Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΨΟΧΕΡΗΔΕΣ: Οργή και αγανάκτηση από όσους ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και το μετάνιωσαν – «Πήγα και ψήφισα Τσίπρα. Ε, δεν μου κοβόταν το χέρι;» δηλώνει πασίγνωστος ηθοποιός


Λάβρος κατά της κυβέρνησης και το Αλέξη Τσίπρα εμφανίστηκε γνωστός Έλληνας  ηθοποιός σε συνέντευξή του
Κάνοντας αυτοκριτική ο Γιάννης Μποσταντζόγλου εμφανίστηκε μετανιωμένος που ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ τονίζοντας μεταξύ άλλων:
«Δεν ψήφιζα για 25 χρόνια γιατί έλεγα το έργο είναι «στημένο». Και πηγαίνω και ψηφίζω Αλέξη Τσίπρα. Ε, δεν μου...
κοβόταν το χέρι; Έδωσε προσδοκίες στον λαό και πήγε την Αριστερά χρόνια πίσω. Έχουμε τον Φίλη να μαλώνει με τους αρχιμανδρίτες, την ώρα που υπάρχουν 2.000.000 άνεργοι;». Μάλιστα, μίλησε για τη δύσκολη οικονομική κατάσταση που βιώνει ο ίδιος και η οικογένεια του λέγοντας χαρακτηριστικά στην εφημερίδα Espresso:
«Είχα ένα όνειρο, να ανοίξω ένα μαγαζί δώρων με αντικείμενα που είχε φτιάξει ο πατέρας μου. Το έκανα μέσα στην κρίση και χρεοκόπησα. Ευτυχώς που βγήκα στη σύνταξη. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που μπορώ να πληρώνω την καθημερινότητα με τα 1.000 ευρώ μου. Αλλά όταν έρχεται ο γιος μου και μου λέει «πατέρα, ήρθε ο ΕΝΦΙΑ για το σπίτι» και δεν έχω να του δώσω, νιώθω ένα μαχαίρι στην καρδιά. Όταν η κόρη μου, που δουλεύει για 300 ευρώ τον μήνα σε ένα σάιτ, με ρωτάει «μπορείς να τσοντάρεις;» και δεν έχω, αγανακτώ και χτυπιέμαι. Τα έφαγαν κάποιοι εξυπνάκηδες τα λεφτά και τώρα λένε στον αγρότη «ζήσε με σύνταξη 300 ευρώ». Ντροπή τους! Το χρέος έχει πάει στα 380 δισ. κι αυτοί μας κοροϊδεύουν με τα αλλεπάλληλα μνημόνια».
bost
Ο ηθοποιός στην ερώτηση του δημοσιογράφου εάν νιώθει προδομένος απαντά:«Μα πώς να μην είμαι; Πλακώνουν τους ηλικιωμένους με χημικά, γιατί κάνουν μια ειρηνική διαδήλωση φωνάζοντας ότι δεν μπορούν να τα βγάλουν εις πέρας κι εγώ θα είμαι στον κόσμο μου; Είναι αυτή αριστερή κυβέρνηση; Φεύγουν τα παιδιά μας μετανάστες για το εξωτερικό, γιατί με 500 ευρώ δεν μπορούν να κάνουν όνειρα για οικογένεια, και θα είμαι ψύχραιμος;».
Αυξάνονται οι «κοψοχέρηδες»
Ο Γιάννης Μποσταντζόγλου προστίθεται στη μεγάλη λίστα γνωστών και διάσημων που έχουν δηλώσει μετανιωμένοι που παρασύρθηκαν και ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ όπως ο ηθοποιός Δημήτρης Πιατάς, οι τραγουδιστές Ελεονώρα Ζουγανέλη και Στάθης Δρογώσης. Ακόμα και η Χάρις Αλεξίου εξέφρασε δυσαρέσκεια για τη στήριξη «κόκκινα γάντια» στις καθαρίστριες και την εκμετάλλευση από τον ΣΥΡΙΖΑ.
Αγανάκτηση υπάρχει και στους απλούς ψηφοφόρους που διαπιστώνουν ότι όλα όσα πίστεψαν και ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, διαψεύδονται με τον χειρότερο τρόπο.
Χαρακτηριστικό είναι κι ένα απίστευτο περιστατικό που γνωστοποίησαν με ανάρτησή τους στο Facebook οι ιδιοκτήτες ενός καταστήματος αφαίρεσης τατουάζ. Όπως μαρτυρούν και οι σχετικές φωτογραφίες, ένας άνθρωπος είχε «χτυπήσει» τατουάζ με το λογότυπο του ΣΥΡΙΖΑ. Κατόπιν, για τους δικούς του λόγους αποφάσισε να το αφαιρέσει και έσπευσε στο συγκεκριμένο κατάστημα.
«Και τέτοια λάθη πλέον μπορούν να σβηστούν για πάντα!!!Και θα πούμε πως δεν έγινε ποτέ» αναφέρεται στη χιουμοριστική ανάρτηση στο FB.
tatoo_syriza

Δεν υπάρχουν σχόλια: