Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Χιμένεθ σε Μασούντ: «Μην διανοηθείς να ζητήσεις συγγνώμη!» [Βίντεο]

Φωτογραφία: ΕurokinissiΟ Σοτζέι Μασούντ μετά το τέλος του ματς στο «Ολιμπίσκι» δεν μιλιόταν.

Η ευκαιρία που δεν… χάνεται είχε στοιχίσει ακριβά στην ΑΕΚ και ο έμπειρος Ιρανός, ακόμη και στην επιστροφή στην Αθήνα, ήταν μόνος του και αμίλητος. 
Μέσω των social media ζήτησε συγγνώμη για την τεράστια ευκαιρία που έχασε σε κενό τέρμα και σήμερα είχε πρόθεση να ζητήσει συγγνώμη από τον Μανόλο Χιμένεθ και τους συμπαίκτες του. Αλλά τον… εμπόδισε ο Μανόλο...
 
Όταν ζήτησε τον λόγο ο Μασούντ, ο Ισπανός πετάχτηκε και είπε μπροστά σε όλους 
«Μην διανοηθείς να ζητήσεις συγγνώμη, κανείς που προσπαθεί δεν οφείλει να ζητάει συγγνώμη. Εγώ στην καριέρα μου τέτοια ευκαιρία δεν έχασα ποτέ γιατί δεν είχα καταφέρει να βρεθώ σε αυτή τη θέση μπροστά από το τέρμα όπως εσύ με την προσπάθεια που κατέβαλες σε όλο το ματς!» 
Και κάπου εκεί… τελείωσε η κουβέντα.
Τον Μασούντ μάλιστα τον απείλησε και με το… γνωστό πασίγιο, ανάμεσα στους παίκτες για… φατούρο αν ζητούσε συγγνώμη.
Και εν συνεχεία ο Μανόλο συμπλήρωσε στην ομάδα 
«Αύριο έχω την καθιερωμένη συνέντευξη και πραγματικά μου φαίνεται περίεργο ότι δεν θα μιλήσω για τρεις διοργανώσεις. 
Στο τέλος του χθεσινού ματς τα συναισθήματα μου ήταν μπερδεμένα και δεν ήξερα τι να κάνω: 
αν έπρεπε να πάω στον κόσμο να χειροκροτήσω ή να έρθω σε εσάς να σας φιλήσω και να σας πω ποσό περήφανος είμαι για εσάς. 
Το σίγουρο είναι ότι πλέον παλεύουμε για πρωτάθλημα και κύπελλο και για να το πω πιο ξεκάθαρα από εδώ πέρα πρέπει να τα δώσουμε όλα για το… δικό μας πρωτάθλημα και το… δικό μας κύπελλο. 
Θέλω να δώσετε όχι το 99 αλλά το 100%» 
τόνισε μεταξύ άλλων ο Χιμένεθ.

Πηγή: iefimerida.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: