Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

«Ο Λαζόπουλος είναι δυστυχισμένος άνθρωπος! Στην προσωπική του ζωή υποκρίνεται…» (ΒΙΝΤΕΟ)

«Ο Λαζόπουλος είναι ένας δυστυχισμένος άνθρωπος που ζήλευε την ευτυχία μου και για αυτό με “χτυπούσε”.

Η δήλωση αυτή ανήκει στον γνωστό ποινικολόγο Αλέξη Κούγια.
Μάλιστα, ισχυρίζεται ότι ο Λάκης Λαζόπουλος του είχε πει ότι ήταν... θαυμαστής του και το όνειρό του ήταν να γίνει Κούγιας: «Στην αρχή της καριέρας του, μου έδειχνε μια υπερβολική αδυναμία ο Λαζόπουλος, ήμουν και νεαρός… Μου είπε ότι ήταν θαυμαστής μου και το όνειρό του ήταν να γίνει Κούγιας», καταλήγει.
Μιλώντας στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά», ο Αλέξης Κούγιας αναφέρει ότι ο Λάκης Λαζόπουλος «αναγκάζεται στην προσωπική του ζωή να υποκρίνεται άλλους ρόλους από αυτούς που θέλει πραγματικά να ζήσει…».

Δεν υπάρχουν σχόλια: