Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

ΑΣΤΡΑΨΕ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΞΕ Η ΡΑΧΗΛ ΚΑΤΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ: «Αν ήμουν στη θέση του Αδωνη θα πήγαινα στη Δικαιοσύνη» (ΒΙΝΤΕΟ)


Πυρ και μανία είναι η Ραχήλ Μακρή με τον Λάκη Λαζόπουλο για την στάση που κράτησε απέναντι στον Αδωνη Γεωργιάδη.

Μάλιστα η Ραχήλ Μακρή με αφορμή την κόντρα των δύο αντρών μίλησε και για τα τρία εκατομμύρια που κάποια δημοσιεύματα ανέφεραν, ότι βρέθηκαν στον λογαριασμό του Λάκη Λαζόπουλου πριν από χρόνια...
«Κάνει στρατευμένη σάτιρα. Γνωρίζουμε όλοι τις σχέσεις που έχει με την κυβέρνηση και ιδίως με τον πρωθυπουργό. Βέβαια είναι δικαίωμα του καθενός να έχει φιλικές σχέσεις με όποιον θέλει. Και βέβαια υπέρτατη αλαζονεία και υπέρτατη υποκρισία, καθώς δήλωσε ότι “στην εκπομπή μου μπαίνουν μόνο όσοι θέλω εγώ”. Ναι, αλλά σε μια κοινωνία πρέπει να σέβεσαι και τον άλλον και δεν μπορείς να έχεις ξεκινήσει την ανθρωποφαγία για έναν συγκεκριμένο άνθρωπο και εσύ μετά να λες ότι θα κάνεις ότι θέλεις και ούτε να προσβάλεις»

είπε σε τηλεοπτική εκπομπή και συνέχισε:

«Αν ήμουν στη θέση του Άδωνι δεν θα προέβαινα σε τέτοια πράξη, δηλαδή να πάω εκεί, νομίζω δεν έπρεπε να το πράξει. Θα έπρεπε να λειτουργήσει διαφορετικά. Αν εγώ θεωρούσα ότι αυτό με θίγει ως προσωπικότητα και παραβιάζει τα ατομικά μου δικαιώματα, θα προσέφευγα στη δικαιοσύνη. Και επίσης θα μπορούσε ο ίδιος να ασκήσει κοινοβουλευτικό έλεγχο και θα ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε για τα τρία εκατομμύρια ευρώ στους λογαριασμούς του εξωτερικού που φέρεται σύμφωνα με δημοσιεύματα πριν από χρόνια να έχει στο όνομά του ή σε όνομα της οικογενείας του»
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: