Η ‘NÖM’, μια αυστριακή εταιρία γαλακτοκομικών προϊόντων με έδρα το Baden (στην κάτω Αυστρία), δέχεται τηλεφωνήματα και ηλεκτρονικά μηνύματα διαμαρτυρίας καθώς και απειλές για μποϊκοτάζ.
Ο λόγος είναι ότι πριν από τρεις εβδομάδες, η εταιρεία ξεκίνησε να διακινεί χάρτινα κουτιά γάλακτος, κυρίως σε 300 τουρκικά καταστήματα, με επιγραφή που ήταν στα Τούρκικα.
Το κουτί γράφει «Sut» (γάλα στα τουρκικά) αντί του "Milch" (που είναι το γάλα στα γερμανικά).
Η εταιρεία ήθελε να απευθυνθεί...
στην τουρκική κοινότητα, η οποία αγοράζει μεγάλες ποσότητες γαλακτοκομικών προϊόντων.
Το κουτί γράφει «Sut» (γάλα στα τουρκικά) αντί του "Milch" (που είναι το γάλα στα γερμανικά).
Η εταιρεία ήθελε να απευθυνθεί...
στην τουρκική κοινότητα, η οποία αγοράζει μεγάλες ποσότητες γαλακτοκομικών προϊόντων.
Η εκπρόσωπος της NOM, Maria Kitzler, λέει ότι ήθελε να αποφύγει τον ξένο ανταγωνισμό, και αυτό είναι καλό για αυτούς που εργάζονται. Το εξειδικευμένο αυτό προϊόν δεν προσφέρεται σε αυστριακά σουπερμάρκετ. Η Kitzler προσθέτει ότι τα κουτιά με το γάλα έχουν ετικέτες στις δύο πλευρές στα τούρκικα, και σε δύο πλευρές στα γερμανικά.
Ο πρόεδρος της NOM, Alfred Berger, λέει ότι η δίγλωσση συσκευασία αποτελεί μια υπηρεσία και ότι οι Τούρκοι πελάτες θα πρέπει επίσης να είναι σε θέση να διαβάσουν και τις λεπτομερείς πληροφορίες που υπάρχουν στο κουτί. Με την προσφορά της αυστριακής ποιότητας στα τουρκικά σούπερ μάρκετ και την καταπολέμηση του ανταγωνισμού από εταιρίες του εξωτερικού, κάνουμε μάρκετινγκ, λέει, υπέρ της Αυστρίας, και όχι εναντίον της.
Το ζήτημα έχει αποτελέσει θέμα συζήτησης για μέρες σε τουρκόγλωσσες εφημερίδες, ενώ έχει ξεσπάσει και θύελλα διαμαρτυριών από τους Αυστριακούς. Όπως έγινε με το θέμα με τους μιναρέδες, ορισμένοι φοβούνται ότι το Ισλάμ συνεχώς αποκτά προνόμια στην Δύση.
Στη Γερμανία βλέπουν τους νέους μετανάστες σαν το μελλοντικό αγοραστικό κοινό. Η διαφήμιση της Volkswagen στα τουρκικά και οι προσφορές για Τούρκους στην ιστοσελίδα τηςMercedes δεν προκαλούν σάλο. Η Nestle και η Hariboπροσφέρουν προϊόντα halal (βλέπε και ΕΔΩ). Οι μετανάστες έχουν μεγάλη αγοραστική δύναμη, και το ερώτημα είναι αν αυτή παραμένει στη χώρα ή όχι.
Η Kitzler λέει ότι δεν κατανοεί τις διαμαρτυρίες, αφού εταιρείες όπως η Haribo, η Nestle, καθώς και η Ottakringer ήδη κάνουν πωλήσεις στα τουρκικά σούπερ μάρκετ.
Οι 240.000 Τούρκοι που ζουν στην Αυστρία εκτιμάται ότι κάνουν αγορές αξίας περίπου 2,5 δισ. ευρώ ετησίως ενώ η αγορά μεγαλώνει. Όλο και περισσότερες εταιρείες θέλουν να μπουν στο ‘παιχνίδι’. Πέρυσι η εταιρία κινητής τηλεφωνίας «drei» πρόσφερε ένα πακέτο που απευθύνονταν σε νέους μετανάστες, με χαμηλά ποσοστά για Τούρκους.
Η αυστριακή Αυτοκινητιστική Εταιρία ÖAMTC έχει εργαζόμενους που απασχολούνται για να βοηθήσουν τους μετανάστες, και βοηθούν μερικές φορές μα το να ασχολούνται με τις πολιτιστικές διαφορές. Για παράδειγμα, λέει ο εκπρόσωπος, πολλοί προσπαθούν να διαπραγματευτούν τις τιμές.
Οι μετανάστες έχουν αγοραστική συνείδηση όπως οι Αυστριακοί, και τα αυτοκίνητα και τα είδη ένδυσης είναι ακόμη τα πιο σημαντικά σύμβολα του κοινωνικού στάτους, έτσι είναι απλά θέμα χρόνου πριν από την πρώτη διαφήμιση στα τουρκικά.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
http://newworldorder-wakeup.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου