτισμού η οποία φαίνεται ότι ζει αδιαφορώντας για το αύριο αυτού του τόπου αφού επέτρεψε την αποβιομηχανοποίηση της χώρας και την υφαρπαγή των αποθεματικών-αυτό που λέμε δημόσιο χρήμα – από επιτήδειους κερδοσκόπους ή αλλιώς τον ξένο παράγοντα.
Αυτό λοιπόν που χρειαζόταν η Ελλάδα και οι Έλληνες ήταν μια κοινωνική επανάσταση. Να ανατρέξουμε στις ρίζες μας και να επαναφέρουμε τις αρχέγονες Ελληνικές αξίες. Να απομυθοποιήσουμε το χρήμα και να προβάλλουμε την επικοινωνία με τον συνάνθρωπό μας αναγεννώντας το ενδιαφέρον μας για τα κοινά συμφέροντα.
Δεν έχει μετρηθεί σε δημοσκόπηση αν μας έμεινε ως φυλή λίγο από το Ελληνικό φιλότιμο, αλλά είναι σίγουρο ότι μας έμεινε αρκετός πατριωτισμός και αίσθηση της ανεξαρτησίας.
Σήμερα αυτοί που είναι οι περισσότερο αδικημένοι από όλους είναι οι νέοι. Τα παιδιά μας, οι Έλληνες του αύριο δεν μασάνε τα λόγια τους. Ξέρουν ότι δεν κέρδισαν τίποτα σήμερα. Ξέρουν ακόμα ότι δεν έχουν αύριο για να κληρονομήσουν. Ξέρουν ακόμα ότι θα πρέπει να παλέψουν σκληρά για να ξαναφτιάξουν ότι διαλύσαμε.
Τα παιδιά μας είναι πολύ θυμωμένα (μικρό δείγμα είναι ο Δεκέμβρης του 2008, πρίν τις προβοκάτσιες και τις λεηλασίες).
Πολύ λένε ότι δεν έχουμε ηγέτες να μας καθοδηγήσουν ότι δεν έχουμε κόμματα να μας βγάλουν στους δρόμους.
Σε λίγο όμως που τα παιδιά μας θα είναι εκεί έξω και θα μάχονται για το μέλλον τους , δεν θα έχουμε δικαιολογίες για να μένουμε στον καναπέ. Γιατί αν αδιαφορήσουμε , θα είμαστε εμείς οι προδότες κι όχι όλοι όσους κατηγορούμε.
Οι ηγέτες έρχονται από το μέλλον και είναι πολύ θυμωμένοι.
Υ.Γ.
Η επανάσταση διακρίνεται σε πολιτική, κοινωνική, στρατιωτική, λαϊκή και εθνική.
Πολιτική λέγεται η επανάσταση, που γίνεται, για να αλλάξει το πολίτευμα μιας χώρας ή η κυβέρνηση και ακόμα ο ανώτατος άρχοντας της. Κοινωνική λέγεται η επανάσταση όταν έχει σκοπό τη μεταβολή του κοινωνικού και οικονομικού γενικά κυβερνητικού συστήματος. Η κοινωνική αυτή επανάσταση δεν είναι δυνατό να γίνει χωρίς πολιτική επανάσταση, γιατί μόνο με την αλλαγή του πολιτικού, θα υπάρχει και αλλαγή κοινωνικού συστήματος.
Στρατιωτική είναι η επανάσταση, που γίνεται από στρατιωτικούς και, κατά κύριο λόγο, έχει μορφή δικτατορίας. Λαϊκή λέγεται, όταν ο λαός ξεσηκώνεται και με τη βία επιβάλλει τις θελήσεις του.
Όταν η επανάσταση γίνεται από σκλαβωμένο λαό, που θέλει ν’ αποκτήσει την ανεξαρτησία του και την ελευθερία του, ονομάζεται εθνική.
Η επανάσταση έχει διαφορά από τη στάση, που είναι περιορισμένης έκτασης και έχει και περιορισμένους σκοπούς.
WIKIPEDIA
Φαίνεται καθαρά ότι η «τρόικα», πλέον, αποφασίζει και κατευθύνει τις τύχες της χώρας. Με άλλα λόγια δεν έχουμε δικαίωμα ούτε να ασκήσουμε το δημοκρατικό μας δικαίωμα δηλαδή τη θέλησή μας να αποφασίσουμε ποιοι θέλουμε να μας κυβερνήσουν.
Αυτό λέγεται κυβέρνηση κατοχής. Μάλιστα σε λίγο καιρό θα εγκατασταθούν μόνιμα σε γραφεία στην Αθήνα (κομαντατούρ !!!)για να παρακολουθούν άμεσα τις οικονομικές αλλά και πολιτικές εξελίξεις στη χώρα.
Πολλοί θα σπεύσουν να πουν πως έτσι που τα είχαμε κάνει καλά να πάθουμε. Αλήθεια; Και τι είναι αυτό που είχαμε κάνει και μας αξίζει η σκλαβιά;
Κάποιοι ειδικά τα τελευταία χρόνια οδήγησαν έτσι τα πράγματα ώστε την 23η Απριλίου 2010 ημέρα Παρασκευή από το ακριτικό Καστελόριζο ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε , ότι έδωσε την εντολή στον υπουργό Οικονομικών, να καταθέσει επίσημο αίτημα προσφυγής της Ελλάδος στο μηχανισμό στήριξης. Δηλαδή με λίγα λόγια ανοίξαμε την πόρτα στη δικτατορία του ΔΝΤ. Εντελώς συμπτωματικά την Παρασκευή 21 Απριλίου 1967 τα τανκς βγήκαν στους δρόμους και η Δημοκρατία μπήκε στον… γύψο.(Ανατριχιαστική σύμπτωση).
Δανειστήκαμε. Ο λαός δεν ήξερε για ποιους ακριβώς λόγους και με ποιους όρους. Όπως λένε οι επιφανείς οικονομολόγοι κάθε πολιτικής απόχρωσης τα χρέη σε δάνεια αναγνωρίζονται ως χρέη , αλλά τα χρέη στους κερδοσκόπους γιατί να αναγνωριστούν ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ .ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΟΥ.
Το επιχείρημα αυτό πρέπει όμως να το στηρίξει και ο ανάλογος ηγέτης.
Να δεχθούμε ότι η νεοελληνική κοινωνία (κυβερνώντες και κυβερνόμενοι) διακατέχεται από ένα πλήθος νεοπλουτικά σύνδρομα,είναι εμβολιασμένη με αρχές άκρατου καταναλωτισμού, επιδειξιμανίας, αδιαφορίας, συμμετέχει ενεργά σε αυτό που λέμε διαφθορά. Ακόμα κάθε μέλος της υπηρετεί το εγώ του αδιαφορώντας για το σύνολο της κοινωνίας.
Τα παραπάνω χαρακτηριστικά προδίδουν μια κοινωνία αλλοτριωμένη , παραδομένη στην απολαυστική ηδονή του εύκολου πλουτισμού η οποία φαίνεται ότι ζει αδιαφορώντας για το αύριο αυτού του τόπου αφού επέτρεψε την αποβιομηχανοποίηση της χώρας και την υφαρπαγή των αποθεματικών-αυτό που λέμε δημόσιο χρήμα – από επιτήδειους κερδοσκόπους ή αλλιώς τον ξένο παράγοντα.
Αυτό λοιπόν που χρειαζόταν η Ελλάδα και οι Έλληνες ήταν μια κοινωνική επανάσταση. Να ανατρέξουμε στις ρίζες μας και να επαναφέρουμε τις αρχέγονες Ελληνικές αξίες. Να απομυθοποιήσουμε το χρήμα και να προβάλλουμε την επικοινωνία με τον συνάνθρωπό μας αναγεννώντας το ενδιαφέρον μας για τα κοινά συμφέροντα.
Δεν έχει μετρηθεί σε δημοσκόπηση αν μας έμεινε ως φυλή λίγο από το Ελληνικό φιλότιμο, αλλά είναι σίγουρο ότι μας έμεινε αρκετός πατριωτισμός και αίσθηση της ανεξαρτησίας.
Σήμερα αυτοί που είναι οι περισσότερο αδικημένοι από όλους είναι οι νέοι. Τα παιδιά μας, οι Έλληνες του αύριο δεν μασάνε τα λόγια τους. Ξέρουν ότι δεν κέρδισαν τίποτα σήμερα. Ξέρουν ακόμα ότι δεν έχουν αύριο για να κληρονομήσουν. Ξέρουν ακόμα ότι θα πρέπει να παλέψουν σκληρά για να ξαναφτιάξουν ότι διαλύσαμε.
Τα παιδιά μας είναι πολύ θυμωμένα (μικρό δείγμα είναι ο Δεκέμβρης του 2008, πρίν τις προβοκάτσιες και τις λεηλασίες).
Πολύ λένε ότι δεν έχουμε ηγέτες να μας καθοδηγήσουν ότι δεν έχουμε κόμματα να μας βγάλουν στους δρόμους.
Σε λίγο όμως που τα παιδιά μας θα είναι εκεί έξω και θα μάχονται για το μέλλον τους , δεν θα έχουμε δικαιολογίες για να μένουμε στον καναπέ. Γιατί αν αδιαφορήσουμε , θα είμαστε εμείς οι προδότες κι όχι όλοι όσους κατηγορούμε.
Οι ηγέτες έρχονται από το μέλλον και είναι πολύ θυμωμένοι.
Υ.Γ.
Η επανάσταση διακρίνεται σε πολιτική, κοινωνική, στρατιωτική, λαϊκή και εθνική.
Πολιτική λέγεται η επανάσταση, που γίνεται, για να αλλάξει το πολίτευμα μιας χώρας ή η κυβέρνηση και ακόμα ο ανώτατος άρχοντας της. Κοινωνική λέγεται η επανάσταση όταν έχει σκοπό τη μεταβολή του κοινωνικού και οικονομικού γενικά κυβερνητικού συστήματος. Η κοινωνική αυτή επανάσταση δεν είναι δυνατό να γίνει χωρίς πολιτική επανάσταση, γιατί μόνο με την αλλαγή του πολιτικού, θα υπάρχει και αλλαγή κοινωνικού συστήματος.
Στρατιωτική είναι η επανάσταση, που γίνεται από στρατιωτικούς και, κατά κύριο λόγο, έχει μορφή δικτατορίας. Λαϊκή λέγεται, όταν ο λαός ξεσηκώνεται και με τη βία επιβάλλει τις θελήσεις του.
Όταν η επανάσταση γίνεται από σκλαβωμένο λαό, που θέλει ν’ αποκτήσει την ανεξαρτησία του και την ελευθερία του, ονομάζεται εθνική.
Η επανάσταση έχει διαφορά από τη στάση, που είναι περιορισμένης έκτασης και έχει και περιορισμένους σκοπούς.
WIKIPEDIA
Από το http://xnewscom.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου