Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Γιατί στα χρόνια τα δικά μου ούτε συγκυβέρνησαν, ούτε συγκυβερνούν, δεν είναι καν συνομιλητές μου.

Τελικά, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ο Καραμανλής τα είπε όλα σε αυτήν την εκλογική μάχη.
Και θα έπρεπε ίσως – για τις ημέρες που έρχονται να ξαναδούμε πιο λεπτομερώς μερικές από τις ομιλίες του και δηλώσεις του και κυρίως την σημειολογία τους.

Όπως όταν κάλυψε τον Ζαγορίτη και έδωσε γραμμή «μαυρίσματος» εκείνων που «πλήγωσαν την παράταξη».

Πως θα το ερμηνεύσουν άραγε αυτό οι “καραμανλικοί” που αποτελούν τον κορμό της βάσης της ΝΔ;


Επισημαίνουμε επίσης όσα είπε στην διαδικτυακή συνέντευξή που έδωσε την Πέμπτη, απαντώντας σε ερωτήσεις πολιτών. Και έχουν πολύ μεγάλη σημασία επειδή η μεγάλη στροφή προς τα κάτω της κυβέρνησης αρχίζει με τις υποκλοπές το 2005.



Δεύτερη ερώτηση: Τι απαντάτε σε εκείνους που πιστεύουν ότι είστε δέσμιος συμφερόντων, ειδικά μετά τις υποκλοπές;



Καραμανλής: Ας ξεκινήσω, καταρχήν, με το συγκεκριμένο που θέτετε.



Στις υποκλοπές, φαντάζομαι όλοι το έχουν καταλάβει, ο στόχος ήμουν εγώ. Η Κυβέρνηση βεβαίως και άλλα μέλη της, αλλά ο κύριος στόχος ήμουν εγώ.



Κατά συνέπεια είναι βέβαιο ότι αυτός που τις έκανε ή αυτοί που τις έκαναν, δεν ήθελαν να εξυπηρετήσουν ούτε τα συμφέροντα της χώρας, ούτε τα συμφέροντα της Κυβέρνησης και ακόμα λιγότερο εμού, την δική μου, ας το πούμε, πολιτική.



Εγώ δεν δικαιούμαι να κάνω ούτε υπαινιγμούς ούτε εικασίες, γιατί έχω μία πολύ υπεύθυνη θέση. Κατά συνέπεια, εκείνο που αμέσως επέλεξα να κάνω είναι βαθιά και δικαστική και αστυνομική έρευνα.



Μέχρι στιγμής δεν βρέθηκε ποιος ή ποιοι το έκαναν, που σημαίνει ότι αυτός ή αυτοί που το έκαναν είχαν πολύ προηγμένη τεχνολογική δυνατότητα. Αυτή είναι η αλήθεια.



Εγώ πιστεύω ότι η αλήθεια θα βγει κάποια στιγμή και θα με δικαιώσει.



Εκείνο, όμως, που θέλω να ξέρουν οι πάντες είναι ότι όχι μόνο υπάρχει κάτι που ξέρω και δεν το λέω, αλλά επαναλαμβάνω ο βασικός στόχος των υποκλοπών, με συγχωρείτε που μιλάω για τον εαυτό μου, ήταν ο ομιλών.



Τώρα στο ευρύτερο ζήτημα.



Ακούστε, εγώ έχω μία άποψη και την έχω πει πολλές φορές και επιμένω σε αυτή και δεν κουνήθηκα ούτε μία σπιθαμή από αυτή. Το να έχεις παραπάνω χρήματα ή το να έχεις ιδιοκτησία σε εφημερίδες, σε Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, δεν σου δίνει το δικαίωμα να έχεις μεγαλύτερη επιρροή στα πολιτικά πράγματα της χώρας από κάθε άλλο πολίτη. Την ψήφο σου μόνο έχεις.



Αυτό το πλήρωσα και το πληρώνω, βλέπετε συχνά την μεταχείριση που υφίσταμαι από διάφορες πλευρές. Αν παρακολουθήσει κανένας την δημοσιότητα στην χώρα, θα νόμιζε ότι η Νέα Δημοκρατία είναι προ καταποντισμού, ενώ δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η Νέα Δημοκρατία θα τις κερδίσει τις εκλογές την Κυριακή.



Αλλά δείχνει πως, οι όποιοι νομίζουν ότι έχουν επιρροή, συμπεριφέρονται.

Και ξέρετε γιατί συμπεριφέρονται έτσι;

Γιατί στα χρόνια τα δικά μου ούτε συγκυβέρνησαν, ούτε συγκυβερνούν, δεν είναι καν συνομιλητές μου.

Ούτε θα είναι ποτέ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: