Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Γιωργάκη, τι θα ντυθείς φέτος;

 Μέχρι την Κυριακή της μεγάλης αποκριάς όλοι μας λίγο-πολύ θα ντυθούμε...
...μασκαράδες.
 Είναι περίοδος απόλυτης ασυλίας.
Γράφεις, βρίζεις, σατυρίζεις χωρίς προκαταλήψεις, όρια και διακρίσεις.
Πάντα με...σεβασμό!!
Σέβεσαι πρόσωπα, θεσμούς, συναισθήματα κλπ, αλλά...βρίζεις!!
 Φυσικά, δεν νομιμοποιείσαι απόλυτα να σατυρίσεις τους άλλους, εάν πρώτα 
δεν σατυρίσεις τον...εαυτούλη σου!!
  Εγώ, είναι αλήθεια, πως εδώ και 16 μήνες είμαι ήδη...μασκαράς!!
Εχω ντυθεί...αιδοίο.
Υφίσταμαι, βέβαια, τις συνέπειες της επιλογής μου!!...
...περιμένω τον Γιωργάκη να μου μάθει κάποιο νέο σεξουαλικό κόλπο, όσο
ξεχειλώνει τον...δικό μου κόλπο!!
  Επειδή, όμως, το άτομο δεν έχει...αποκριάτικη φαντασία, έλλην της διασποράς,
ιδού μερικές χρήσιμες προτάσεις για να "ντυθεί" φέτος:
- Ξυραφάκι γεννητικών οργάνων (ξυρίζει τσούρες-μνιά).
- Αριστερό...μύδι του Στρος Καν
- Κακό σπυρί στον κώλο.
- Εσταυρωμένος αντιεξουσιαστής.
- Αιγαίον Πέλαγος.
- Mega-λεία channel.
- Μπακράτσ΄ του Καρατζαφέρη.
- Πατριωτάκι...made in USA.
- Ξάδερφος του...πατέρα του.
- Μίζα Sieμίτη.
- Τσατσά manager  μπουρδέλλου.
- Χασάπης της Λυών
- Μπάτσος στην Κερατέα.
- Εύα στον κήπο της τρόϊκας.
- Πρασινογκούστηρας.
- Αερόθερμο στον κώλο της Μέρκελ.
- Σουτιέν της Μόνικα Μπελούτσι!!!
(Λάουρα Αντονέλλι, για τους παλιότερους!!).
- Τσούρα Τιμόθεου!! 



http://politikokoraki.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: