Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Κύριε Παπανδρέου ενημερώστε τον Λαό!

Από τον ΠΡΩΪΝΟ ΛΟΓΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Γράφει: Νικόλαος Καράτζιος

Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ

Η έννοια της «συνοπτικότητας» συνήθως δεν κρίνει το επίπεδο του πολιτικού λόγου, αλλά μόνο τη δυνατότητα του πολιτικού αρχηγού να χρησιμοποιεί προς όφελός του τα θετικά σχήματα για να μη αποκαλύπτει τις προθέσεις του, μας λέγει με πολύ εύγλωττο τρόπο ο Νόαμ Τσόμσκι.

Με ενδιαφέρον αναμέναμε, κ. Παπανδρέου, την ομιλία σας στην 74η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), καθώς όλοι επιθυμούσαμε διακαώς να ακούσουμε την πολυδιαφημισμένη άλλη πρόταση για την έξοδο της χώρας μας από την κρίση. Η άλλη πρόταση ακούστηκε και μάλιστα τόσο καθαρά, ώστε κανείς να μην έχει το δικαίωμα να πει ότι κάποιος δεν κατάλαβε.

Και έγινε κατανοητό ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει ή δεν θέλει να μας πει το σχέδιο εξόδου από την κρίση. Να μας πει καθαρά πώς θα μειώσει την ανεργία και το δημόσιο χρέος, το οποίο παρέλαβε στο 30% και το παρέδωσε στο 107% του ΑΕΠ. Να μας πει πώς θα αντιμετωπίσει τα προβλήματα της καθημερινότητας, του ΟΤΕ, του ΟΣΕ, της Ολυμπιακής, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, των αγροτών, των χαμηλοσυνταξιούχων και όλων αυτών που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, ανερχόμενοι στο 25% του πληθυσμού. Να μας πει πόσα χρήματα χρειάζονται για όσα υποσχέθηκε να κάνει και από πού θα τα βρει.

Αντ’ αυτού, κύριε πρόεδρε του ΠΑΣΟΚ, επιδοθήκατε σ’ ένα αγώνα πρωτοφανών αοριστολογιών, ευχολογίων και υποσχέσεων, μοιράζοντας αφειδώς ΘΑ, που ξεπέρασαν κάθε ανεκτό όριο και που σίγουρα θα εγκλωβίσουν τη χώρα μας σε μακρόχρονες και επικίνδυνες περιπέτειες, αν ποτέ υλοποιηθούν. Και επί πλέον, κ. Παπανδρέου, μιλώντας στην Αλεξανδρούπολη, στις 11-9-2009, για τον αγωγό φυσικού αερίου Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη αδικήσατε το ΠΑΣΟΚ και ζημιώσατε την Ελλάδα όταν εκφράσατε απροκάλυπτα τις φιλοαμερικανικές θέσεις και καταβολές σας βάζοντας πλάτες στους Αμερικανούς, οι οποίοι δεν μπορούν να χωνέψουν ακόμη το άνοιγμα στη Ρωσία του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή και το ΒΕΤΟ που έβαλε στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι για να μη καταστούν τα Σκόπια μέλος του ΝΑΤΟ, γεγονός που εξόργισε τις ΗΠΑ.

Κύριε Παπανδρέου,
Επειδή στις εκλογές, της 4-10-2009, ο λαός καλείται να εκλέξει τον πρωθυπουργό του, οφείλει να γνωρίζει τον βίο και την πολιτεία ενός εκάστου των υποψηφίων πρωθυπουργών. Και με αυτήν την έννοια οφείλετε, σαν υποψήφιος που είσθε, να ενημερώσετε πλήρως τον ελληνικό λαό για τα εξής:

α. Τον Μάιο του 1997 έγιναν στη Φλώρινα οι εκδηλώσεις του Ουράνιου Τόξου. Οι Ελληνικές Αρχές στα σύνορα εμπόδισαν -για μια ακόμη φορά- την είσοδο του Αλεξάντερ Ποπόφσκι (πρώην Αλέξανδρος Παππάς από το Φλάμπορο Φλωρίνης), ο οποίος ήτο εκπρόσωπος των προσφύγων που έχουν εξαιρεθεί ως «μη Έλληνες το γένος» από τον νόμο περί επαναπατρισμού, θεωρούμενος ως επικίνδυνος για τη δημόσια τάξη και ασφάλεια, λόγω της πλουσίας ανθελληνικής δράσεώς του στο λεγόμενο ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ.

Ωστόσο ο Ποπόφσκι πρόλαβε και έδωσε σε κάποιον μια ανοιχτή επιστολή προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Εξωτερικών της Ελλάδας (καθόλα περίεργη, αν μη ύποπτη) με την οποία ζητεί να παρέμβει προσωπικά ο Αναπληρωτής Υπουργός για να αρθεί η απαγόρευση του Ποπόφσκι. Η επιστολή - βόμβα του Ποπόφσκι δεν γνωρίζουμε αν έφθασε και πώς στα χέρια του αποδέκτη.

Γνωρίζουμε όμως ότι δημοσιεύθηκε στις 17-5-1997 στον Ημερήσιο Αθηναϊκό Τύπο (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ) φωτοαντίγραφο της οποίας επισυνάπτω στην παρούσα μου επιστολή και το περιεχόμενό της είναι το ακόλουθο:

«Ανοιχτή επιστολή στον Γιώργο Α. Παπανδρέου.
Κύριε Παπανδρέου.

Την εποχή της χούντας ήρθες με δύο άτομα από τη Φλώρινα και σε φιλοξένησα στο σπίτι μου για λίγες ώρες. Τότε συζητήσαμε και μου είπες ότι όταν φύγει η χούντα και έρθει στην κυβέρνηση ο Ανδρέας Παπανδρέου, θα δοθεί αμνηστία σε όλους τους πολιτικούς πρόσφυγες και θα έχουν όλα τα δικαιώματα που έχουν οι Έλληνες πολίτες. Τώρα προσπαθώ να γυρίσω στην Ελλάδα και δεν με αφήνουν. Εγώ δεν έχω τίποτε εναντίον της Ελλάδας.


Θέλω μόνο να γυρίσω στον τόπο που γεννήθηκα, χωρίς να αποκηρύξω τη ζωή μου και τον αγώνα που έκανα για την ελευθερία. Στον αγώνα αυτό έχασα το μάτι μου και τραυματίστηκα στο χέρι και στο σώμα. Νομίζω ότι έφθασε η ώρα να γίνει πράξη η υπόσχεση που μου είχες δώσει. Να μπορέσω κι εγώ να επιστρέψω να δω το χωριό μου, το πατρικό μου σπίτι. Σήμερα 10 Μαΐου 1997, αν και έχω πρόσκληση για να παρευρεθώ στην εκδήλωση του Ουράνιου Τόξου στη Φλώρινα (Λέριν) με εμπόδισαν να περάσω τα σύνορα χωρίς να μου δίνουν μια αιτιολογία γραπτή που ζήτησα. Σ’ όλη μου τη ζωή αγωνίστηκα υπέρ της ειρήνης και φιλίας των λαών και είμαι αντίθετος στην αλλαγή συνόρων. Είμαι απλά υπέρ της ισοτιμίας και της Δημοκρατίας».

(Εκπρόσωπος των πολιτικών προσφύγων από την Μακεδονία του Αιγαίου)».

Κατόπιν όλων αυτών και εφόσον το περιεχόμενο της επιστολής είναι αληθές αναδύονται τα κάτωθι ερωτήματα:

Πότε ακριβώς, πόσες φορές και με ποια ιδιότητα επισκεφθήκατε τα Σκόπια και πώς ονομάζονταν τα εκ Φλωρίνης άτομα που σας συνόδευαν;

Ποια κυκλώματα του εξωτερικού (Τορόντο κλπ.) σας υπέδειξαν τον Ποπόφσκι και τι άλλες δεσμεύσεις αναλάβατε έναντι αυτού και των όσων ο ίδιος εκπροσωπεί;

Ποιοι συνήργησαν ώστε να δοθούν συντάξεις σε Σκοπιανούς Σλαβομακεδόνες μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται οι Γκότσεφ από τα Σπήλαια καστοριάς, ο Ποπόφσκι και άλλοι πολλοί ανθέλληνες (σελίδα 3548 Εφ. Κυβ. της 15-6-84 και άρθρο του Οικονομικού Ταχυδρόμου της 18-8-84);


Ποιοι χρηματοδοτούν το Ουράνιο Τόξο που περιέχει όλες τις... εξέχουσες φυσιογνωμίες της διαβόητης MAKIBE (Μακεδονική Κίνηση Βαλκανικής Ευημερίας) και τους αποκαλουμένους «αυτονομιστές της Αριδαίας» με τον δεδηλωμένο αυτονομιστή Μπουλέ (Τάσιος Μπούλεφ);

Μήπως γνωρίζει κάτι περί αυτού ο πρώην γενικός γραμματέας του Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης, του έτους 1994, για τη δραστηριότητα του Ουράνιου Τόξου στο χωριό Αχλάδα απ’ όπου και κατάγεται;

β. Στο Ελληνικό Σάλπισμα (Φεβρουάριος 2004 Αριθ. 37, σελίς 3), φωτοαντίγραφο του οποίου επισυνάπτω στην παρούσα επιστολή μου, δημοσιεύθηκε με τον τίτλο «Μια Ελληνική Οικογένεια», το εξής:

Αναδημοσιεύουμε από το περιοδικό «ΝΕΜΕΣΙΣ» τμήμα επιστολής του Νίκου Ανδρέα Παπανδρέου προς την Αμερικανίδα φίλη του, την Χριστίνα Βαρντ, άνευ σχολίων. Έκαστος ας εξάγει τα δικά του συμπεράσματα. Όμως η «Αγία Οικογένεια είναι ακόμη εδώ» (σ.σ. προφανής υπαινιγμός).

Γράφει λοιπόν ο Nik Papandreou:

«Είμαι 37 ετών στην καρδιά της Ελληνικής πολιτικής. Δεν ξέρω αν ο Γουόλτερ σου είπε για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας... Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα... Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για ακόμη μια φορά. Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του ‘60. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιος του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με Αμερικανική καρδιά...».

Αν αυτά είναι αληθινά, κύριε πρόεδρε του ΠΑΣΟΚ, πώς να ερμηνεύσουμε την αγαστή πολιτική συνεργασία σου με τον συγγραφέα αδελφό σου που αποκαλεί την Ελλάδα «καταρραμένη χώρα» και χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως «μεταμφιεσμένο Έλληνα με Αμερικανική καρδιά»;

Μήπως οι απαράδεκτες θέσεις του αδελφού σας είναι απότοκες των ανθελληνικών βιομάτων της πανέξυπνης μητέρας σας, η οποία, πέραν των άλλων, ουδεμία προσπάθεια κατέβαλε να μάθει την ελληνική γλώσσα, ως όφειλε και ηδύνατο, αφού έζησε στη χώρα μας για 50 και πλέον χρόνια ως σύζυγος πολιτικού και δη πρωθυπουργού;

Είναι άραγε αληθές ότι και σεις διατηρείτε ακόμη την Αμερικανική υπηκοότητα, όπως την διατηρούν όλα τα μέλη της πατρικής σας οικογένειας;

γ. Επί πρωθυπουργίας του πατρός σας η Εφημερίδα Βραδυνή δημοσίευσε φωτοαντίγραφο Στρατολογικού Φύλλου Μητρώου του πατρός σας όπου εμφαίνεται η περίεργη άρση των τριών ανυποταξιών του εν καιρώ πολέμου κάνοντας ήκιστα κολακευτικά σχόλια για τον πατέρα σας, την άλλοτε κυβέρνηση Πλαστήρα - Βενιζέλου και υπονοούμενα για το ενδιαφέρον των ΗΠΑ να προωθήσουν τον πατέρα σας στην πολιτική της Ελλάδας, η οποία υλοποιήθηκε αρχές της δεκαετίας του 1960.

Η «υποτροφία» που πήρε ο πατέρας σας από το Ίδρυμα Φουλ Μπράιτ και το γεγονός ότι το καθεστώς της χούντας δια χειρός Παττακού έδωσε μόνο στον πατέρα σας διαβατήριο για το εξωτερικό επιβεβαιώνει το μεγάλο ενδιαφέρον των ΗΠΑ για την τύχη του πατρός σας.

Παρακαλώ θερμά, όπως ενημερώσετε δημοσίως τον ελληνικό λαό για τα διαλαμβανόμενα στην επιστολή μου, πριν αυτός ψηφίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: