Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

«Γνωρίζω το θάνατο μου» – Σοκάρει η δήλωση πασίγνωστου Έλληνα [βίντεο]

«Έχω πει σε ανθρώπους… φεύγετε, ετοιμαστείτε για αυτό το ταξίδι»

Ο λόγος για τον Κώστα Λεφάκη, ο οποίος δήλωσε σε συνέντευξή του:
«Μπορεί άραγε ένας αστρολόγος να προβλέψει το θάνατο;» αναρωτιέται η Νάνσυ Παραδεισανού και ο Κώστας Λεφάκης δηλώνει χαρακτηριστικά:

«Ένας αστρολόγος εάν είναι γνώστης της γεωμετρίας του Πυθαγόρα και γνωρίζει πολύ καλά τα μαθηματικά και κάνει μια σύνθετη σκέψη υπόλογισμού, μπορεί να βρει τη χρονική στιγμή που ένας συμπολίτης μας φεύγει από τη ζωή.
Έχω πει σε ανθρώπους που ήθελαν να τους εκμεταλλευτούν, ότι «κοιτάξτε, φεύγετε, ετοιμαστείτε για αυτό το ταξίδι» και για αυτό έγινα μισητός.
«Ναι τον γνωρίζω γενικότερα. Η εσωτερική εξέλιξη παίζει ρόλο. Εγώ αγαπώ τη ζωή και ακόμα και αν μου έλεγαν ότι αύριο βράδυ θα με εκτελούσαν, δεν έχω έκπληξη. Θα φροντίσω μέχρι την ώρα που θα εκτελεστώ να περάσω ήρεμα και καλά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: