Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Μη σώσω να σωθώ

Γράφει ο Γιάννης Καλαμίτσης
                  
ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ούτε ένα γράμμα από όσα μου λέει ο πρωθυπουργός μου και πιστεύω απολύτως πως ό,τι κάνει το κάνει για να σώσει τη χώρα, άρα να σώσει κι εμένα. 
Γι’ αυτό και με ενοχλεί αφάνταστα να ακούω ειρωνικά σχόλια και κακόγουστα καλαμπούρια, με τα οποία κάποιοι κάποιοι τον αμφισβητούν. 
Οπως, π.χ., εκείνος που διέδωσε πως, όταν βρήκε τον Γιώργο στον δρόμο ένας μισθωτός και του είπε «για την πατρίδα δίνω και τον μισθό μου!», ο Γιώργος απάντησε: «Κι εγώ για τον μισθό μου δίνω και την πατρίδα!». Προσωπικώς, δεν το βρίσκω καθόλου αστείο!
Πέραν του ότι η διήγηση μιας πραγματικότητας δεν είναι πάντα αστεία, δεν μου αρέσει να ειρωνεύονται έναν άνθρωπο που έχει θυσιάσει την προσωπική του ζωή, ευτυχία και καλοπέραση για το καλό όλων μας.  
Και για όποιους αμφισβητούν τις θυσίες του Γιώργου μας, μπορώ να υποβάλω μερικές ερωτήσεις: 
Για πες μου εσύ που τον βλέπεις να τρέχει τον μισό χρόνο στις ξένες χώρες, τον έχεις δει τώρα τελευταία να κάνει τζόγκινγκ στην Ερυθραία, να κολυμπάει πεταλούδα στον Σαρωνικό, να κατεβαίνει με mountain ποδήλατο το Ορος Αραράτ, να κωπηλατεί στον Σχινιά και να χάνεται στον Ευβοϊκό; Οχι, βέβαια! Δεν τον έχεις δει, καθότι όλα αυτά τα διασκεδαστικά, κομμένα! Τώρα τρέχει από εδώ κι από εκεί για να σε σώσει!

Σε εκείνους που γκρινιάζουν για τα όσα μας κάνει ο Γιώργος μας, θέλω να πω πως θα έπρεπε να λάβουν υπ’ όψιν τους τα δύσκολα παιδικά του χρόνια.  
Από παιδάκι, ο Γιώργος μας δούλευε!  
Στο Σικάγο, καθάριζε καταστήματα και έτρωγε το φτωχικό φαγητό που του έδινε μαζί του, στην καστανιά, η μαμά του!  
Στη Σουηδία, καθάριζε σχολεία και έτρωγε ψωμί αλειμμένο με αποξηραμένο αίμα χοίρου και μαρμελάδα! 
Εσύ πώς θα ήσουνα σήμερα αν, ως παιδί, έτρωγες τέτοιο πράγμα; 
Ο Γιώργος, όμως, το άντεξε και μεγάλωσε μια χαρά και συνέχισε να καθαρίζει.

Καθάρισε με μια σκούπα το Ειρήνης και Φιλίας, μετά το Συνέδριο που τον εξέλεξε πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ! 
Καθάρισε με την παρουσία του, για τους Σοσιαλιστές, στον Αγιο Δομένικο! 
Καθάρισε για το ΔΝΤ στην Ευρώπη! 
Καθάρισε για τις αγορές, να μη χάσουν τα λεφτά τους! 
Τώρα καθαρίζει τη χώρα! Να βγει από τη σιχαμερή βρομιά της υπερχρέωσης! 
Και σιγά σιγά θα μας καθαρίσει κι εμάς! 
Για να μας σώσει!

Που να μη σώσω να σωθώ!
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=blogitem&eid=25&id=54784

Δεν υπάρχουν σχόλια: